Přejít na obsah

Koupě Octavie II


Lancelot

Doporučené příspěvky

jen malá poznámka..včera si kolega dovezl z německa právě 1.9 DSG, tak mně kousek svezl a musím říct, že mně auto příjemně zaskočilo, hlavně co do plynulosti řazení, které je poznat opravdu jen na otáčkoměru..

Jo jede se mi s tím opravdu pěkně. Uvažuju o nějakém "rozumném" chipu od Cimbu. Láká mě ta možnost nižší spotřeby a jak se to bude chovat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jede se mi s tím opravdu pěkně. Uvažuju o nějakém "rozumném" chipu od Cimbu. Láká mě ta možnost nižší spotřeby a jak se to bude chovat..

Super, jsem rád, že jsi spokojen, a že jsi hlavně dal na rady a zkušenosti těch, kteří k tomu mají co říci, příp. na vlastní "experience", a ne na tlučhuby, kteří zde jen stále exhibují v hlouposti a nevědomosti, příp. v někde vyčtených "jedna paní povídala" ... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu měl OII 77 s DSG,čipoval jsem to a po tom čipu fakt paráda-nádhera.Co mě opravdu sere a píše se v jiném tématu je docela hlučnost při max.akceleraci OII 77.Měl jsem toho 2,0 a tam ty projevy takové nejsou.

Kým/čím jsi čipoval ?

Někdy bývá hlučnější ("pisklavější") turbo, které ale standardně u O2 není témeř slyšet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé co říkáte na toto auto:

rok 2005

najeto 80.000km

1,9TDI / 77kw

aut. klimatizace, aut. převodovka, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), EDS, ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, alarm, el. okna, střešní šíbr el., posilovač řízení, palubní počítač, multifunkční volant, hliníková kola, indikátor parkování, nastavitelný volant, výškově nastavitelná sedadla, vyhřívaná sedadla, centrál dálkový, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, tempomat, dělená zadní sedadla, zadní stěrač, senzor stěračů, senzor světel, head-up display, el. víko zavazadlového prostoru, mlhovky, klimatizovaná přihrádka, 10 x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce, senzor opotřebení brzdových destiček, senzor tlaku v pneumatikách, senzory parkování v předu a v zadu.

Viděl jsem ji a je moc pěkná.

Je možnost se z prodejcem dohodnout z původních 385.000,- na 370.000Kč + 4x zimní kola na plecháčích.

Jak se díváte na ty ceny?

Díky předem za rady.

Di do něj kámo!!! Octávky jsou nejlepší káry pod sluncem! Jen 77kW se mi zdá bída na tak velký automobil...

lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Di do něj kámo!!! Octávky jsou nejlepší káry pod sluncem! Jen 77kW se mi zdá bída na tak velký automobil...

lol

Ale né, vždyť u O2 je obecně dost známo, že motory TDI 77kW mají ve skutečnosti cca o 10kW více, a důvodů je k tomu od Škody (resp. od VW) dost, stači si zagooglovat :-). Neexistuje snad motor 77 kW, který by ve skutečnosti měl méně než 85 kW, poptej se po servisech.

A věř tomu, že výkon 85-90kW u TDI (s jeho velkým točivým momentem) ve spojení s automat. 6ti rychl. DSG je více než dostatečný, oba agregáty jsou téměř pohádkově sladěny, každý kdo to okusil si netroufne tvrdit opak (zvláště v režimu "S")...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, omicron opět neopomene šťourat do lejna, ale já si troufnu tvrdit, že jsem mockrát okusil režim S u motoru s 240 koňma a Nm mnohokrát přesahující Nm 1.9 TDI PD a říkám, že to je pro mě tak na hranici únosnosti použití automatu. samozřejmě, že DSG a 77kW s 250Nm je daleko lepší spojení než tiptronic s 171kW a 450Nm, že jo...

já nedokážu pochopit, že někteří stále nejsou schopní akceptovat i názor opačnej k těm jejich a pořád budou opakovat, že takhle je to jedině správně a kdo to okusil si netroufne tvrdit opak. každej ty měřítka má trošku jinde...

a abych předešel zbytečným otázkám, tak ne, nikdy jsem v 1.9 TDI DSG nejel, nicméně z 0-100 za 12,2s oproti 11,8s s manuálem (čerpáno z auto.cz; http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...-sluzbach.html) mě nějak nepřesvědčily o lepší dynamice už tak bídný s timhle motorem ve spojení s DSG...

