Srpen 28, 201015 r Na VAGu jsem to ještě neměl, zkusím v týdnu. Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Srpen 28, 201015 r Ještě bych poznamenal, že ve vyšších otáčkách motor dost řve-hučí, jako vysavač nebo tak... řekl bych, že by mělo být tišší.
Srpen 29, 201015 r Nemohl by to být třeba ventil N75? Pozná VAG jeho závadu? Nebo jak ho otestovat? Když by byl vadný a já ho odpojil, mělo by auto jet líp?
Srpen 30, 201015 r Uvidíš po testu. Doporučuji ti, kup si kabel - budeš ho v budoucnu jistě potřebovat (tak jako snad všichni, kteří se nechtějí stále někoho doprošovat). Cena je asi 500,- Kč + samo, že notebook, nebo PC v garáži.
Srpen 30, 201015 r Jojo, kabel už koupený mám, akorát jsem se ještě nedostal k tomu, abych to napíchl. Jinak jsem měl teď sundaný plast motoru, abych ještě omrkl hadice a všiml jsem si, že byl odpojený kabel od ventilu N75, zapojil jsem ho zpět, projet jsem to ještě nebyl, jenom jsem to protočil na neutrál, takto jsem žádnou změnu nezaznamenal. Nicméně bych neřekl, že v tomhle by byl problém, pokud se nepletu, tak po odpojení toho ventilu právě turbo tlačí na max. bez regulace... odpojený byl ale tedy pouze ten konektor, ne hadice, tak nevím, jaký to mělo vliv. Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Září 1, 201015 r Takže VAG mi napsal: 01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75) 26-10 - vystup otevren - Sporadicky 00561 - Prizpusobeni smesi 14-10 - adaptacni hranice (soucet) prekrocena - Sporadicky Readiness: N/A
Září 3, 201015 r To bude asi tím, že jsi měl odpojený ten N75. Všechno vymaž a počkej si na to co ti to potom napíše. Je otázka, jestli to někdo neodpojil záměrně... Upraveno Září 3, 201015 r od nosal
Září 3, 201015 r Taky jsem si říkal, že to bude asi tím, že to bylo odpojené. Připojil jsem to zpět, chyby vymazal a s autem jezdím, žádnou změnu jsem nepozoroval. O víkendu to dám zase na VAG a uvidím, co se zapsalo. Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Září 6, 201015 r Takže VAG už žádné chyby nepíše? Jak můžu přes VAG nalogovat turbo a otestovat, jestli tlačí, jak by mělo?
Září 6, 201015 r Já bych ještě počkal, kolik jsi najel po vymazání? Pokud nic moc, tak počkej, řekl bych, že se to po čase projeví...
Září 6, 201015 r Od vymazání cca 100 km, budu teda asi ještě chvíli jezdit... Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Říjen 12, 201014 r Pokud turbo netlačí, nebo tlačí málo, vypisuje VAG nějakou chybu, nebo musím turbo nalogovat a změřit, kolik tlačí?
Říjen 13, 201014 r Vypadá to, že máme fakt stejnej problém Zdeňo. VAG je k ničemu, nic neukáže. Co Ti pomůže je budíček na tlak turba, uvidíš, že to tlačí málo jako mě. Dle mého názoru je to chyba na některé hadici (ať už odvětrávací nebo podtlakové) nebo ventilu. Pokud máš BOV v pořádku, N75 v pořádku, tak to můžou být ještě ty jednocestný, je jich tam prý 5. Jeden je na hadici, co jde ze sani do posilovace brzd, 2 jsou na vedeni od turba k nádobce na aktivni uhlí, další je pod sáním (na odvětrávání výparů oleje a poslední je na hadici, co jde z airboxu k turbu, je to takovej velkej (podobnej origo bovu). Všechny ventily by se měly taky prozkoušet. Ale jak to jednoduše vyzkoušet, tak na to se mě neptej. Sám si nad tím lámu hlavu. Na obrázku máš zakrouškovaný dva jednocestný sráče. Upraveno Říjen 13, 201014 r od Pajk85
Říjen 14, 201014 r Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu. Upraveno Říjen 14, 201014 r od Zdeny1.8T
Říjen 16, 201014 r Tak ten budíček bohužel nemám, ale tlačí to určitě málo, hlavně v nízkých otáčkách je to tragédie Když tam třeba v 50km/h dám pětku, tak auto má co dělat, aby to pobralo, přitom co vím, tak by se mělo v pohodě rozjet... Dík za tipy, budu ještě zkoumat, kdybych na něco přišel, tak sem určitě napíšu. Resil jsem podobny problem. Zkus zkontrolovat cerpadlo paliva. Me pomohla vymena celeho(1400,-), protoze tlak byl 2bary,coz stacilo na jizdu, ale netahlo to jak melo.Ted tam je tlak neco malo pres 3bary a je po problemech.
Říjen 16, 201014 r Dík za tip. Dá se to čerpadlo nějak vyzkoušet, jestli dává správný tlak? Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Říjen 16, 201014 r Dá. Sežeň si T kus a dej ho na hadici před palivovou lištu a připoj k němu budík. Nastartuj a měř, pak ještě odpoj hadičku od regulatoru tlaku paliva. Tlak musí stoupnout tak o půl Baru. Na pětku 50 ??? To je ten motor pěkně podtočený. Se nedivím, že nejede a pěkně ho tím kur..š.
Říjen 16, 201014 r ok, díky, zkusím to čerpadlo prověřit... s tou 50tkou na pětku to byl jenom test... prostě by to mělo jet líp, než to jede mě... Upraveno Březen 3, 201114 r od Wojnar
Říjen 17, 201014 r Dík za tip. Dá se to čerpadlo nějak vyzkoušet, jestli dává správný tlak? Urcite se da nejak promerit, ale bohuzel jsem to nedelal ja, takze nevim, jak to delal svagr. Muzu se optat, ale na tohle ti urcite tady nekdo odpovi. Nebude to urcite zadna velka veda :-)
Prosinec 20, 201014 r Ahoj. Prosím poraďte. Mám Octavii 1.8t 110 Kw r.v. 2002 AUM. Problém je v tom, že v zimním období při rozjezdu škube. Projevuje se to pouze u studeného motoru. Pokud nastartuji a nechám auto běžet tak 2 minuty na volnoběh je to ok. Když se hned rozjedu tak motor začne běžet nepravidelně a nedá se s tím jet. Po chvilce se ale otáčky ustálí. Na VAGU to nepíše žádné závady. Na doporučení jsem dal novou váhu vzduchu, ale je to stále stejné. Neřešil jste to náhodou někdo? Díky
Prosinec 20, 201014 r vyměň snímač tlaku a teploty vzduchu a bude po problému snímač najdeš na intercooleru
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.