Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Diky za nazory necham to projit hlavou neprijde mi ze by O2RS bylo za zenitem kazdopadne to asi nikdo moc nesetril to je jasny...

Všeobecně benzínová auta se silnými motory (nebavím se o sportovních autech) jsou v drtivé většině nešetřené. Jestli chceš RS a nejsi mechanik, nebo nemáš mechanika dobrého známého, tak si připlať za vůz od prvního majitele s jasnou historií, víc ti nikdo neporadí. Je to sázka do loterie. 1.8TSi jsou problémové a diesel RS a 2.0 před FL jsou sázkou na kus, po FL s CR TDi je to lepší ale na to jak chápu nemáš...

O2RS před FL už jr staré auto. Radši bych šel do nějaké FL. Pokud je to moc peněz, tak jedině risk, což O2RS před FL je velký.

No na FL si musim chvilinku jeste pockat asi mate pravdu zvitezi rozum a necham svoje TDI a pak se uvidi konec koncu se me to nesere takze se toho nepotrebuju rychle zbavit ale RS je srdcovka a uz bych si ten sen chtel splnit diky za radu 

To znám :-) Já ji taky chtěl, pak jsem si ji půjčil a nějak nadšení a potřeba ji mít opadlo.

Já taky trošku nechápu, jak může mít někdo Škodovku v "RS" jako svůj sen. To já sním tedy o úplně jiných autech :)

Snít sen nereálný a snít sen reálný je mega rozdíl. Kdybych před 10ti lety nepotřeboval rychle auto a rok počkal, mohl jsem dnes jezdit v RSku. Někdo nemá ani na novou Fabii (např.já) a stačila by mu pěkná jetá OIII RS což je relativně ještě dosažitelný cíl a někdo druhý v té samé životní situaci sní o Lamborghini, nebo Masserati a na to když nevyhraje mít nikdy nebude...

RSka je dobrá v benzínu, TDi bych asi neviděl smysl kupovat žere to dost a pocit z jízdy o nic lepší než ve 2litru klasickém, akorát o 50+t levnějším...

Já to nikomu neberu, ale myslím, že na tom autě ani designově, ani požitkem z jízdy není nic výjimečného, je to prostě jako snít o Octávce, což možná někdo sní, ale jako auto snů mi nepřijde :)
Ale to je OT, já jen, že mě to překvapilo :)

před 3 hodinami, _Denis_ napsal:

Já taky trošku nechápu, jak může mít někdo Škodovku v "RS" jako svůj sen. To já sním tedy o úplně jiných autech :)

my zas nechapem jak nekdo muze byt bez baby :D neres kraviny kazdy nema proste penize a Rs urcite spatny auto neni,kdyz je to jeho sen tak at si ho splni,ja chtel taky yeti a ,mam a pritom je to pro spoustu lidi kram skaredy :D kazdy to ma jinak

:D

Já vím, ale Yetiho taky nechápu :D

Tak jasne asi jsem to prehnal ze to je sen ale to auto se mi libi jako celek ne ze bych to mel na nejaky honeni ega nebo neco takovyho octa trojka se mi taky moc libi :D

O3RS bych taky bral:-) Ale ještě více RS od Fordu;-)

  • 3 týdny později...
V 4. 9. 2016 at 14:50, _Denis_ napsal:

Já taky trošku nechápu, jak může mít někdo Škodovku v "RS" jako svůj sen. To já sním tedy o úplně jiných autech :)

 

V 4. 9. 2016 at 18:01, foxdivemaster napsal:

my zas nechapem jak nekdo muze byt bez baby :D neres kraviny kazdy nema proste penize a Rs urcite spatny auto neni,kdyz je to jeho sen tak at si ho splni,ja chtel taky yeti a ,mam a pritom je to pro spoustu lidi kram skaredy :D kazdy to ma jinak

 

Ono možná nejde jen o ten sen - někteří jsme tu prostě tak trochu více věrní značce Škoda a z toho pramení ten zájem.

