gourney Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Malta, chrasti ti obcas retaz po starte? Mne sa to stavalo vzdy ked som nechal hodeny kvalt, a tak som sa bal uz pri 120t km Vymena tych rozvodov by mala byt pod 5000 korun, mozem orientacne pozriet svoju fakturu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 tak možná 2x do měsíce to udělá, někdy ani to ne. Jinak kvalt mám zařazen vždy, donedávna jsem ani ručku nedával, teď už tak měsíc dva pro zichr jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 tak teď nevím, jestli se mám začít bát se svýma 286t km . Jsou známy okolnosti, za kterých k tomu došlo? Nie su zname okolnosti. Asi by si mal preventivne vymeniť aspoň reťaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 23. Září 2014 Sdílet Vloženo 23. Září 2014 Jako opravář jízdních kol hlasitě protestuji. Měnit jen řetěz a pastorky nechat původní, to je vražda pro novej řetěz. Zkuste si to udělat na kole a uslyšíte, že to neni dobrej nápad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Skočene rozvody pri 310t. km HTP 51KW. Musim ale rict, ze spalovaci prostor je cistounky! Na webu jsou jine hruzy cerne jako bota. Asi se motor tocil a moc nedusil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galli58 Vloženo 14. Duben 2015 Sdílet Vloženo 14. Duben 2015 Zdar, nedavno jsem je menil. RV 2007 a najeto bylo 108 tisic. Napinak byl o necelej centak vytahnutej. V servisu mi rekli, ze se to ma tak menit po tech 100 000. Je tam retez, takze ten se nemeni, jen ty skluzy (nebo jak tomu rikali v servisu) a ta kola. Cena u autorizovaneho prodejce 13500. U kolegy co se vyzna jsem to mel za 7800 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Co to je za nesmysl dát starý řetěz na nová kola?Za 13500 děláme GO hlavy s novými komplet rozvody,olejem atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Súhlas. Práve tá reťaz sa časom vyťahá a je to prvá vec ktorá sa mení, inak by to bola zbytočná práca. Tie staršie ročníky (ja mám 2004) mali ešte blbý napinák rozvodu, takže voľnejšia reťaz mohla znamenať problém. Mne tam dali nejaký lepší napinák ktorý by tam nikdy nemal vytvoriť moc veľkú vôlu. Tieto rozvody by mali vydržať aj viac než 200 000km a to platí pre novšie motory HTP už s výroby. Niekde v tomto vlákne ukazoval hubo44 vzácny prípad preskočenej reťaze u tých novších motorov, ale pri vyšších km. Dával som to jednému motorárskemu servisu - repas hlavy (boli podpálené ventily) a komplet nové rozvody za neajkých 13000 korún. Škodováckym servisom sa už radšej vyhýbam, oni sa zrejme vôbec nemusia snažiť a stále majú zákazníkov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galli58 Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 Co to je za nesmysl dát starý řetěz na nová kola?Za 13500 děláme GO hlavy s novými komplet rozvody,olejem atd. Omlouvám se, nevyjádřil jsem se přesně- nový řetěz, napínák, skluzy a olej.. A za 7800,- stejně kvalitní práce jako za 13500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 26. Duben 2015 Sdílet Vloženo 26. Duben 2015 Kolikrat kdyz ridi manzelka a nema svuj den, tak se divim, co vsechno motor BZG vydrzi. Vleze do auta, nastartuje, zaradi zpatecku, couvne na 500ot a po 20cm auto samo zdechne. Nastartuje, a znovu na 500ot couvne 20cm a motor zdechne. Toto se opakuje jeste 5x nez ten svuj 1 metr vycouva. Pak zaradi jednicku a na 4000ot vyrazi dopredu. Na to, ze rozvody jsou tak choulostive, ze jinym lidem preskoci pri kratkem preparkovani auta ze dvora do garaze, tak maji vydrz solidni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 29. Duben 2015 Sdílet Vloženo 29. Duben 2015 Asi nás doma taky čekají rozvody u BZG. Na olej za rok najeto jen 4t km a už si to zachrastí skoro s každým startem Celkově má auto 35t, nic moc. Otázka zní, co vše si při těhle km nechat vyměnit? Má smysl kromě napínáku, řetězu, vodících lišt řešit i kola?? Případně na kolik vyjde ta sranda v té horší variantě i s prací cca? