psurn Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Chtěl bych si vyměnit tyče stabilizátoru (kosti) na fábii a chtěl bych se s Vámi poradit jak na to: pokud zvednu auto za práh, sundám kolo a povolím ty dvě matice na tyči, půjde mi tyč vyměnit anebo je na to třeba jít nějak jinak? Není mi jasné zdali půjde vyjmout a nasadit nová nebo se bude muset někde přizvedat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Jestli budeš zvedat auto, tak musíš celé, když zvedneš jen na hever ztabilizátor se zpříčí. Nejlépe ještě na kolech odšroubuj a vysuň vršek kosti (od tlumiče) a pak můžeš dle potřeby zvedat heverem třeba jednu stranu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 18. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2013 Díky za info, to jsem potřeboval vědět, rád bych před zimou vyměnil alespoň levý, který už dost klepe. Pokud to půjde dobře, tak udělám zrovna oba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Právě jsem se na to díval, k uchycení na tlumiči se dostanu při vytočení kola. Ke spodnímu čepu kosti ale asi budu muset sundat kryt podběhu nebo to spadne dolu kde to bude přístupnější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 pôjde ti to dolu,len ak budeš mať povolené obidve strany a pokiaľ ťa pustí poloos... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2013 Jasně, musí být na obou stranách. Dnes jsem koupil nové kosti od TRW, vypadají dobře, ale již není v čepu tisícihran a chytají se plochým klíčem před gumičkou. Bylo mi vysvětleno, že se již vyrábí toto provedení kvůli lepšímu povolení v budoucnu. Jsem zvědavý jak mi půjdou sundat staré, horní ani nevypadají moc zoxidovaně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 Zítra se chystám na výměnu kostí a chtěl bych se vás ještě zeptat: povolím horní matky, pustím kvůli přístupu stabilizátor dolu a povolím spodní, nebo je nutné povolit obě ještě když je to spojené. Po více jak 9 letech ty matky půjdou asi hodně ztuha tak přemýšlím jak na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 asi najlepšie bude flexa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 22. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2013 jo flexa, to je jistý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 23. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2013 Vyměněno, všechny čepy hodně volné, jeden vlevo zcela kaput. Povolit šly celkem dobře bez použití torxe. Podběhy jsem nesundával, pouze vytočil kola. Uložení stabilizátoru by mohlo ještě chvíli vydržet, tak ho zatím nechám. Hrál jsem si s tím asi hodinku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pran22 Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 daval sem gumi na stabilizator a po 4 tisic km me to zas vrze jako stary kočarek jaky teda dat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2013 origo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Ahoj hoši. Když přejedu i malou nerovnost, slyším takové klepání atd. Ale trápí mě spíše to a netuším zda to může mít souvislost. Takže když zastavím a kopnu do kola, je slyšet kovový zvuk a vidím jak se jakoby celé kolo, až nahoru k uložení jaksi pohne a vrátí se do původní pozice. Měnil jsem asi před 3 týdny řídící tyče a čepy řízení s tím, že to klepání přestane, ale když jsem jel poté na geometrii, tak jsem ošahal i ty tyčky a jsou úplně vymlácený. Hlavně ta na pravé straně. Ještě se mi při jízdě klepe volant, docela silně to s tím volantem škube, ale měl jsem vyfouknutou pneumatiku, nafoukl jsem ji a bylo to o hodně klidnější, dělá to i při rychlosti 50 kmh, to bude spíše mít na vině vyvážení asi, nedělalo to a pomalu se to objevovalo. Má otázka zní tedy, zda může mít ta tyčka něco společného s těmito závadami? Díky moc, moc mi to pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Nezlob se,ale to je jako kdyby jsi napsal upadlo mi přední kolo a hůř se mi zatáčí. Čím to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Já vím, trochu dost rozepsaný. Jen mi jde o to, co ta tyč stabilizátoru v podstatě drží, dělá atd..jestli umí dělat hodně velký kravál? Jinak vibrace vyřešená..píchlá a nevyvážení pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Zapojím se do diskuse: tyčky jsem měnil a řekl bych, že jsou slyšet při téměř jakékoliv nerovnosti v přímém směru, ale kolo se snad nehýbe jak popisuješ, to mi dělalo u předchozího auta a to byl - teď nevím přesně buď svislák anebo ty kulové čepy na ramenech. Na F1 je mám ale původní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Mě se to hne když do toho kopnu, jak je to při jízdě netuším...a ne kolo, ale ta část jakoby za kolem od těhlice po tlumič nahoru... A co máš na mysli tím svislákem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 http://www.skoda-dily.cz/eshop/6q0407365a-kulovy-cep-ramene-levy.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 (editace) Když se to hýbe nahoře, nemohlo by to být ložisko mezi tlumičem a karoserií? http://www.skoda-dily.cz/eshop/6n0412249e-axialni-kulickove-lozisko-predniho-tlumice.html Vršek tlumičů je vidět při otevřené přední kapotě. Ten se nehýbe? Nebo může být v háji tlumič. Editováno: 3. leden 2014, autor: McMatej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Myslíš axiální ložisko či uložení tlumiče viď, to mám nové a nehýbe, koukal jsem z vrchu už, nehýbe. Tlumič, když se na něm zhoupnu tak se nevrátí zpět tak rychle jako ten na levé straně. Možná je načnutý, ale že by tohle dělal. Kulový čep se neměnil, dělal jsem jen ten na levé straně, protože pravý se dělal před 3 rokama, koukal mi na to mechanik před zimou a říkal, že by nebylo na škodu ho vyměnit, ale zatím prý vypadá v pohodě. Ten dělá také rámus, to je fakt. Udělám nejdřív tu tyčku a pak se uvidí co dál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Jj, myslím axiální ložisko. To klepání budou na 99 % dělat tyčky. Ale to, že se kymácí kolo, s tím určitě nemají nic společného. Špatným tlumičem jsem myslel, jestli se "neláme" v místě, kde vychází pístnice z tlumiče. Ale to by byl asi hodně v háji a asi by ani netlumil. Je to divný, nic jiného, co by se mohlo pohybovat tam není. A že by pohyb kola nahoře dělal kulový čep, který je dole, to se mi moc nezdá. Ale možné je všechno. ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Teď jsi mi odpověděl tak jak jsem potřeboval :-D No příští víkend budu objednávat tyčky a pak se uvidí co dál. Ten tlumič se neláme, koukal jsem, to by byl pak nejspíš totálně v háji a propadl by se spíš, každopádně je to divný..napíši sem tedy po výměně tyček zda se na něco přišlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Tyčky jsem taky měnil a koupil jsem ty nejlacinější (protože jsem nevěděl jestli klepají ony) http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6r0411315-spojovaci-tyc-stabilizatoru-cn-5423.html, na jedné se ulomil svar mezi tyčkou a kulákem (no, ulomil, on tam skoro žádný nebyl), ale vyměnili jí bez řečí a jsou tak už přes rok a pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jehla23 Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Já také nechci kupovat origo za 800 když je to věc, která se s*ere často u fábie. Také koupím ty nejlevnější, alespoň mě tolik jak říkáš nebude bolet, kdyby to bylo něco jiného a výměna je jednoduchá. A někdy i čínský výrobky vydrží déle než jiné či naše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 Bylo tu už asi stokrát napsané jak se čína neoplatí kupovat! Dá se najít i dobrý kompromis mezi čínou a origo. Chce to jen trošku hledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.