Publikováno Srpen 28, 201213 r Zdravím, dneska jsem si ráno všiml loužičky pod autem, je to 1.9TDI podle barvy apod je to motorový olej. Vršek vypadá čistý, tak odkud může téct zespodu? Jinak je tam kryt tak jsem na to nemrkl... jen odkud to tak může být? Jo a začne kapkat až po vychladnutí motoru, asi po hodině a za den to udělá cca 1dl... jinak olej i voda jsou čisté (žádné emulze apod)
Srpen 28, 201213 r Autor a jinak to začalo ze dne na den, před tím po měsíc ani kapka ( na dlaždicích jde vidět vše...)
Srpen 28, 201213 r no odtialto ti ťažko niekto poradí odkiaľ to tečie..treba zhodiť spodný kryt,prípadne to nafotiť a hodiť sem...
Srpen 28, 201213 r Autor jj to je jasné... já jen kdyby se někomu stalo něco podobného... že to začalo tak naráz tak nevím no....
Srpen 28, 201213 r Jo měli jsme to na O1 taky tak. Mladý trochu proletěl po retarderu v Brně u Olympie. Ne že by to nějak výrazně teklo ,ale dost to dělalo loužičky. Byla prasklá hliníková vana motoru. Opravdu se musí sundat plastový kryt a pak se uvidí.
Září 4, 201213 r Autor tak jen pro info, teklo to přes těsnění držáku olejového filtru, takže naštěstí drobnost , ťuk,ťuk .)
Září 6, 201213 r Mě se loni stalo to samé, ale špatnou montáží to určitě nebylo. Těsnění jsem nasadil správně. Jako jediné vysvětlení mě napadlo, že to pomíchali na skladě a v krabičce s origo filtrem se nějakým způsobem ocitlo neorigo těsnění, protože bylo o něco tenčí než u nového filtru. Ale u tebe to třeba mohlo být i blbě nasazené, nebo utáhlé. Tak hlavně že to byla jen banalita ;-) Upraveno Září 6, 201213 r od h.vik
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.