mvc Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 Zdravým Vás! Dnes som bol na STK po 4 rokoch a chlapík mi nevedel zmerať emisie cez OBD . Pripojil sa asi na 4 krát, potom bolo všetko ok, samozrejme aj celé STK. Pred domnou tam bolaKIA - tiež cez OBD a šlo to na prvý krát. A ešte pred nou tiež chlapík z FII 1, 2 HTP, a jemu sa vraj pripojil na 10 krát. spítal som sa ho, či nie je problém v ich prístroji, vraj nie, majú to aj na iných STK na slovensku !?!?! a vraj to robia aj SEATi ako aj VW polo, kde je 1,2 HTP! Stretli ste sa z nieči podobným?! Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 30. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2012 HTP znamená: hromada technických problému. Asi tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 Na Slovensku se už dělají emise přes readines kody? Nám na školení říkali, že se to chystá i u nás, ale prej kdoví kdy a pořád se to měří klasicky. No, u benzínu je to koneckonců jedno ale dieselům by to ulevilo... :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 HTP znamená: hromada technických problému. Asi tak. Aaaale. Já žádné problémy s HTP nemám, naopak, vše funguje dobře. A co pupme dusse? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 emise a HTP je pro mě velká noční můra a už nikdy si je je nenechám legálně změřit. moje první HTP bylo FI 40kW a první stk měření na třetí pokus, takže celkem ok. podruhé to borec nemohl ani za nic natočit, tůroval studenej motor pěkně dlouho do plnejch otáček až motor pěkně smrděl. je to prej tím, že to má 3 válce a nějak jim to nešlo nastavit. cestou z měření motor začal trošku cukat, následoval úbytek oleje, jeho spotřeba 3l na 1000km, zapečený kroužky a motor KO. takže tomu ču....vi bych nejraději pěkně namlátil. do té doby pravidělně servis ve škodovce. tak jsem to tam chtěl nechat opravit a jenom se zasmáli, že to neopravujou a ať si seženu motor z jinýho auta. nakonec se mi podařilo sehnat šikovnýho motoráře, oprava cca 10tis., auto šlo do světa a teď mám poslední verzi HTP, ale na měření už nikdy nepojedu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 vormen: To teda nevím co a dke jsi dělal a co tam byl za problém ale: Emise se u benzinového motoru měří na volnoběh a pak ve zvýšených otáčkách, což je 2500-2800 otáček (kde se to drží max 10 vteřin). Já se teda měřením emisí živím už několik let, ale u HTP jsem nikdy žádný problém neměl - vše prošlo vždy napoprvé. (U dieselů je to ale jiná písnička - 5x do omezovače na 2-3 vteřiny, to zpravidla neřve jen motor ale i majitel :-D ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 bylo to přesně takhle: měli tam dva stroje na měření, jeden vypadal nově, napojení na pc a tiskárnu. druhej nějakej krám stoletej s malou obrazovkou, vedle které lezly z díry papírky z hodnotama. jenže já jsem vyfasoval na měření takovýho starýho koko.a co se bál počítače a tak to napojil na ten starej vergl. už jenom to, že to neuměl ani připojit a nepočítal s tím, že to má jenom tři válce, tak to pořád různě tůroval a pořád z toho lezly nesmysly. a to trvalo teda dost dlouho. nakonec to vzdal a napojil to na tu novou mašinu a s tím taky neuměl a celý se to opakovalo, tůrovačka do omezovače atd. nakonec se to změřilo tak, že on šlapal na plyn a já jsem čuměl na monitor a až tam nějaký dvě políčka zezelenaly, tak jsem to měl odkliknout. bylo to někdy na jaře brzo ráno, motor před tím studenej, protože mě vzali nakonec o půl hodiny dřív než bylo domluveno, jinak bych ho zahřál. takže jsem se zařekl a už nikdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 vormen: No jo, to pak ale měl ten technik nasráno v rukách, a asi i v hlavě :-) Nelze generalizovat. U mě problém není žádnej ani s HTP :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2012 HTP znamená: hromada technických problému. Asi tak. BoBo si len tak rýpol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlov Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Ja som na svoje HTP hrdý a som rád, že sa o ňom šíria také negatívne povesti - aspoň môžem byť kľudný, že si svoje auto stále nájdem na mieste, kde som ho zaparkoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 A to zase jo, Hyundai a Fabia HTP se nekradou nebo jen málo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mvc Vloženo 1. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Ďiki za reakcie. Ja som tiež spokojný z HTP... určite sú aj lepšie motorizácie...a možno aj horšie, je to vec pohľadu každého z nás! Keď som pochopil, tak v ČR nerobia emisie cez OBD???? lebo na SK už ich ani inak nemôžu - nepustí soft na STK. Akonáhle zadal typ BZG, tak PC mu vyhodil - pripoj OBD zásuvku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dalik Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Ne, v CZ se měří emise klasicky - sonda do výfuku a snímání otáček (nějakým způsobem - většinou zvlněním napětí v pal. síti).+ se přes OBD pouze vyčte paměť závad (musí být prázdná). Na školení nám říkali, že jsme jeden z několika posledních států, kde se to měří ještě postaru :-D a že se má někdy (neznámo kdy) přejít na OBD - readiness kódy - a pouze v případě, že nebudou readiness načtené, tak se změří klasicky - jenže ještě nikdo neřekl datum, takže minimálně dva roky pojedem ještě postaru (školení je co dva roky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 HTP spokojenost, jen se musí dodržovat několik zásad. (kratší interval výměny oleje+olejového filtru,+vzduchového filtru....) Mě čeká STK v lednu. To měření emisí je nutné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 4. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2012 Emise musíš mět, jinak nemůžeš na technickou. Bez toho to nejde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 Přesně jak píše Dalik, byl jsem na STK v zimě a natočili to jen chvilinku něco přes 2500 otáček, zato nějakou starou audinu přede mnou tam túrovali o sto šest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 To je hnus, nechci auto trápit. Asi hodim obálečku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HjM Vloženo 5. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 5. Srpen 2012 no HTP se netrápilo, buď v klidu, ani jsem se nestačil zorientovat a bylo hotovo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Taky sem měl strach. Přede mnou tam mučil 15 minut nějaký naftový Pajero. Tak když sem přišel na řadu, tak mu říkám-jestli mi to bude taky tak dráždit tak to radši pojedu jinam "ke známýmu". A on na to, že nemohli chytit správný emise, tak to tůrovali a doufali, že tam skočí správný čísla. Stejně ty emise to Pajero neudělalo. Pak sem přišel na řadu já-píchnul to na diagnostiku, dvakrát vyhnal otáčky nějak ke 2800ot/min a řek: V pořádku. Žádný mučení motoru se nekonalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Mr.Pavka ... reagovat na měření emisí v 2012 a to co se děje na nich dnes, myslím je to jako porovnávat jabka s hruškama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 15. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2018 Navíc srovnává měření emisí zážehového motoru s dieselem. To je opravdu "úroveň" jak v mateřské škole... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.