Přejít na obsah

Benzin v oleji 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Oni vlastně pořad ve Škodovce jen něco měni a ani neznaji podstatu problemu a nejsmutnějši na tom je že to zase odnese jen zakaznik a vubec nic se nezměni :rolleyes:

 

To jsi vystihl!!!

 

zbek: Ještě není a už ani opravit nechci :) Auto jim vracím a je to ve fázi vyjednávání a testování :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po zime som mal oleja na ryske max. Teraz som spravil 1200 km vkuse dlhu trasu a olej je na minime na ryske. Tak neviem ci sa odparil benzin, alebo tolko zozralo oleja.

 

Přesně případ toho, kdy se dostává do oleje benzín. Při dlouhých trasách se odpařuje a přibývání tak nelze zaznamenat. Když jezdíš <20 km - tedy 90 procent jízd s benzíňákem, tak olej přibývá a ničí se ti motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

froggy: Tak zkus občas ten motor,samozřejmě po zahřátí prohnat v otáčkách a taky se ti určitě nějaký benzín odpaří.Jinak benzíňák si zpravidla lidé pořizují především na krátké vzdálenosti u dieselu bude situace podobná jen se ti ještě k tomu bude při jízdách po městě zasírat filtr pevných částic a buděš muset motor větrat v otáčkách.Co jsem slyšel není příbývání paliva v oleji u současných motorů ničím neobvyklým a to jak u benzínů,tak u dieselů,akorát u některých motorů to zas třeba naopak olej žere a to již u nových.Má radá zní,pokuď s tím servis nehodlá nic dělat s tím přibývaní benzínu v oleji,tak raději měnit olej už třeba po 8 tis. KM,kdo jezdí po městě,tak aby ho snad raději preventivně měnil po 5 tis. KM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mám od novembra (listopadu) už tretí, tak mi to vychádza cca po 1500km :kol-44: . V servise sa tvária, že je všetko OK, váhová skúška ukázala ho...o, dokonca úbytok oleja, tak že som si ju platil. Tak záruka nezáruka, príde mi to tak, že sa na to budem musieť pozrieť sám, asi týždeň, možno dva po skúške bol motor podľa PP celkom skromný, teraz sa znova rozožral a za studena má znova nenormálnu spotrebu. Tak mi to príde, že pred váhovou skúškou zapli "mód váhovej skúsky" nakoľko ho samozrejme napojili na diagnostiku, alebo je v prdeli dáky teplotný snímač, ktorý stále udáva síce nízku, ale ešte nie nezmyselnú hodnotu.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a co třeba s autem jezdit a neřešit pi.oviny, tzn. s autem na výměnu oleje, jezdit, další prohlídka atd. pokud bude hladina oleje nízká, tak na to je oranžová kontrolka, pokud bude vyšší, tak se to časem stejně srovná. ten benzín v oleji bude stejně vždy a rozhodně za to nemůže čerpadlo ani vstřikovací trysky. můžou za to jen neroztažený kroužky a přímý vstřik s vysoký tlakem. a nejhorší je po studeným startu okamžitě vyjet. u mpi motorů je vstřikování do sání a do válce se směs natáhne podobně jako voda do inj. stříkačky, takže benzínu se do oleje dostane minimum. pokud ale stříkne pod tlakem benzín na dno pístu, tak se něco prostě protlačí přes neroztažený kroužky. pak jde o to, za jak dlouho se benzín dostane z oleje pryč a to už je dáno trasou a stylem jízdy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mít namísto oleje benzín mně teda jako běžné nepřijde. To si motor asi pošušňává. A tím nemyslím případ, že někdo "cítí benzín na měrce", ale když skutečně viditelně nabývá. Já teda u 1.2 TSI mám opačný problém - vysokou spotřebu oleje prakticky od 12 000 km. A u jedničkový Fabie byla také vyšší spotřeba oleje. Ten jsem jen u Feldy nemusel kontrolovat vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, ale jak se to může stát, že je benzin v oleji? jedna možnost je jak jsem psal výše tj. přes kroužky a druhá možnost je závada mech čerpadla. napadá někoho další možnost? pokud by bylo v háji to čerpadlo, tak by to cákalo přece mnohem víc a navíc by to zaznamenal snímač tlaku paliva ne?

