Publikováno Září 3, 201213 r zdarec chlapy,před časem sem jel do zahraničí,nechal sem auto octavii II 1,9tdi 77kw doma,nemám garáž,tak stála venku.Po nasednutí do auta,se mi rozsvítila kontrolka motoru,po napychnutí na pc se ukázala chyba vysoké teploty sací,vyměnili mi váhu vzduchu,potom udělali novou instalaci k ní a potom když to pořád svítili po čase,vyměnili snímač v sacím potrubí,auto jede,na rovině spíná turbo dobře,ale jak jedu do kopce,spíná pozdě a vypíná se,někdy nezapne vůbec,poradte mi co by to mohlo být.Děkuji za rady
Září 9, 201212 r Autor zdarec chlapy,tak sem to měl ve škodovce a měli to napychlí na pc,objevila se tam chyba g42 snímač teploty nasavaného vzduchu,teplota v sacím potrubí je -37 stupnů,ale snímač je novej dáván,nevíte jestli by mohl být z výroby špatný??
Září 26, 201212 r všechno může být špatný, ale moc se mi to nezdá, osobně bych velmi důkladně zkontroloval dráty ke snímači po celé trase (může být zoxidovanej konektor - i na druhé straně), prožraný od myší..... nějakej vakl v těch drátech zkusit změřit, případně buchlý čidlo nebo vstup v jednotce (nepravděpodobné, ale možné)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.