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 30. Duben 2015 Sdílet Vloženo 30. Duben 2015 To je strasne malo km, necvakaji hydrostely? Jakou viskozitu oleje auto pouziva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 30. Duben 2015 Sdílet Vloženo 30. Duben 2015 (editace) Galli,originální sada rozvodů 3000,olej,filtr 900,gufero na kliku 400,nějaký tmel,práce 1200.To máš 5500-6000...Platí i pro Mirdu. Editováno: 30. Duben 2015, autor: standavfr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Duben 2015 Sdílet Vloženo 30. Duben 2015 já bych řekl, že je to právě tím že se málo jezdí, olej je sedlý a než se dostane kam má a napne napínák ... nemyslím si že je to tím, že je vytáhaný, na roomovi BZG mám 138t km ale vzhledem k tomu že jezdí prakticky denně, tak jestli zachrastí jednou, dvakrát do měsíce, tak moc a to ještě právě, když "náhodou" nejel třeba 14 dní. A Fábuli mám 300t km, stále origo rozvody a stejně jako room, max. 1x-2x za měsíc zachrastí a ta krom víkendu jezdí denodenně. Obojí olej 5W40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Za poslední 2 měsíce jezdilo auto v průměru ob den, z toho posledních 14dní každý den. Olej je tam 5W40, dle kapkového testu oleje je kondice oleje dobrá. Na plánovanou výměnu jsem se kvůli práci ještě nedostal. Během zimy jsem pozoroval zachrastění jen při delší odstávce, což je normální jev. Jen jsem nějak nepochopil s tím ,,olej je sedlý" - při odstavení vozidla do druhého dne (cca na 13hod) už ten olej musí být dávno ve vaně a na stěnách maximálně film ne? Dám teďka olej 0W40 a uvidím, zda to nějak pomůže, jestli ne, je to jasné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 HTP mi zarachotilo vždy když jsem jel na kratší vzdálenost zhruba do 5km a motor se pořádně neohřál.Nenecháváš auto odstavené na kvaltu bez ruční brzdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 Chraň bůh, nejdřív ručka a pak až rychlost, prostě tak, aby nebyla rychlost v tahu. Doma auto stojí na zatrav.dlaždicích, tam to stojí jen na neutrál a ručce. Jinak s vozidlem jsem jezdil 20km trasu do práce, to se už na provozní teplotu oleje dostalo ;-) Uvidím co výměna oleje a případně dál budu řešit v servisu. Raději vyhodím drobný za kontrolu než shánět nový motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel77 Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Zdravým a prosím o radu. Mám 12,HTP 51KW motor CGPA a hlásí mi na Vagu kód 16725 snímač vačkového hřídele - nepravděpodobný signál. ten Hallow snímač jsem vyměnil , ale nic se nezlepšilo, je to stejný , motor nejde do tahu a cuká, Je možný , že i tento motror, který na to nemá být náchylný přeskočil na rozvodech o zub. jinak najeto 130000km a vyroba 11/2010. Olej 5w40 najeto cca 2000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 už to tak vypadá . Můžeš popsat okolnosti za jakých se to stalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 až tak sa v tých kodoch už neorientujem ale CGPA vie skočiť normálne ako všetky HTP , vadný hall som tam videl hádam dvakrát v živote , skoro vždy išlo o rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 v servisu ti to přípravkama poznají hned Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel77 Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Okolnosti byli normálně jsem přijel před barák na rovinku a chcípnul motor. Po hodině jsem odjížděl , auto normálně nastartovalo, ale už nešlo vytočit přes 3 000 otáček a druhý den se rozsvítila kontrolka motoru a hlásilo to chybu 16725. Zítra jde do servisu, tak napíšu , co to bylo, ale vypadá to na skočený rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. leden 2016 Sdílet Vloženo 4. leden 2016 Zdravým a prosím o radu. Mám 12,HTP 51KW motor CGPA a hlásí mi na Vagu kód 16725 snímač vačkového hřídele - nepravděpodobný signál. ten Hallow snímač jsem vyměnil , ale nic se nezlepšilo, je to stejný , motor nejde do tahu a cuká, Je možný , že i tento motror, který na to nemá být náchylný přeskočil na rozvodech o zub. jinak najeto 130000km a vyroba 11/2010. Olej 5w40 najeto cca 2000km. Vlani som robil takyto motor a mal činske rozvody mal zosileny napinak a na 65tis celkom vyťakana reťaz. Take zosilene rozvody tam boli podobne ako FSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobanHTP Vloženo 16. leden 2016 Sdílet Vloženo 16. leden 2016 Cítím s Váma, do nedávna jsem měl CGPA a původně jsem chtěl dát na komerční řeči ve Světě Motorů, že CPGA a výše se nekazí, ale chlapi od fochu na HTP foru mi radili dobře, ať po 100tis. km i na CGPA vyměním celou rozvodovou sadu, včetně napínáku. Výsledek? Automechanik mi vysvětlil, že bylo tak tak na čase. Ono se kazí toitž i jakási pružinka v napínáku, která supluje při startu nízký tlak oleje..... Řetěz byl už delší a navíc byly namožené i šoruby ozubených kol!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 20. leden 2016 Sdílet Vloženo 20. leden 2016 Jak se můžou unavit šrouby ozubených kol? Jako jak sou na vačkách? S tim jemným závitem a jak se točením motoru samodotahujou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.