Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

Tak gratuluju, ja koupil auto s 250tis km a taky od znamyho, jen asi ne v tako dobrym stavu jak ty. Ale je to o tom jak se k tomu lidi chovali. Jinak preju hodne km bez poruchy.

A k tem rozvodum, doporucuju koupit oreginaly na skoda-dily a nechat to vymenit nekoho kdo do toho vidi a umi to a nebude problem. V servisu je to palba. Me delal znamej takto i dvouhmotak se spojkou protoze pri tomto najezdu uz byl hryzlej. Jinak az na korozi a ostatni muchy octavek vse ok. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ už jsem sehnal maníka přes znamýho, co dělal u VW, takže super. Díly můžu mít od známýho do čtyř tisíc vřetně pumpy - řemen je Gates a kladky Ina, pumpu mi zjistí. Je to kvalitní? Ještě nechám udělat olej a filtry. Co říkáte na olej OMV Bixxol 5W 30?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dival sem se jen letmo na cenu origo dilu na skoda dily, letmo protoze nemam VIN kdyz ho pisnes tak se podivam poradne, ale letmo mi to vychazi na rozvody i s pumpou taky do ctyr tisic a oreginal dily. Co se oleju tyce, jeslti splnuje normu tak by to nemel bejt problem, mrknout jaky melo servisni intervaly a co tam nalevali a dle toho volit olej :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JJ už jsem sehnal maníka přes znamýho, co dělal u VW, takže super. Díly můžu mít od známýho do čtyř tisíc vřetně pumpy - řemen je Gates a kladky Ina, pumpu mi zjistí. Je to kvalitní? Ještě nechám udělat olej a filtry. Co říkáte na olej OMV Bixxol 5W 30?

Olej dobrej musí splnovat normuWV 50501

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pekny den vsem, od roku 2005 jsem jezdil v O1C ´99 1.9 AGR az do minuleho tydne. Autu jsem daval vse podle servisbich pokynu (ne v autorizovanem servisu skoda - moc drahy),ale u znameho servismana. Nikdy me nenechala na "holickach" a za 5 let jsem s ni najel cca 130.000km.Cesty hlavne do prace 70% dalnice, zbytek 30% okrsky a mesto. Nekolikrat byla se mnou v zahranici (Slovensko, Francie, Chorvatsko). Jenze posledni dobou zacaly problemy se zadnima bubnama a hlavne podtakovy spinac k turbu. Najeto 225tis. Nastal cas vymeny za mladsi sestru. Jasna volba byla, ze si nemuzu dovolit koupit novou - je pro me moc draha. Mam kamarady, co si koupili O2C jak 1.9, tak i 2.0 TDI PD. Oba si je chvali. A tak po zdlouhavem "bloumani a dloubani" mi na stole zustala volba 1.9 TDI PD 77 kW. Poridil jsem ji pred tydnem - samo ojetou s jasnou servisni historii. Prozatim jsem s ni najel jen 500 km. Oproti O1C je to obrovsky rozdil, ale nemyslim vykon 66 x 77 kW :-), ale hlavne svezeni, posez, komfort design a hlavne ten klid !!! Dalsi sve zkusenosti se budu snazit resit tady na forech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