prostě kombinace neroztaženýho kroužku a dvojitý vstřik pro ohřev katu se mi přímo vybízí k vysvětlení problému.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem tuto problematiku sáhodlouze konzultoval s několika odborníky na oleje (než jsem se rozhodl auto vrátit prodejci):

 

a) s výrobcem olejů Castrol

b.) s výrobcem olejů Motul

c) s experty z ČVUT na tribologii, přímo se zaměřením na automobilové oleje

 

Všichni se shodli na tom, že tento problém je velice závažný a už i dvouprocentní podíl paliva v oleji dramaticky snižuje jeho mazací schopnosti. Především při zahřátí motoru dojde ke snížení viskozity a následnému "protržení" mazacího filmu. A běžné nebo normální to není, jak tu padly nějaké chytré rady. 

 

U starších atmosférických motorů byla tato "smluvní" hranice 4%, ale u moderních přeplňovaných motorů prý není přípustný žádný podíl paliva v oleji. A alibistické výmluvy servisáků, že je to běžné, to jsou jen plané žvásty jak se ztřepat zodpovědnosti. Ať vám toto vyjádření dají písemně! 

Editováno: , autor: froggy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, ale jak se to může stát, že je benzin v oleji? jedna možnost je jak jsem psal výše tj. přes kroužky a druhá možnost je závada mech čerpadla. napadá někoho další možnost? pokud by bylo v háji to čerpadlo, tak by to cákalo přece mnohem víc a navíc by to zaznamenal snímač tlaku paliva ne?

prostě kombinace neroztaženýho kroužku a dvojitý vstřik pro ohřev katu se mi přímo vybízí k vysvětlení problému.

 

hele mně je jedno co to způsobuje, máme nový moderní motor a problémy si má vyřešit osoba co ten motor vyvíjela...

 

A úbytek 1 litru benzínu na 1000 km, který se dostane do oleje opravdu nenaměříš :) Zato poznáš na měrce!!! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"u moderních přeplňovaných motorů prý není přípustný žádný podíl paliva v oleji"

 

tohle přece nejde, holt vědci a experti neakceptují pojem ideální a reálný

 

já bych zase rád věděl čím to je, že se to stává.

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím,že nějaké promile benzínu v oleji by se našlo asi u každého zážehového motoru. Nicméně když jsme u toho čerpadla,já bych podezíral,že to prolíná okolo pístu čerpadla.

Taky se mi zdá pravděpodobnější, že to teče z čerpadla než že to "protéká" okolo pístů a kroužků. Kdyby nic jiného, tak píst se zahřeje nad teplotu varu benzinu za pár sekund....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tož promiň, to je rada jak z hovna kula........ Benzin v oleji nemá co dělat!  Měnit olej každých 500km bys nechtěl?

 

u starších HTP 40kw dokonce servisy doporučovali měnit olej už po 8000km,čím dřív se olej mění tím líp,těch 10000km bude,tak nejlěpší něco to musí vydržet,kdo jezdí po městě a ještě to dusí v nízkých otáčkách,tak snad raději opravdu po těch 8000km,komu to zas naopak olej žere a dolívá,tak nemusí měnit,tak brzo,měnit olej po 500km je opravdu blábol :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To snad není možné nechápeš ironii s těmi 500-sty kilometry? .....Co tu pleteš htp  a výměnu oleje, tu se jedná o benzín v oleji, já jsem reagoval na to co jsi napsal za kravinu. 

a proč kravinu?! když je benzín v oleji,tak ho tam asi nenecháš těch 15000km,nebo dokonce 30000km ne? výměnu oleje u HTP jsem schválně uvedl proto,protože tam se zase olej přehříval a prd vydržel a tady u tsi s benzínem v oleji to taky těch 15000km nemůže vydržet,tím pádem kratší interval výměny oleje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...