vavrorr Vloženo 15. Září 2015 Vloženo 15. Září 2015 Ale zas mu chyba chrom na prednej maske a aj pod nou. Len ho presunuli Citovat
Prochaine Vloženo 15. Září 2015 Vloženo 15. Září 2015 Přesně tak - SportLine má mít méně chromu, černá zrcátka apod. Citovat
Mpl11 Vloženo 15. Září 2015 Vloženo 15. Září 2015 Zajimavy, pokud ten vzorecek plati, tak pak: S3 2.0 TDI 190 DSG Style v cesku 867.000 CZK v Dansku 744.000 CZK .. 123 tisic rozdil (14% sleva) S3 2.0 TSI DSG 4x4 Style v cesku 1.007.000 CZK v Dansku 774.000 CZK .. 233 tisic rozdil (23% sleva) jinak S2 jsem taky kupoval z Danska, ale pres prekupnika a sleva byla 230 tisic a delalo to u mne 25% rozdil v cene. Tak to jsem zvědavej co s cenou udělá ukončení intervencí.Určitě v Dánsku ještě také mají nějaké slevy na nová auta. Citovat
bojler Vloženo 15. Září 2015 Vloženo 15. Září 2015 (editace) Moc hezkej zadek. Každopádně Combi u mě až za liftbackem. Editováno: 15. Září 2015, autor: bojler 2 Citovat
Jan R. Vloženo 17. Září 2015 Vloženo 17. Září 2015 (editace) Naživo vypadá fakt hezky Editováno: 17. Září 2015, autor: Jan R. 1 Citovat
bojler Vloženo 17. Září 2015 Vloženo 17. Září 2015 Já jsem ho zatím viděl jenom v černé, šedé a tuším cappuccinu - OI se mně líbila víc combi, FI se mně líbila víc combi, SII se mně líbil víc jako combi. Ostatní byly remízy nebo mírná preference combi, v případě Superbu III je to hotový combi-debakl. Jediné, co by mě přesvědčilo je plnohodnotná panorama. Citovat
Jan R. Vloženo 17. Září 2015 Vloženo 17. Září 2015 Mít těch 800 tis tak bych běžel objednat litfback 1.4 TSI Style v hnědé Magnetis, to kombi se mi moc nelíbí, takhle jsem objednal pouze F3 Combi Ambition Citovat
Jan R. Vloženo 17. Září 2015 Vloženo 17. Září 2015 FI byla nejhezčí v sedanu v černé, béžový vnitřek Elegance a ty 14'' s těmi růžkama Citovat
SuperbIII Vloženo 21. Září 2015 Vloženo 21. Září 2015 Dneska jsem se byl na kombík podívat do showroomu, a i když jsem předtím měl trochu obavy, aby nevypadal o moc hůř než liftback, není čeho se bát, vypadá minimálně stejně dobře. Chce to vidět naživo, fotky toho moc neřeknou. A mimochodem, variabilní dvojitá podlaha je nejvíc geniální věc, se kterou jsem se v poslední době setkal. Citovat
bicista Vloženo 22. Září 2015 Vloženo 22. Září 2015 Co znamena variabilni dvojita podlaha ?? jestli je to jeji variabilni skladani tak to je vec u ktery ten kdo ji navrhoval nepremyslel. Pokazde kdyz je zvedam, bych toho kdo ji navrhnul kopnul do zadku. Citovat
SuperbIII Vloženo 22. Září 2015 Vloženo 22. Září 2015 A je nějaký rozdíl mezi variabilní dvojitou podlahou v OIII a SIII? Citovat
Kazimir80 Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Tak jsem se v S3 svezl - 140kW TDI, nejezdilo to na první dojem špatně, jen mně zarazilo, že ten motor je hlučnější než můj 125kW v S2. Sedačky lepší, interier mně teda moc neoslovil. Plus komplet ty multimedia - není to tak intuitivní, asi bych si potřeboval přečíst návod a nějak si to projít v klidu, nevěděl jsem kde co jak.... Též nevím pro noční režím, jestli ten velký display kolumba nebude oslňovat. V S2 to kolečko podsvitu je super, že nepátrám, zreguluju hned. Z venku design dobrý, zevnitř už to není můj šálek čaje. Nad čím přemýšlím: - opěrky hlavy opět nesklopné - jen výška - regulace podsvitu budíků - proboha proč je to v software setupu? - skřínka spolujezdce je nějaká malá - proč se nevejde palubní knížka s palubní literaturou? - řadička DSG mi nějak nevyhohovala, jak si opřít ruku, abych nemusel mít ruku pořád na řadičce? Toto má Passat nějak lépe řešené - vyhovuje mi více pedál plynu ukotvený od podlahy, dobře se zapře a dávkuje, než nějak hamtat "od voka" - je v tom nějaký vyšší posez když jsem si zreguloval sedačku do potřebné roviny. 1 Citovat
Prochaine Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Já jsem si ten motor svezl v úterý a mě naopak přišlo, že byl (alespoň uvnitř auta) tišší než 125 kW v S2. Citovat
5icz Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 Docela by mne zajimalo prime srovnani zrychleni S3 2.0 TDI 140kW vs S2 2.0 TDI 125kW nebo S2 1.8 TSI 118 kW. Zatim, co se delali testy merenim vychazeli u S3 uplne tragicke hodnoty a ja pokud bych menil S2 za S3 nechci aby to hur jelo a mam chut vyzkouset naftu. Citovat
michal2009 Vloženo 24. Září 2015 Vloženo 24. Září 2015 (editace) Pokud máš 1.8TSI nebo 2.0 TDI v S2 a koupíš s3 2.0 TDI i v te nejsilnejsi verzi - nedejbože 4x4 a DSG tak to pocitove nepojede, s tim pocitej.. Editováno: 24. Září 2015, autor: michal2009 Citovat
homy Vloženo 28. Září 2015 Vloženo 28. Září 2015 (editace) Tak mám posunutou předávku asi o tři týdny. dočasně jezdím s A5, B8, 2.0 tfsi, 180k, nějaký výkon chybí, takže ta S3 280k určitě byla dobrá volba a snad tu spotřebu udržím do 11. Jinak audi má osmistupnový automat a točí ve 180 docela málo, ten šestistupen dsg už z podstaty méně převodů musí točit (žrát) víc.. Editováno: 28. Září 2015, autor: homy Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.