J nemám ani 1,9 TDI, ani 2,0 TDI. S oboma som ale jazdil a priebeh výkonu sa mi viac páčil u 1,9 TDI, ale výkonu by nezaškodilo o čosi viacej. 1,9 TDI mi prišlo aj tichšie. O nejakých zásadných poruchách 1,9 TDI / 77 kW som nepočul, naopak na 2,0 TDI / 103 kW je toho dosť. Najčastejšie sa objavuje problém so vstrekovačmi, hlavou a zotrvačníkom. A nie sú to práve lacné poruchy. Okrem toho osobne poznám človeka, ktorému na 2,0 TDI odišla hlava a u človeka, čo tie motory opravuje (auto má totiž krátko po záruke) a mal tam tých hláv pomerne dosť a potvrdil, že problémy s hlavou fakt nie sú rarita. Takže ak by som mal voliť medzi týmito dvoma motormi, tak by som volil radšej 1,9, alebo by som počkal na 1,6 TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Chtěl bych poděkovat všem, co sem dávají své zkušenosti. Měl jsem OI, 81 kW, čiplou na cca 100 kW. Jezdila skvěle, bez závad, ale měla svůj věk, tak jsem řešil, čím ji nahradit (určitě budu litovat). Nakonec, i na základě zdejších názorů, jsem se rozhodl pro OII, 103kW. Po dlouhém pátrání jsem vyrazil pro 2,5 roku starý vůz do Německa. Mám ji 14 dní, zatím jsem strašně moc nadšenej, je to úplně jiný svezení. V práci jezdím také s OII, ale se 77 kW a není to ono. Teď to ještě vyzkouším s karavanem, tam jsem hlavně zvědavý na spotřebu. OI mně s 1200 kg přívěsem brala pohádkových 8 litrů, což asi nový tahač bude brát tak z kopce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozor na kvalitu paliva, 2.0TDI je v tomhle ohledu na tom hůř a trysky jsou na to dost citlivé. Od prvopočátku se do mého auta tankuje výhradně Verva od benziny a nemůžu tak říct žádné srovnání s jinou low-end naftou, ale můžu říct že auto startuje a jezdí 5 let bez sebemenších problémů ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevim jestli peprna, ja se nechci nikoho dotknout, jenom jsem trochu zalovil v archivu: http://www.benzinaplus.cz/cz/tiskove-zpravy/benzina-uvadi-na-trh-nejkvalitnejsi-diesel-v%C2%A0cesku/73.html

cili Verva neni ani rok na trhu....

jinak jestli 1.9 nebo 2.0? je to prast jak uhod, jestli si nekdo koukne jaky je skutecny rozdil v objemu motoru tak zjisti, ze kdyz poladi 1.9 tak ma v podstate 2.0... 1.9 ma objem pres 1900cm3 a 2.0 ma objem necelych 2000cm3 cili je to asi zajedno, ono VW to asi trochu nedomyslel pri vyvoji dvou "stejnych" motoru a tak se to snazil zachranit aspon vyladenim jejich vykonu aby byla 2.0 aspon trochu prodejna... tot muj nazor... jinak kazda dobre zajeta 1.9PD ma v pohode vykon pres 80KW... moje ma v serii nejakych 86KW podle toho co jsem videl... asi jsem mel stesti na dobrej kus :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde jsi viděl 86kW? Měl jsi ji na brzdě?

Mě taky docela dobře táhne a nemám chip a víc než 77kW mám určitě.

Jinak pamatuj na to, že ten dvoulitr má plno dílů jiných než 1,9.

Např. spojku a turbo což jsou podle mě při chipu nejnáchylnější komponenty.

Ale každému dle jeho gusta. V pátek jsem byl u jednoho kluka z fora.

Měl 2,0 6-ti kvalt najeto přes 250tis a vše (hlava, váha, turbo atd.) na tom origo! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Verva diesel je na trhu od září 2007, nově pak se 60ti cetany ani ne rok (to je ohledně té aktuality co píšeš). Já nejsem první majitel a dle jeho slov do toho lil předtím klasickou naftu s vlastními aditivy (co přesně nevím, zas tak jsem se o to nezajímal). Pak přešel na Vervu když vyšla a já v této dobré tradici pokračuji. To jen tak abych přiznal svou nepřesnost. Jsem totiž tím prvopočátkem měl na myli prodej vervy u nás, ne datum zakoupení auta,ale chápu žes to pochopil takto jak je to napsáno :(

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nenašel jsem nic o kilometrech.... řeknou Ti: přijeďte si máme... a až přijedeš tak Ti budou nutit něco jinýho.... Známe... podfuckeři!

Špatně si koukal, píšou 119 000 km, jo a taky bych chtěl vidět to el. víko zavazadlového prostoru :)

Editováno: , autor: viewer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...