Pegas Vloženo 29. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2007 jen malá poznámka..včera si kolega dovezl z německa právě 1.9 DSG, tak mně kousek svezl a musím říct, že mně auto příjemně zaskočilo, hlavně co do plynulosti řazení, které je poznat opravdu jen na otáčkoměru.. Jo jede se mi s tím opravdu pěkně. Uvažuju o nějakém "rozumném" chipu od Cimbu. Láká mě ta možnost nižší spotřeby a jak se to bude chovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Jo jede se mi s tím opravdu pěkně. Uvažuju o nějakém "rozumném" chipu od Cimbu. Láká mě ta možnost nižší spotřeby a jak se to bude chovat.. Super, jsem rád, že jsi spokojen, a že jsi hlavně dal na rady a zkušenosti těch, kteří k tomu mají co říci, příp. na vlastní "experience", a ne na tlučhuby, kteří zde jen stále exhibují v hlouposti a nevědomosti, příp. v někde vyčtených "jedna paní povídala" ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 Já tu měl OII 77 s DSG,čipoval jsem to a po tom čipu fakt paráda-nádhera.Co mě opravdu sere a píše se v jiném tématu je docela hlučnost při max.akceleraci OII 77.Měl jsem toho 2,0 a tam ty projevy takové nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 At slouzi k max. spokojenosti a ukaz fotos pak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Já tu měl OII 77 s DSG,čipoval jsem to a po tom čipu fakt paráda-nádhera.Co mě opravdu sere a píše se v jiném tématu je docela hlučnost při max.akceleraci OII 77.Měl jsem toho 2,0 a tam ty projevy takové nejsou. Kým/čím jsi čipoval ? Někdy bývá hlučnější ("pisklavější") turbo, které ale standardně u O2 není témeř slyšet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 31. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2007 Jak kým-čím??Sebou a kabelem : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Přátelé co říkáte na toto auto:rok 2005 najeto 80.000km 1,9TDI / 77kw aut. klimatizace, aut. převodovka, stabilizace podvozku (ESP), protiprokluzový systém kol (ASR), EDS, ABS, potahy kůže, CD přehrávač, originál autorádio, imobilizér, alarm, el. okna, střešní šíbr el., posilovač řízení, palubní počítač, multifunkční volant, hliníková kola, indikátor parkování, nastavitelný volant, výškově nastavitelná sedadla, vyhřívaná sedadla, centrál dálkový, tónovaná skla, otáčkoměr, vyhřívaná zrcátka, el. zrcátka, venkovní teploměr, tempomat, dělená zadní sedadla, zadní stěrač, senzor stěračů, senzor světel, head-up display, el. víko zavazadlového prostoru, mlhovky, klimatizovaná přihrádka, 10 x airbag, deaktivace airbagu spolujezdce, senzor opotřebení brzdových destiček, senzor tlaku v pneumatikách, senzory parkování v předu a v zadu. Viděl jsem ji a je moc pěkná. Je možnost se z prodejcem dohodnout z původních 385.000,- na 370.000Kč + 4x zimní kola na plecháčích. Jak se díváte na ty ceny? Díky předem za rady. Di do něj kámo!!! Octávky jsou nejlepší káry pod sluncem! Jen 77kW se mi zdá bída na tak velký automobil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 Di do něj kámo!!! Octávky jsou nejlepší káry pod sluncem! Jen 77kW se mi zdá bída na tak velký automobil... Ale né, vždyť u O2 je obecně dost známo, že motory TDI 77kW mají ve skutečnosti cca o 10kW více, a důvodů je k tomu od Škody (resp. od VW) dost, stači si zagooglovat :-). Neexistuje snad motor 77 kW, který by ve skutečnosti měl méně než 85 kW, poptej se po servisech. A věř tomu, že výkon 85-90kW u TDI (s jeho velkým točivým momentem) ve spojení s automat. 6ti rychl. DSG je více než dostatečný, oba agregáty jsou téměř pohádkově sladěny, každý kdo to okusil si netroufne tvrdit opak (zvláště v režimu "S")... