Tachos Vloženo 21. Březen 2018 Sdílet Vloženo 21. Březen 2018 Panove ctu si tento problem s benzinem v oleji. Uz asi 14 dni me trapi vysoke otacky motoru az po zahrati a diag mi psal 6431 prvni lambda napajeni cerpadla preruseni. Lambdu jsem vymenil a chyba se uz neukazuje ale vysoke otacky pretrvavaji. Dnes se uz s tim ani nedalo jet. Kouknul jsem i na merku a ejhle o cca 2cm nad rysku. Semozrejme kratke trasy. Do prace 11 a z prace 11km. Ted by me zajimalo jestli se to taky nekomu stalo to s temi otackami motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghost5900 Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 Ahoj obratky motora sa mi nedvihali ale 2cm som mal aj ja vymena vysokotlakového čerpadla pomohla a do teraz mam pokoj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 22. Březen 2018 Sdílet Vloženo 22. Březen 2018 (editace) Dnes jsem to rozebral a cerpodlo vazne tece. A ted se mi zase objevila znovu zavada s tou lambdou. Jsem nestastny z tech vysokych otacek. EDIT: Tak muzu potvrdit. Po vymene cerpadla a oleje plus proplach motoru se uz otacky nezvedaji. Je zbytecne menit lambdu. Nejspis ji ty vypary benzinu v oleji oblbly a proto dochazelo k viseni otacek motoru. Editováno: 29. Březen 2018, autor: Tachos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 19. Duben 2018 Sdílet Vloženo 19. Duben 2018 (editace) Zdravím. Aj ja som zistil vysokú hladinu oleja, teda benzín v oleji. Vymenený olej a pri výmene som nalial len do stredu mierky na olej, a začal som pravidelne kontrolovať hladinu. Po najazdených 300km po meste vstupla hladina na maximum mierky. Potom jedna 300km trasa mimo mesta a benzín sa odparil z oleja. Klasika... Chcem meniť čerpadlo lebo jazdím prevažne mesto. Dúfam že pomôže. Vysvetli mi niekto princip ako cez to čerpadlo sa môže benzín dostať do oleja? Čo je vadne na tom čerpadle? Ďakujem. Editováno: 19. Duben 2018, autor: dodko-k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 Jen malý dotaz. Kolik stojí to čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecka Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 balik :-) cca 5400 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 před 18 hodinami, dodko-k napsal: Vysvetli mi niekto princip ako cez to čerpadlo sa môže benzín dostať do oleja? Čo je vadne na tom čerpadle? Nevím školy nemám, ale myslím si, že palivové čerpadlo je poháněné od vačkové hřídele a pohyblivá část je uvnitř motoru. Tato pohyblivá část musí nějak utěsnit. A když toto těsnění selže, tak teče benzín do motoru, tj. do oleje. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 Ja to cerpadlo vymontoval z motoru a vymontovane jen pripojil na trubku. Uz po zapnuti klicku bylo videt jak se rosi ten pistek benzinem. Ja ho jinak mel za 3700kc. Sef mi odecetl dph :-)). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 Stále po jazdách po meste mi vstúpala hladina oleja (teda benzín v oleji), po 300 km po meste vsúpla aj o 3 dcl, následne po dlhšej trase cca 200 km sa benzín odparil. Teraz keď už boli vonku horúčavy, tak som jazdil vkuse len mesto a vôbec mi teraz hladina nevstúpla. Tak sa mi nezdá žeby to malo byť tým vysokotlakovým čerpadlom, či? Prečo teraz hladina oleja nevstúpa keď je vonku horúco? No nato som objavil na kryte pod motorom olej, čo to môže byť??? -môže to mať s týmto súvis? Kvapká niekde v časti pod alternátorom a kompresorom klimatizácie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 25. Červen 2018 Sdílet Vloženo 25. Červen 2018 U me to tou pumpou bylo. Ale dale jsem zjistoval co a jak. Udajne se na kratkych trasach nestihnou teplem roztahnout pistni krouzky a proto benzin protece do oleje. Bolest techto motoru. Jinak mi jemne tekl olej z vrchniho krytu rozvodu a nevim proc tak po vymene te pumpy unik ustal. Snad proto ze byl olej smichany s benzinem a byl ridky. Nastesti uz mam vse ok. Ale jeste budu nejspis menit retezy rozvodu a olej cerpadla plus napinak. Asi jak to behalo na sucho tak zacaly byt hlucne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Aká pumpa? Myslíš vysokotlakové čerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 před 7 hodinami, Tachos napsal: Udajne se na kratkych trasach nestihnou teplem roztahnout pistni krouzky a proto benzin protece do oleje. Tak tím to URČITĚ není. