Luďa Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 nechali zme to spravit ve Škoda servisu a je to danej postup od Škody auto. Zapsali to do servisky, tak pak ať se snaží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 To spojení nemá vliív na demontáž sedačky.Na to je tam jiný konektor.Když by bylo třeba ,tak se ten uvedený spoj přestřihne a zase vklidu spojí.Žádný problém... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasM Vloženo 25. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2009 Přesně tak, taky to mám už nějaký čas spojené pájením. Před pár dny jsem dodělával do sedaček výhřevy, takže jsem spoj jednoduše rozpojil a znovu spojil. Není to až tak strašná komplikace. Jinak Sedačka jde i potom jednoduše demontovat, protože o pár desítek cm za pohyblivým vlnovcem je v "kanálku" další konektor, který Ti umožní sedačku odpojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=KARI= Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 Ahoj, dneska jsem řešil nefunkční rádio a zkoušel jsem zda jsou v pohodě pojistky. Všechno bylo v pořádku a rádio se podařilo opravit. Ale rozsvítila se mi kontrolka airbagu a prej je to jen potřeba vyresetovat. Nevíte někdo jak ? Moc se mi kvůli tomu nechce jet do servisu. Děkuju moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 Zeby odpojenim baterky na 1h ...myslim si Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 odpojením baterky to nezhasne.. je třeba na vag, podívat se na závadu a odstranit jestli půjde, popřípadě opravi závadu... vymazat pouze vagem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
=KARI= Vloženo 10. Únor 2010 Sdílet Vloženo 10. Únor 2010 Ok, děkuju, a je někdo z Prahy a okolí kdo by si udělal chvilku čas a mohl se mi na to kouknout ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Zdravím. Včera se mi z ničeho nic po zapnutí klíčku rozsvítila žluto-oranžová kontrolka airbagu na přístrojové desce a ani po nastartování nezhasíná. Chtěl bych se zeptat, zda nemáte nějaký tip, co zkontrolovat, popř. o jakou závadu by se mohlo jednat. Při pročítání fór jsem často narazil na problém, že se jednalo o odpojený konektor sedačky s airbagem nebo o vadný snímací kroužek volantu - cena? Kde najdu konektory od sedačkových airbagů? VAGu se nejspíše asi nevyhnu... Děkuji za Vaše odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 nejprve vag a potom řešit.. může to být cokoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DRYVER Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 To muze byt nekde rozpojeny konektor na airbag ( mas jich tam 6), nebo nekde uvolneny drat k predepinacum pasu - ty jsou tam 4 - takze to muze byt na 10 ruznych mistech. Nejdrive diagnostiku a pak neco resit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 VAG píše: Okruh zapalování boční airbag, strana spolujezdce vpředu, maximální hodnota překročena - sporadická chyba. Paměť závad byla vymazána, ale asi po 30ti km se kontrolka rozsvítila znovu. V autorizovaném servisu mi rovnou řekli, že je to "nemoc" OII a že je třeba vyměnit el. instalaci airbagů v předních sedadlech, jedna strana 2.000,- Kč. Zdá se mi to jako volovina, jaká by mohla být chyba v el. instalaci??? V jiném servisu (neautorizovaný) mi řekli to, co tu píšete, že se může jednat o rozpojený nebo zaoxidovaný konektor, vznikne zde větší přechodový odpor a jednotka zaznamená chybu. Nemají tady však zkušenosti s rozděláváním čalounění sedadel. Mám strach dát auto do zn. servisu z toho důvodu, že by se nějakm konektorem vůbec zabývat nemuseli a rovnou mi tam narvou novou instalaci za velký peníz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 25. Únor 2010 Sdílet Vloženo 25. Únor 2010 je na to servisní akce.. ustřihnou se dráty a zapájí.. ty konektory pod sedačkou jsou nemoc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Jak to myslíš, že je na to "servisní akce"? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Jednoduše přijedeš do Škoda servisu a řekneš jim o co de, oni vezmou dle pokynů Škoda Auto kombinačky, přecvaknou ti dráty u konektoru, kterej to dělá a spojí to natvrdo pájením. Ale rozhodně to nebude stát 2500kč. Pokud budeš někdy v budoucnu chtít vyndat sedačky, tak na to tam je jinej konektor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 1. Březen 2010 Sdílet Vloženo 1. Březen 2010 Místo takovýhohle zbastlení bych dal třeba jinej konektor nové piny a pěkně to spojil.A ne to zapájel a zamotal izolačkou. Někde tu byla fotka a vypadalo to pěkně blbě a ještě to stálo ranec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Technik Škoda servisu v Brně mě řekl, že cena za jedno sedadlo je 2.000,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 3. Březen 2010 Sdílet Vloženo 3. Březen 2010 Jestli