P.S.: ano, vím, že jedno auto je kombi a druhý krátký v neprospěch automatu, stejný jsem tak narychlo nesehnal, ale pak předpokládám časy hodně podobný

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, omicron opět neopomene šťourat do lejna, ale já si troufnu tvrdit, že jsem mockrát okusil režim S u motoru s 240 koňma a Nm mnohokrát přesahující Nm 1.9 TDI PD a říkám, že to je pro mě tak na hranici únosnosti použití automatu. samozřejmě, že DSG a 77kW s 250Nm je daleko lepší spojení než tiptronic s 171kW a 450Nm, že jo...

já nedokážu pochopit, že někteří stále nejsou schopní akceptovat i názor opačnej k těm jejich a pořád budou opakovat, že takhle je to jedině správně a kdo to okusil si netroufne tvrdit opak. každej ty měřítka má trošku jinde...

a abych předešel zbytečným otázkám, tak ne, nikdy jsem v 1.9 TDI DSG nejel, nicméně z 0-100 za 12,2s oproti 11,8s s manuálem (čerpáno z auto.cz; http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...-sluzbach.html) mě nějak nepřesvědčily o lepší dynamice už tak bídný s timhle motorem ve spojení s DSG...

P.S.: ano, vím, že jedno auto je kombi a druhý krátký v neprospěch automatu, stejný jsem tak narychlo nesehnal, ale pak předpokládám časy hodně podobný

Poslyš ty chytrolíne, pokud se tedy považuješ za lejno, pak to šťourání jistě sedí :palec2:

Tvoje "zkušenosti" jsou to dozajisté známy asi všem zde, nicméně Ti doporučuji, aby jsi si přečetl tento thread zpět, a laskavě se ujistil, kdo tady jako první dělal své chytrácké pseudozávěry a odsuzoval jakékoliv řešení s DSG automatem pod 200 koní. V životě jsi s DSGéčkem nejel (jak jsi sám přiznal), tak se prosím nepleť do odpovědí se zkušenostmi s tímto řešením, zvláště když je původní tazatel evidetně spokojen. Mimochodem i já jsem cosi najezdil (cca 20 tis. miles) s 200 HP amerikou ve spojení s HDM automatem (jako je ten taťkův Tiptronic), takže myslím, že mám s čímsi srovnávat.

Všiml jsem si, že rád kydáš do spousty věcí, kterým evidetně moc nerozumíš, takže možná bude lepší, když se opět ve Vaší garáži posadíš do taťkovy audiny, a budeš tiše plkat, šourat nohama a přemýšlet nad tím, co jsou zkušenosti, a co jsou opsané chytrosti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

depak, jak jsem psal jinde, tohle už přehlížim, přestává mě to bavit, protože jsou tu lidi (z mýho pohledu dva), který prostě ví všechno nejlíp, takový best of a běda, když je někdo neplácá po ramenou...

dej už pokoj, nebo jak na Nový rok, tak po celý rok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to by bylo dobrý. protože bys byl odsouzenej se celej rok rejpat v lejnech a já bych byl celkem v klidu, což by mi stačilo i ted na nějakých 20dní ;)

ale jak už jsem řek, je evidentní, že některým nejsou moje názory po chuti, na to už jsem zvyklej, takže pohoda jazz kucííí

kua, už třetí edit, ale tohle ještě musim. jedno musim omicornovi nechat. jeho příspěvky na mě jsou téměř vždycky skvělý a dokážou mě i rozesmát, dokážeš kontrovat, to se ti musí nechat a něco za sebou už taky asi mít budeš, takže bych možná ty dvě osoby zredukoval na jednu, protože je pravda, že tys tu už spoustu platných rad dal...

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ?

http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459

Škoda Octavia Nová 2,0 TDI Elegance DSG

Cena: 377 000 Kč

STAV VOZIDLA:

Do provozu:

1.12.2004

Tachometr:

106 000 Km

Stav:

nehavarováno

Vyzkoušeno:

ANO

První majitel:

ANO

STK:

12/2008

Servisní knížka:

ANO

Posouzení stavu:

velmi dobrý

Možnost leasingu:

ANO

PARAMETRY VOZIDLA

Objem motoru:

1 998 cm3

Výkon:

103 kW (140 k)

Palivo:

nafta

Převodovka:

DSG

Karoserie:

limuzína /5

Barva:

černá metalíza

Počet dveří:

5

VYBAVENÍ:

6 x airbag; ABS; aut. klimatizace; aut. převodovka; CD přehrávač; centrál dálkový; deaktivace airbagu spolujezdce; dělená zadní sedadla; el. okna; el. zrcátka; imobilizér; klimatizovaná přihrádka; mlhovky; multifunkční volant; ostřikovače světlometů; otáčkoměr; palubní počítač; pevná střecha; posilovač řízení; protiprokluzový systém kol (ASR); příprava pro telef.; satelitní navigace; senzor stěračů; tempomat.; tónovaná skla; venkovní teploměr; vyhřívaná sedadla; xenonoové světlomety;

post-1286-1201962678_thumb.jpg

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ?

http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459

Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cena je OK :palec2: po DSG je menší poptávka kvůli dražšímu servisu a nesmyslené nedůvěře lidí v automat....

No je to mozna z puvodnich automtu co znam treba z Oct Tour a radsi si radim sam, ale DSG je ve spojeni s OII bomba proto me zarazila ta docela nizka cena,..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...