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 (editace) ano, omicron opět neopomene šťourat do lejna, ale já si troufnu tvrdit, že jsem mockrát okusil režim S u motoru s 240 koňma a Nm mnohokrát přesahující Nm 1.9 TDI PD a říkám, že to je pro mě tak na hranici únosnosti použití automatu. samozřejmě, že DSG a 77kW s 250Nm je daleko lepší spojení než tiptronic s 171kW a 450Nm, že jo... já nedokážu pochopit, že někteří stále nejsou schopní akceptovat i názor opačnej k těm jejich a pořád budou opakovat, že takhle je to jedině správně a kdo to okusil si netroufne tvrdit opak. každej ty měřítka má trošku jinde... a abych předešel zbytečným otázkám, tak ne, nikdy jsem v 1.9 TDI DSG nejel, nicméně z 0-100 za 12,2s oproti 11,8s s manuálem (čerpáno z auto.cz; http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...-sluzbach.html) mě nějak nepřesvědčily o lepší dynamice už tak bídný s timhle motorem ve spojení s DSG... P.S.: ano, vím, že jedno auto je kombi a druhý krátký v neprospěch automatu, stejný jsem tak narychlo nesehnal, ale pak předpokládám časy hodně podobný Editováno: 1. leden 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 1. leden 2008 Sdílet Vloženo 1. leden 2008 ano, omicron opět neopomene šťourat do lejna, ale já si troufnu tvrdit, že jsem mockrát okusil režim S u motoru s 240 koňma a Nm mnohokrát přesahující Nm 1.9 TDI PD a říkám, že to je pro mě tak na hranici únosnosti použití automatu. samozřejmě, že DSG a 77kW s 250Nm je daleko lepší spojení než tiptronic s 171kW a 450Nm, že jo...já nedokážu pochopit, že někteří stále nejsou schopní akceptovat i názor opačnej k těm jejich a pořád budou opakovat, že takhle je to jedině správně a kdo to okusil si netroufne tvrdit opak. každej ty měřítka má trošku jinde... a abych předešel zbytečným otázkám, tak ne, nikdy jsem v 1.9 TDI DSG nejel, nicméně z 0-100 za 12,2s oproti 11,8s s manuálem (čerpáno z auto.cz; http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...i-setrilek.html http://magazin.auto.cz/testy/skoda-octavia...-sluzbach.html) mě nějak nepřesvědčily o lepší dynamice už tak bídný s timhle motorem ve spojení s DSG... P.S.: ano, vím, že jedno auto je kombi a druhý krátký v neprospěch automatu, stejný jsem tak narychlo nesehnal, ale pak předpokládám časy hodně podobný Poslyš ty chytrolíne, pokud se tedy považuješ za lejno, pak to šťourání jistě sedí Tvoje "zkušenosti" jsou to dozajisté známy asi všem zde, nicméně Ti doporučuji, aby jsi si přečetl tento thread zpět, a laskavě se ujistil, kdo tady jako první dělal své chytrácké pseudozávěry a odsuzoval jakékoliv řešení s DSG automatem pod 200 koní. V životě jsi s DSGéčkem nejel (jak jsi sám přiznal), tak se prosím nepleť do odpovědí se zkušenostmi s tímto řešením, zvláště když je původní tazatel evidetně spokojen. Mimochodem i já jsem cosi najezdil (cca 20 tis. miles) s 200 HP amerikou ve spojení s HDM automatem (jako je ten taťkův Tiptronic), takže myslím, že mám s čímsi srovnávat. Všiml jsem si, že rád kydáš do spousty věcí, kterým evidetně moc nerozumíš, takže možná bude lepší, když se opět ve Vaší garáži posadíš do taťkovy audiny, a budeš tiše plkat, šourat nohama a přemýšlet nad tím, co jsou zkušenosti, a co jsou opsané chytrosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 podle mě je automat dobrej až u aut co maj 200koní a víc, ale každej má svý priority můj první příspěvěk k tomuhle threadu. odsouzení jako prase, ale dík za tvůj květnatej příspěvek, aspon tu není nuda. víc asi nemá smysl se vyjadřovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 a jéje, už tady byl dlouho klid, že jo !