Září 13, 201212 r brixi, nechci ti kazit radost, ale tato sada je již staršího data, minimálně v únoru letošního roku (http://forum.skodaho...ost__p__1588698 ) již byla jako náhradní díl...Je v ní:03F 109 158 K řetěz03F 109 507 B napínákPřičemž u VW je sada s koncovým písmenem B, jak jsem psal ve svém příspěvku výše.
Září 13, 201212 r zatial neviem v čom je lepší a či ozaj je lebo VW group testuje veci na nás koncom budúceho týždňa sa pôjdem obj. na výmenu rozvodov a zároveň sa budem viac informovať infošky hodim sem
Září 15, 201212 r Od kdy je inovovaný ? A ma škodovka měnit i olej při výměně ? Servis tvrdí že ne . Předem díky moc .
Září 15, 201212 r olej se má vyměnit při výměně rozvodů vč. filtru !!! viz tohle TPI Kovové klepání po studeném startu.pdf Upraveno Září 15, 201212 r od KoNG
Září 15, 201212 r Na tom TPI mě zaujalo číslo Opravárenské sady 03F 198 158, toto totiž v ETCE nemám. Už tomu nějak přestávám rozumět. Tak od kdy a jaký řetěz (číslo dílu) je tedy ten nejnovější, inovovaný, co se údajně nenatahuje???
Září 15, 201212 r to je informace ze 16.4.2012 a je dost možný, že se již TPI aktualizovalo a z dokumentu je již patrné že je to 3 aktualizace tohoto TPI Pawouk koukni na číslo dílu v ETCE a to by měl být aktuální řetěz zřejmě bude jenom jiný koncový index dílu Upraveno Září 15, 201212 r od KoNG
Září 15, 201212 r No jo, ale minimálně už v únoru tam byla jako nejnovější sada 03F 198 229 A, předtím byla s tím stejným číslem, ale bez toho indexu A. Proto mě to neleze do hlavy.Sada A je pro motory vyrobené do 23.10.2011. Pro nověji vyrobené 1.2 TSI tam jako náhradní díl již žádná opravná sada není. Po tomto datu má 1.2 TSI jako náhradní díly řetěz s indexem G a napínák s indexem D, což je něco jiného, než v té opravné sadě. Viz můj příspěvek nahoře. Tyto nejnovější díly má ovšem VW Golf v opravné sadě s koncovým indexem B... která se u Škodovek v ETCE nevyskytuje. To se už nedá té ETCE věřit, nebo koncern na škodovku kašle? Já má řetěz měněný někdy kolem 9.-10.dubna a občas rachotí...Ale už jsme poněkud mimo téma "kdo nemá problémy", kdyžtak to přesunem jinam.
Září 17, 201212 r tak bol som na meraní výkonu potvrdilo sa pri 1600 ot je kruťák cca 115Nm žiadných 175Nm ako to sľubuje škoda RoomsterTSI2.pdf RoomsterTSI.pdf 12TSI63a77kw.pdf
Září 17, 201212 r tak bol som na meraní výkonu potvrdilo sa pri 1600 ot je kruťák cca 115Nm žiadných 175Nm ako to sľubuje škoda Sak to ani nedosahuje tých 175Nm max 160Nm pri 3900:))) o*eb
Září 17, 201212 r Já si myslím, že strašně záleží na vzduchotechnice v měřící místnosti a jestli někdo umí přeplňovaný motor brzdit. Pokud je vysoká teplota stlačeného vzduchu, motor vypadá úplně jinak než když je běžná provozní. Byl jsem kdysi měřit výkon Oct.1 RS u Srby v Opelu: Autem jsem rovnou zajel do místnosti, tam se uvázalo, připojily snímače a před chladič se umístil ventilátor. Sjela se křivka a bylo to děsné - vůbec ten motor nebyl k poznání. Měl jsem s sebou VAG a tak jsem viděl, že teplota stlačeného vzduchu byla 85 st.C. Takže jsem se domluvil, že se ventilátor přemístí tak, aby foukal hlavně na mezichladič jen částečně na vodní chladič a že motor poběží napřed na volnoběh se zapnutým tím jejich ventilátorem, aby se vychladil i ten mezichladič a že teprve pak se bude brzdit. Teplota stlačeného vzduchu během brždění byla 65 st.C a průběh všeho byl úplně jiný - jednak přibylo asi 20 koní a jednak se kroutící moment dostavil mnohem dřív - a pochopitelně byl mnohem vyšší. Taky měřili teplotu motorového oleje - ona o 6 st.C vyšší