Přejít na obsah

Superb III


schimmer

Doporučené příspěvky

Zde přepis reakce z SA:

Dobrý den, jedná se o polohu na mechanickém doraze. V případě, že je to mechanický doraz, sedadlo se zastaví vždy několik otáček motoru před mechanickým dorazem z důvodu snížení zatížení mechanismu sedadla. Rozdíl mezi SW a mechanickým dorazem je, když najíždíte do dané požadované polohy, sedadlo se zastaví v SW dorazu, v případě, že opět sepnete spínač, seadlo popojede ještě kousek a zastaví se v mechanickém doraze. Tuto polohu nelze použít jako uloženou polohu. Proveďte základní nastavení sedadla, kdy se znovu naučí mechanické dorazy. S pozdravem

 

Moje 11 let staré auto, které má sedačky také komplet v elektrice, takovou píčovinu nemá. Dle přepisu se nejedná o žádnou bezpečnost, jsou to amatéři, proč to tedy nesjednotí? Já si připadám v tom autě že při SW dorazu sedím jak na bidýlku a dost mi to vadí.

Takovými detaily hodnotíte auto a tady SA neobstála :crutch:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako že ten půl centimetr až centimetr zásadně mění pozici za volantem? ... Opravdu?

Zkrátka v nejnižší poloze sedí sedadlo na mechanickém doraze (což bude pravděpodobně nějaký mechanický koncový spínač s páčkou, pacičkou, kdo ví s čím), který by při permanentním stlačení sedadlem v nejnížší poloze mohl přijít k újmě na životnosti, což celkem chápu jako technik, který pracuje se stroji, kde je koncových spínačů opravdu hodně, tedy "krátkodobě" ti evidentně systém sedadla povolí tento doraz stlačit, ale zřejmě z důvodu zajištění dlouhodobé výdrže ho nedovolí permanentně stlačit a uložit do paměti sedadla, tedy sedadlo po delším továrně nastaveném intervalu stání vyjede do polohy SW dorazu o ten kousek výše (někdo tady psal, že při zastavení na benzince se to nestane, ale po delším stání ano)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si připadám v tom autě že při SW dorazu sedím jak na bidýlku a dost mi to vadí.

Takovými detaily hodnotíte auto a tady SA neobstála :crutch:

 

Budu se muset zastavit u prodejce, nastavit nejnižší polohu a zkontrolovat, jestli je to bidýlko. Spíš se obávám, že neuvidím přes přístrojovou desku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všechny bmw, Volva, i Octavia RS ma lepší.

Superb je jen větší Octavie, nic vic, nic min.

Místa uvnitř hodne, ale třeba sedaky krátký.

Na druhou stranu super funkce jako asistent brzdění, uz me jednou zachránil, baví me i nezávislý topení a podobný vychytávky a v neposlední radě možnost tam mit tu 206kw, to je na tom aute asi to nejlepši v kombinaci s hatchbackem, protože nemám rad kombiky ale dve deti odvést potrebuji

Zatím hodnotim jen některé detaily, poradny závěr si udělám az po najetí 100k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delší než v OIII jsou, ale kratší než v OII.

Někde se to již tady psalo (délka sedáku vpředu/délka sedáku vzadu):

OII    520/500

OIII   480/440

 

SII    500/490

SIII   490/490

 

Passat   470/470

Mondeo 490/470 

převzato z http://www.autorevue.cz/novy-ford-mondeo-vs-novy-volkswagen-passat-prvni-tabulkovy-duel

Editováno: , autor: KarelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...