Přejít na obsah

1.8 T netáhne, ztráta výkonu


FerdaII

Doporučené příspěvky

ahoj.mam tiez rs.a zacala mi robit to iste...ked jej pridavam pomali ide v poho.ked dam pedal na podlahu zacne sa ako keby dusit.a trha s nou.dufam ze to bude palivovy filter,vag neukazal nic,dufam ze to nebude vaha vzduchu..

Editováno: , autor: iviak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahoj lidi.

Mam uplne stejny problem jako tady pisete. Ale rekl bych, ze mam oba, ktere tady zminujete. Cas od casu se mi stava, ze auto pri jizde, najednou zacne ztracet na par vterin vykon, zacne se dusit a pak zase naskoci a jede dal. Tohle se mi stava tak parkrat do mesice.

Ten druhy problem se mi stava porad. Kdyz seslapnu pedal plynu na podlahu, tak nezrychluje plynule, ale trhane. Myslel jsem si, ze to ma co docineni s nejakym "blow off ventilem" (vubec nevim jestli to pisu spravne), co mam predchozim majitelem namontovany. Je to pry jenom nejaka vypust pretlaku z turba a dela to takovy ten efekt jako v need for speedech. V servisu mi to vyhodilo na diagnostice spoustu sporadickych chyb a hodne z nich se vztahovalo k turbu, tak jsme predpokladali, ze to je ono.

Ale jak tak procitam tohle forum, tak to muze byt i neco uplne jineho. Zkuste tedy poradit na co se zamerit primarne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Prosím vás o nutnou pomoc ohledně mojí octy.

Jelikož se stávalo, že za jízdy občas spadlo turbo do nouzovýho režimu při nižších otáčkách a naskočilo zase po nastartování (občas) a vag hlásil "příliš chudá směs", tak jsme vyměnili palivový filtr. Nepomohlo. Auto šlo tedy do servisu, kde jim to nahlásilo únik tlaku mezi turem a škrtící klapkou. Škrtící klapku vyčistili a řekli, že ok. Ovšem po nastartování v chladu šel černej kouř a otáčky na 500 a chcíplo to. Tak jsem to projel kousek a vypadalo to, že se to vyčistilo a od té doby to bylo ok.

Teď jsem s tím jel do školy do Brna (bydlím 170km daleko), po cestě zase spadlo turbo. Dojeli jsme. Teď po 2 dnech po popojetí po Brně se rozsvítila oranžová kontrolka motoru, které nezhasla ani po opětovném nastartování. Potřebuju radu. Co s tím? Netroufnu si s tím odjet ve čtvrtek domů. Potřebuju to nejspíš vyřešit v Brně a ideálně v urychlený čas...

Je někdo kdo by pomohl nebo víte o servisu?

Ještě zavolám známému z orig. servisu škoda u nás ve městě jestli neví jak mi na dálku pomoct.

za každou radu díky

jsem už s tím autem bezmocnej :(

Editováno: , autor: dastax
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se dozvěděl, že by to snad neměl být problém ujet tu vzdálenost (cca 170km) i s tou svítící kontrolkou. Pak to hodím doma do servisu.

omlouvám se za hysterickou žádost, ale myslel jsem, že to bude mnohem víc v háji a nevěděl jsem co budu po Brně dělat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Předem bych chtěl poprosit, zda-li to čte nějaký moderátor, jestli by mohl změnit název tématu, ať už není tak hysterický:-)

Po 3 dnech mi nakonec auto vrátili ze servisu s tím, že mi vyměnili palivové čerpadlo, které dělalo takovouhle neplechu.

Zatím jsem auto moc neprojel, ale co jsem zatím zkoušel, tak turbo šlape a kontrolka zhasla. Budu doufat, že to tak vydrží dál a že nebude RSka zlobit...

Doufám prostě v Happyend ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

ohledně ventilu - kouknu

jinak auto mi vrátili zase ze servisu, prý to bylo nějakým čidlem za škrtící klapkou..

každopádně po chvíli zase turbo nešlo a objevila se kontrolka

diagnostika ukazuje Příliš chudou směs

takže jsme doma zkusili smazat závadu a vypnout baterku a ejhle, naskočilo to! Sice to škubalo, že turbo přerušovaně táhlo,ale nakonec se to nějak rozcukalo a jelo to. Předpokládám ale, že to zase po chvíli nepůjde. Na kratší popojížďky to nedělá,ale když jede člověk delší cestu, je to tam...

tedy zjistit proč to padá a co to je....když se to po vynulování zase spraví....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak nakonec jsme vyndali turbo a ta vrtulka se při tlaku zadrhávala o kraj, takže je po turbu. Už mám objednané nové ze škodovky s dvouletou zárukou...Takže snad do týdne bude namontováno a DOUFÁM, že bude vše OK....

taky byla varianta dát jiné vstřiky, software a turbo z USA a měl bych 240-250 koní z RS ;)

to byla HODNĚ LÁKAVÁ varianta....ovšem by se to třeba mohlo srát dál a to bych vážně nechtěl :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tam chip...a ne zrovna malej...

sami mi říkali, že minulej majitel to chtěl dost nachipovat a už i jemu se to "zadrhávalo"...ale prej to stačilo jen pročistit a jelo to dál....

a kdo ví jak se k tomu choval, jestli dochlazoval nebo ne...

každopádně to byl asi důvod na prodej auta v únoru. Ale od tý doby jsem s tím přes půl roku jezdil bez jedinýho problému.....

snad to bude teď OK a snad to vydrží

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je tam chip...a ne zrovna malej...

sami mi říkali, že minulej majitel to chtěl dost nachipovat a už i jemu se to "zadrhávalo"...ale prej to stačilo jen pročistit a jelo to dál....

a kdo ví jak se k tomu choval, jestli dochlazoval nebo ne...

každopádně to byl asi důvod na prodej auta v únoru. Ale od tý doby jsem s tím přes půl roku jezdil bez jedinýho problému.....

snad to bude teď OK a snad to vydrží

Ahoj můžu se zeptat na kolik tě vyšlo to turbo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...