teplota motorového oleje udělá + 1% (krouťáku i výkonu). DIN 70020 koriguje výkon a krouťák podle teploty a tlaku nasávaného (ne stlačeného) vzduchu, pokud je víc než 20 st.C a tlak míň než 1013 hPa, jsou obě z toho vyplývající korekce do plusu. Ty tam celkovou korekci do plusu máš, ale zdá se mi trochu malá (+1,85%). Takže promiň, ale po svých zkušenostech musím uvedený protokol považovat za neprůkazný. Jaká byla metodika měření? Můžeš ji popsat? Já ti - sice nerad - doporučuji měření zopakovat. Napřed si vezmi do auta VAG a podívej se, jaká je běžná teplota stlačeného vzduchu - na dálnici nebo mimo město. Prostě když pár minut jedeš rychle a fouká to. Také jaká je teplota motorového oleje. Pak si scejchuj údaje dipleje s údaji měrky na teplotu oleje, kterou ti na brzdě strčí místo normální měrky do motoru. Taky si vlez na vedlejší sedadlo s VAGem a podívej se, jestli teplota stlačeného vzduchu odpovídá tomu, co znáš ze silnice. Pokud ne, upravte chlazení stlačeného vzduchu. Pak budeš mít relevantní údaje, řekl bych já. Upraveno Září 17, 201212 r od Tonda-B
Září 17, 201212 r Já tam tedy u něj vidím teplotu oleje 25°C. To je přece studený motor. Neměl by být zahřátý? Nástup krouťáku je pozvolnější,než koncern uvádí. Ale podle škodovky,je to jen informativní nesoulad... http://forum.skodaho...ost__p__1655802 a není to podle nich homologační parametr.Takže smůla...
Září 17, 201212 r mne stým ventilátorom nemohol pohnúť veľmi lebo bol napevno a ešte ktomu aj otrochu väčší ako moje auto teplota oleja bola cez 101 C aspoň podľa palubáku na MAXIdote
Září 17, 201212 r Ajaj, to jsou nepříjemnosti. Pak dej vědět, čísla dílů, jestli se ti je podaří zjistit.
Září 17, 201212 r Já tam tedy u něj vidím teplotu oleje 25°C. To je přece studený motor. Neměl by být zahřátý? Samozřejmě je nesmysl točit motor přes 3500 otáček dokud teplota motorového oleje nedosáhne aspoň 60 st.C. Spíš si ale myslím, že byli líní strčit měrku do motoru a tak ukazovala jen teplotu v místnosti...
Září 17, 201212 r teplota oleja bola cez 101 C aspoň podľa palubáku na MAXIdote Jaká je běžná teplota motorového oleje za jízdy mimo město?
Září 17, 201212 r Neviem ako u brixiho, u mňa to je 85-95°C, ale väčšinou sa to drží do 90°C, vyššie to ide iba v lete, alebo keď idem "moc svižne". Brixi, kam ideš v stredu do servisu? Totiž ja plánujem ísť tiež v ten deň tiež (v NZ). Kamoš si ide pre nové auto a ja na výmenu oleja + nejaké záručné drobnosti. Upraveno Září 18, 201212 r od Ivan Horváth
Září 18, 201212 r brixi budeš ještě řešit nějak se škodovkou výkon nebo rezignuješ jako většina ? Je fakt že motor už nemá takovou radost z přidaní plynu jak měl , ale zas na druhou stranu neni tolik slyšet řetěz ,před podložkou ráno řetěz rachotil ted ne .
Září 18, 201212 r 2 výmena rozvodov a cca 44 0000 Km 80% mesto časté studené štarty - zásobovanie na výmenu soom obj. v BA IMPA Petržalka výkon budem riešiť v stredu ak sa podarí zohnať podklady z meteorologie o meraní výkonu je to dosť na dlhé lakte takéto dokazovanie Upraveno Září 18, 201212 r od brixi
Září 18, 201212 r já to beru dle sebe....najeto 38000 km a čeká mě též druhá výměna, rachtá to jak traktor po ránu, ale zase jen někdy...prostě tomu už nerozumím.
Září 18, 201212 r mam taky 38tk a čeká mě též druhá vyměna řetězu . Ted po vyměně softu naběhnou hned vyšší otáčky a už to není tolik slyšet. . škoda že už není ten motor tak dravej . Turbo před podložkou padalo do EPC zatim je klid tak sem zvědav na jak dlouho
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.