 

Ahoj lidi, chtěl bych znát prosím váš názor.Mam zpadeno na tuto Octavku, dost se mi líbí a je i za slušný peníz. 

Ohledně auta vím že před týdnem dovezené z Německa,úplná servisní historie,  údajně vse bez jediného problémů,jediné co tam je tak se prý drobet na neutral ozývá spojkové ložisko, laik by to prý ani nepoznal, tak z jejich zkušenosti. 

Co vy myslíte, a může to být opravdu to ložisko, kolik by mohla vyjít výměna? 

Díky 

http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda-octavia/octavia/16995080

DSG nemá spojkové ložisko,takže dvouhmota,bratru s prací 10-20.000,podle toho kde ti to budou dělat

Jen bacha na tu kouli - přívěs dokáže dát DSG pěkně zabrat

Ahojte, 

uvažujem o kupe O2 a neviem sa rozhodnúť medzi klasickou alebo scout. Najazdím ročne niečo cez 30 000 km a tak uvažujem nad 2,0 TDI CR. Rozpočet mam do 350 000.

O koľko je vyššia spotreba scout oproti klasike ? O koľko je finančne náročnejšia prevádzka scouta na 100 000 km ak nerátam poruchy.

Orientačne som si vyhliadol tieto kusy : 

scout: 

http://www.ncar.cz/autadetail.php?id_brow=898

klasika: 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/16979233?goFrom=list

 

Aký servis odporúčate po kúpe jedného alebo druhého ?

ďakujem za názory a rady. 

cau pocitej ze scout bude jezdit kolem 6.5 min to nebude,jinak taky mam auto z ncar a naprosta spokojenost jak s pristupem tak i s autem

Zdravím vás,
hledám větší rodinný kombík od roku 2009 a najeto max okolo 100t km. Tak jsem usoudil, že asi zůstanu u škodovky a přemýšlím o koupení octavii.
Roční nájezd mám něco okolo 17 tisíc kilometrů a to většinou po okreskách, takže bych raději asi benzín.
Chci se zeptat čeho zásadního si všimnout a čemu se vyhnout při hledání takového auta.
Zasílám ještě dva odkazy o kterých nyní přemýšlím:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/16952164?goFrom=detail#tabs
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/16914229?goFrom=list

před 3 hodinami, foxdivemaster napsal:

cau pocitej ze scout bude jezdit kolem 6.5 min to nebude,jinak taky mam auto z ncar a naprosta spokojenost jak s pristupem tak i s autem

so spotrebou scouta počítam takže týmto smerom viem čo ma čaká.

Aké sú náklady na servis haldexu ? Koľko km taký scout znesie a akú životnosť má DPF ? Na jedno naštartovanie spravím 60 km do práce a 60 z práce a sem tam bežné jazdenie po meste.    

o haldexu nebudes ani vedet pokud to nebude nejaka mrdka,jinak se meni jenom olej v haldexu a ten je myslim po 60tis.km a stoji do 1500 vcetne prace max,zalezi jak se s nim jezdilo predtim a podle toho se odviji zivotnost dpf,tech tvych 60km je naprosto luxusnich tam se o dpf nemusis bat,takze zivotnost dle stylu no,ja sem mel PD motor a filtr uz byl venku kdyz sem ho kupoval ,kamos ma taky PD a 260tis km filtr puvodni a druhy ma pres 300 a taky,ja mam ted CR motor a 225tis km a filtr ok ale jezdilo to nemecko

ďakujem za informácie. Priebežne sem dám link na kandidátov ktorý sa mi pozdávajú. Požiadavkou je odpočet DPH a to je už výber menší. 

U 1.4 TSI jsou problematické rozvody, takže se soustředit na hluk od nich při startu motoru (hlavně studeného). No a DSG není zrovna etalon spolehlivosti.

Uvedu to na pravou míru: Hluk po startu bude vždy. Pokud by ale rachocení trvalo více než 5 sekund, není to dobře a napínák se řetězem je zralý na výměnu..

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.