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MOstruszka Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Mám najeto asi 112 000, taky jezdím krátké trasy, sem tam auto projedu po dálnici, snažím se motor opravdu točit. Oleje mám v přesně mezi ryskama. Ovšem dva roky zpátky, to mi v servisu nalili oleje přesně na horní rysku a po čase začalo oleje přibývat. Ovšem s otáčkami problém nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Tak ja uz taky nemam problem s otackama. Problem byl vyreseny vysokotlakym cerpadlem. McMatej tak se rozepis jak je mozne ze se zveda hladina oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Existuje ešte jedno riešenie. Mente olej častejšie (max. 8 tisíc km pri čisto mestskej prevádzke) a nejaké pribúdanie neriešte! Ja som sa na risku oleja nepozrel už minimálne rok a mám dobrý spánok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Menim jednou rocne a to taky najedu 8 az 10 tisic. Na ten benzin v oleji jsem prisel az se mi zacaly zvedat otacky motoru. To jsem uz mel cca 2 cm nad max. A jak jsem uz psal bylo to tim cerpadlem. Vytahnul jsem ho z vika a zapojil. Stacilo mi zapnout jen zapalovani a uz to poustelo pres ten pistek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 před 5 hodinami, Tachos napsal: McMatej tak se rozepis jak je mozne ze se zveda hladina oleje? Vždyť to píšeš ve svém příspěvku, teče z vysokotlakého čerpadla. 1) Pístní kroužky na krátkých trasách ...... pístnímu kroužku je po několika desítkách vteřin chodu motoru takové teplo, že je roztažený až až... 2) Palivo se vstřikuje při sacím zdvihu, ve válci je podtlak a proto směs paliva se vzduchem nemá důvod se tlačit pod píst. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Ja jen citoval co jsem se docetl jinde. Jenze ono je kolikrat psano tolik veci ze je z toho clovek stejne mimo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 OK, ak je to teda vysokotlakovým čerpadlom, tak prečo hladina oleja nevstupa mi teraz v letných mesiacoch keď je teplo, ale len v zime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tachos Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 Asi se stihne tim teplem vyparit driv nez v zime. A s temi pistnimi krouzky jsem se to docetl a jinych forech a docela se to tam probiralo a nebo to bylo oficialni sdeleni skodovky. Jeden borec to resil uz v 2011 pribyvani oleje u noveho auta a to bylo jejich vyjadreni. Borec auto vratil a odstoupil od smlouvy. Pry tento typ motoru neni na kratke trasy :-))) Jinak podotykam ze zde pisu co jsem cetl jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 Může to být i kroužkami.Mám Yetiho 1,2 TSi a je to jak je psáno.když je olej někde okolo prostředka měrky,benzín se stačí snáze odpařit.Když je na horní hraně,nestačí se tak odpařit.Pokud jedete delší trasy kde má olej možnost zahřátí na 90 a více stupňů je to v pohodě i s olejem na horní hraně rysek. Jinak za tvrzení,že tenhle motor není na krátké trasy bych škodovku nakopal do řiti.To si mám koupit na krátké trasy Diesel s DPF nebo co?? Bohužel je to dáno tím vysokotlakým vstřikováním.Kolega má nové Subaru Levorg a má i on s tím problém.Byl to reklamovat,řekli že Japonci o tom ví a přehráli mu jednotku,tak to teď bude sledovat.jen teď občas jezdí i dlouhé,tak to zatím nepozoruje. Ono nové TSI 1,8 a 2,0 pracuji v nízké zátěži v režimu nízkotlakového vstřikování a v zátěži se to přepne do vysokotlakého.Alespoň tak to eliminovali.Mám ještě Superb III s 2,0 TSi,jezdím dost krátké tratě a tam je to v pohodě. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolben Vloženo 27. Červen 2018 Sdílet Vloženo 27. Červen 2018 Jestli mu v Subaru řekli ze přehráli soft a ať to sleduje tak si s tim neví rady. Sent from my iPhone using Tapatalk Pro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 28. Červen 2018 Sdílet Vloženo 28. Červen 2018 Nevím,co mu přesně řekli.On to bude sledovat,jestli je to OK. Každopádně je to docela průser.4lověk si koupí benzín,že jezdí krátké trasy a ono tohle :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodko-k Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 Aj tak nikto tu poriadne nevysvetlil princíp prechodu benzínu do oleja cez "údajne" zlé vysokotlakové čerpadlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 1. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2018 To je snad jasné, netěsní, benzín prolíná přímo do motorového oleje ve skříni vačkového hřídele. Pracovní píst vysokotlakého palivového čerpadla je přímo poháněn vačkou, už to tady psal McMatej. Co na tom nechápeš? 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.