jseš trošku šikovnej tak to dokážěš tím škodováckým způsobem sám ,a aby se ti to nepopletlo vždy ucvakni jen jeden kabel a ten na proti v konektoru odizoluj konce a nasaď smršťovací bužírku a zapájej do sebe zasmršti bužírku horkovzdušnou pistolí nebo alespoň zapalovačem ale u toho bacha ať to nespálíš.Takhle jeden po druhém a nakonec to omotáš izolepou(celý svazek).A je hotovo.Nebo si dáš práci a tím samím postupem ale koupíš nové piny staré vyndáš z konektoru(vyndáš je vypichovákem)nalisuješ je na kabely a nacvakáš zpět do konektoru.A pokud to neumíš navštiv nějaký elektroservis určitě to nebude stát 2tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gugi Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 Aj ja som to tu písal... sere ma to, že je to chyba tých spojok a podľa mňa by ich mali meniť za iné bezplatne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 (editace) Tak přicházím s novým zjištěním a otázkami. Díky GUGIho odkazu jsem měl možnost porovnat jeho zapojení po opravě a zapojení v mém autě. VAG hlásil chybu u sedadla spolujezdce - poodhalil jsem tedy el. instalaci arbagu a co nevidím (viz přiložené foto). Soudě v porovnání s GUGIm už i u mého auta byla tato oprava někdy v minulosti provedena (jsem druhým majitelem). Oproti sedadla řidiče, kde mám umístěný ještě jeden konektor, zde chybí (nebo se pletu???). Nechápu však, proč se kontrolka rozsvítila znova? Mohlo dojít k opětovnému poškození spoje? Pokud spoj rozdělám a znovu přeletuji, bude nutné vymazat paměť závad nebo by kontrolka zhasla automaticky? Díky za odpovědi popř. za vyvrácení mojí teorie... (omlouvám se za kvalitu fota, měl možnost fotit pouze mobilem). Editováno: 5. Březen 2010, autor: Pavel Knor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 Tak teď je otázka jestli je to vtom svazku špatně propájené nebo je chyba v tom druhém konektoru(na tom samém svazku) co se použije při demontáži sedadla, nebo je někde nalomený kabel.Nebylo by na škodu ten svazek nahradit kusem nového,prostě ucvaknout třeba 50cm a dotáhnout ktomu druhému konektoru ten vipinovat nalisovat nové piny na nový svazek a nastrkat do konektoru. Jinak na vag budeš muset smazat se to musí,samo to nezhasne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 (editace) Toho, že budu muset na VAG jsem se bál. Nemám totiž diagnostický kabel. Můžete mi poradit, jaký kabel koupit? Mám OII r.v. 2005. Díval jsem se, že na Aukru se dají sehnat kolem 600,- Kč. Můžu použít tento kabel? http://aukro.cz/item946647848_vag_kkl_obd2_vag_usb_diagnosticky_kabel_vw_skoda.html Editováno: 5. Březen 2010, autor: Pavel Knor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 http://www.auto-diagnostika.cz/ Mrkni tady. Třeba si vybereš.Záleží jestli chceš legální sadu a nebo jen kabel+ klon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Knor Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 (editace) Promiň, možná se ti moje otázka bude zdát jako hloupá, ale jsem v tomhle spíš začátečníkem. Jaký je v tom rozdíl? Jde mě o to, jaký typ kabelu vůbec koupit k OII. Editováno: 5. Březen 2010, autor: Pavel Knor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 legální- origo sada+ registrace=vyšší cena+ zdarma ke stažení nové verze. Nelegální-nižší cena(samotný kabel)+ zdarma stáhnutí nelegální kopie na netu VCDS 908.1.možno i ang. verze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirik.DC Vloženo 6. Březen 2010 Sdílet Vloženo 6. Březen 2010 Tak přicházím s novým zjištěním a otázkami. Díky GUGIho odkazu jsem měl možnost porovnat jeho zapojení po opravě a zapojení v mém autě. VAG hlásil chybu u sedadla spolujezdce - poodhalil jsem tedy el. instalaci arbagu a co nevidím (viz přiložené foto). Soudě v porovnání s GUGIm už i u mého auta byla tato oprava někdy v minulosti provedena (jsem druhým majitelem). Oproti sedadla řidiče, kde mám umístěný ještě jeden konektor, zde chybí (nebo se pletu???). Nechápu však, proč se kontrolka rozsvítila znova? Mohlo dojít k opětovnému poškození spoje? Pokud spoj rozdělám a znovu přeletuji, bude nutné vymazat paměť závad nebo by kontrolka zhasla automaticky? Díky za odpovědi popř. za vyvrácení mojí teorie... (omlouvám se za kvalitu fota, měl možnost fotit pouze mobilem). Hlavně na airbag je ten konektor, co je na fotce vidět normálně umístěný. Ta izolačka je na kabelu od toho konektoru nebo tam je dotažený ještě nějaký jiný..pokud je to jiný kabel, tak to s airbagem nesouvisí. A druhá označená pozice, ta je využitá u řidiče na konektor sepnutého pasu, u spolujezdce je logicky tedy pozice nevyužitá. Pokud tam máš izolačku na nějakém dalším kabelu, nemohlo to třeba původně mít vyhřívané sedačky a kabel by byl jen ucvaknutý a zaizolovaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.