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 jirko, stačí porovnat styl příspěvků. tohle není o žádných zkušenostech, ale o dojmu z jízdy a požadavků na auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 jirko, stačí porovnat styl příspěvků. tohle není o žádných zkušenostech, ale o dojmu z jízdy a požadavků na auto oceňuju, že ses nenechal vyprovokovat nebo snad ještě něco přijde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 depak, jak jsem psal jinde, tohle už přehlížim, přestává mě to bavit, protože jsou tu lidi (z mýho pohledu dva), který prostě ví všechno nejlíp, takový best of a běda, když je někdo neplácá po ramenou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 depak, jak jsem psal jinde, tohle už přehlížim, přestává mě to bavit, protože jsou tu lidi (z mýho pohledu dva), který prostě ví všechno nejlíp, takový best of a běda, když je někdo neplácá po ramenou... dej už pokoj, nebo jak na Nový rok, tak po celý rok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 (editace) tak to by bylo dobrý. protože bys byl odsouzenej se celej rok rejpat v lejnech a já bych byl celkem v klidu, což by mi stačilo i ted na nějakých 20dní ale jak už jsem řek, je evidentní, že některým nejsou moje názory po chuti, na to už jsem zvyklej, takže pohoda jazz kucííí kua, už třetí edit, ale tohle ještě musim. jedno musim omicornovi nechat. jeho příspěvky na mě jsou téměř vždycky skvělý a dokážou mě i rozesmát, dokážeš kontrovat, to se ti musí nechat a něco za sebou už taky asi mít budeš, takže bych možná ty dvě osoby zredukoval na jednu, protože je pravda, že tys tu už spoustu platných rad dal... Editováno: 2. leden 2008, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 ber to neber!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 neber!!!!!!! vzal !!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Komárek Vloženo 2. leden 2008 Sdílet Vloženo 2. leden 2008 To je škoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 (editace) Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ? http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459 Škoda Octavia Nová 2,0 TDI Elegance DSG Cena: 377 000 Kč STAV VOZIDLA: Do provozu: 1.12.2004 Tachometr: 106 000 Km Stav: nehavarováno Vyzkoušeno: ANO První majitel: ANO STK: 12/2008 Servisní knížka: ANO Posouzení stavu: velmi dobrý Možnost leasingu: ANO PARAMETRY VOZIDLA Objem motoru: 1 998 cm3 Výkon: 103 kW (140 k) Palivo: nafta Převodovka: DSG Karoserie: limuzína /5 Barva: černá metalíza Počet dveří: 5 VYBAVENÍ: 6 x airbag; ABS; aut. klimatizace; aut. převodovka; CD přehrávač; centrál dálkový; deaktivace airbagu spolujezdce; dělená zadní sedadla; el. okna; el. zrcátka; imobilizér; klimatizovaná přihrádka; mlhovky; multifunkční volant; ostřikovače světlometů; otáčkoměr; palubní počítač; pevná střecha; posilovač řízení; protiprokluzový systém kol (ASR); příprava pro telef.; satelitní navigace; senzor stěračů; tempomat.; tónovaná skla; venkovní teploměr; vyhřívaná sedadla; xenonoové světlomety; Editováno: 2. Únor 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nexus Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Cena je OK po DSG je menší poptávka kvůli dražšímu servisu a nesmyslené nedůvěře lidí v automat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Cena je OK po DSG je menší poptávka kvůli dražšímu servisu a nesmyslené nedůvěře lidí v automat.... Kdo si to nevyzkoušel neuvěří, i tady na foru byli (a jsou) znační automatoskeptici.. Mě ta cena nízká nepřijde, tak akorát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 Znamej zvazuje koupit tuhle Octavku, neni cena naka nizka na DSGcko ? http://vyzkouseno.cz/showcar.php?id=127092&jm=29459 Cena je skutečně nižší ale to nemusí nic znamenat, skutečně to může být tím automatem předsudky ho staví do nepříznivého světla.DSG je nutno pravidelně servisovat ale není to žádné cenové drama, tušímže výměna oleje a filtru přijde okolo 6000,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 2. Únor 2008 Sdílet Vloženo 2. Únor 2008 (editace) Cena je OK po DSG je menší poptávka kvůli dražšímu servisu a nesmyslené nedůvěře lidí v automat.... No je to mozna z puvodnich automtu co znam treba z Oct Tour a radsi si radim sam, ale DSG je ve spojeni s OII bomba proto me zarazila ta docela nizka cena,.. Editováno: 2. Únor 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.