Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ale zas mu chyba chrom na prednej maske a aj pod nou. Len ho presunuli :kol-28:

tohle asi bude ta sportovnější verze

Přesně tak - SportLine má mít méně chromu, černá zrcátka apod.

Zajimavy, pokud ten vzorecek plati, tak pak:

S3 2.0 TDI 190 DSG Style v cesku 867.000 CZK v Dansku 744.000 CZK .. 123 tisic rozdil (14% sleva)

S3 2.0 TSI DSG 4x4 Style v cesku 1.007.000 CZK v Dansku 774.000 CZK .. 233 tisic rozdil (23% sleva)

 

jinak S2 jsem taky kupoval z Danska, ale pres prekupnika a sleva byla 230 tisic a delalo to u mne 25% rozdil v cene.

Tak to jsem zvědavej co s cenou udělá ukončení intervencí.Určitě v Dánsku ještě také mají nějaké slevy na nová auta.

Moc hezkej zadek. 

 

post-14317-0-72429000-1442345349_thumb.j

 

Každopádně Combi u mě až za liftbackem.

Upraveno od bojler

s 19" to vypadá stylově no..

ale ne, přece ten zadek vlevo :)

"zadek vlevo" kola i auto moc pěkné :)

Sportline bude k objednání od 22KT/16.

Naživo vypadá fakt hezky :)

post-7427-0-89930800-1442509400_thumb.jp

Upraveno od Jan R.

Já jsem ho zatím viděl jenom v černé, šedé a tuším cappuccinu - OI se mně líbila víc combi, FI se mně líbila víc combi, SII se mně líbil víc jako combi. Ostatní byly remízy nebo mírná preference combi, v případě Superbu III je to hotový combi-debakl. Jediné, co by mě přesvědčilo je plnohodnotná panorama.

Mít těch 800 tis tak bych běžel objednat litfback 1.4 TSI Style v hnědé Magnetis, to kombi se mi moc nelíbí, takhle jsem objednal pouze F3 Combi Ambition :D

FI byla nejhezčí v sedanu v černé, béžový vnitřek Elegance a ty 14'' s těmi růžkama :)

Konečně klíček z Passatu:

 

post-24140-0-05832600-1442662259_thumb.j

 

 

Takovej uz jsem dostal i ja v cervenci ;)

Dneska jsem se byl na kombík podívat do showroomu, a i když jsem předtím měl trochu obavy, aby nevypadal o moc hůř než liftback, není čeho se bát, vypadá minimálně stejně dobře. Chce to vidět naživo, fotky toho moc neřeknou. A mimochodem, variabilní dvojitá podlaha je nejvíc geniální věc, se kterou jsem se v poslední době setkal.

Co znamena variabilni dvojita podlaha ??  jestli je to jeji variabilni skladani tak to je vec u ktery ten kdo ji navrhoval nepremyslel.  Pokazde kdyz je zvedam, bych toho kdo ji navrhnul kopnul do zadku.

A je nějaký rozdíl mezi variabilní dvojitou podlahou v OIII a SIII?

Tak jsem se v S3 svezl - 140kW TDI, nejezdilo to na první dojem špatně, jen mně zarazilo, že ten motor je hlučnější než můj 125kW v S2. Sedačky lepší, interier mně teda moc neoslovil. Plus komplet ty multimedia - není to tak intuitivní, asi bych si potřeboval přečíst návod a nějak si to projít v klidu, nevěděl jsem kde co jak.... Též nevím pro noční režím, jestli ten velký display kolumba nebude oslňovat. V S2 to kolečko podsvitu je super, že nepátrám, zreguluju hned. Z venku design dobrý, zevnitř už to není můj šálek čaje.

 

Nad čím přemýšlím:

- opěrky hlavy opět nesklopné - jen výška

- regulace podsvitu budíků - proboha proč je to v software setupu?

- skřínka spolujezdce je nějaká malá - proč se nevejde palubní knížka s palubní literaturou?

- řadička DSG mi nějak nevyhohovala, jak si opřít ruku, abych nemusel mít ruku pořád na řadičce? Toto má Passat nějak lépe řešené

- vyhovuje mi více pedál plynu ukotvený od podlahy, dobře se zapře a dávkuje, než nějak hamtat "od voka"

- je v tom nějaký vyšší posez když jsem si zreguloval sedačku do potřebné roviny.

Já jsem si ten motor svezl v úterý a mě naopak přišlo, že byl (alespoň uvnitř auta) tišší než 125 kW v S2.

Docela by mne zajimalo prime srovnani zrychleni S3 2.0 TDI 140kW vs S2 2.0 TDI 125kW nebo S2 1.8 TSI 118 kW. Zatim, co se delali testy merenim vychazeli u S3 uplne tragicke hodnoty a ja pokud bych menil S2 za S3 nechci aby to hur jelo a mam chut vyzkouset naftu.

Pokud máš 1.8TSI nebo 2.0 TDI v S2 a koupíš s3 2.0 TDI i v te nejsilnejsi verzi - nedejbože 4x4 a DSG tak to pocitove nepojede, s tim pocitej..

Upraveno od michal2009

Tak mám posunutou předávku asi o tři týdny.

dočasně jezdím s A5, B8, 2.0 tfsi, 180k, nějaký výkon chybí, takže ta S3 280k určitě byla dobrá volba a snad tu spotřebu udržím do 11.

Jinak audi má osmistupnový automat a točí ve 180 docela málo, ten šestistupen dsg už z podstaty méně převodů musí točit (žrát) víc..

Upraveno od homy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.