Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Před pár dny se objevil můj první problém s motorem 1.2 HTP 12V 51kw BZG. 2008/10 vyrobené, najeto dnes 67 700. Poprvé se ozvaly rozvody. dle mě dost řádně. Olej měním max co 10tkm, pouze Shell Helix 5W-40. Mám ho dát do servisu? Udělalo to pouze jednou, odpoledne už bylo ticho, dnes ráno taky. 

Vloženo

To už asi v záruke nebude... Je trochu nevýhoda že autorizovaný servis tam namontuje znova tie nedoriešené rozvody a o ďalších 67 tisíc to bude znova chrastiť.

Nedá sa to povedať zaručene, ale kým sa to len začalo ozývať, nebude to ešte hrozba. 

Ja som s tým jazdil desaťtisíce km, no ku koncu sa to už ozvalo pri každom štarte. 

Radšej som neparkoval s hodeným kvaltom aby to náhodou neskočilo.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

2 Richiis: Případná výměna rozvodů vychází na 4,5t (včetně práce) - olejovou náplň nepočítám...

Pokud si auto plánuješ déle ponechat, asi bych do té výměny také šel, doma máme také tento kód motoru, po výměně už je klid i po týdnu stání... Olej plná syntetika 0W40

Vloženo

Pánové. Od té doby, co to jednou zachrastilo, to neudělalo ani jednou, vše běží jak má, starty jsou tichoučké. Takže zatím pohoda, klídek. A jak uvádím v předchozích příspěvcích, olej já dávám 5W-40 max co 10 tisíc, takže.. by neměl být problém. 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Dobrý deň,

Mám taký problém že teraz mi stalo auto mal som tam hodennú rýchlosť A po nastartovani to zachrastalo ako reťaz po plechu tak som vypol motor A znovu nastartoval A už to bolo V poriadku išiel som sa previesť pár km A skúsil  som auto naštartovať O 2 dní A bolo to ok a zase som ho nechal dlhšie stať len na ručnej  cca 4 dní A zase to chrasta A predošlý majiteľ mi garantoval že boli menene rozvody A auto má od výmeny  najazdených cca 5 tisíc km A olej tak isto A auto má cca 83 tisíc km je to fabia II 1.2 htp 51kw kód CGPA tak neviem bojím sa jazdiť aby som niečo nepokazíl A radšej dám 200€na opravu ako nový motor alebo  sa môže stať že keď to rozjazdym A bude to ok? Ďakujem za radu 

Editováno: , autor: 86petko86
Vloženo (editace)

Auto bolo preverené V škodovka auto je SR. A km sú poctivé A aj podľa STK Hej on mi tvrdil že ich dával meniť  keď auto malo cca 78t. Km A pred tím ako auto stálo nebolo žiadne rachotanie až pokiaľ auto nebolo na parkovisku.... Tak neviem či to mam vyskúšať jazdiť ? A olej som si pre istotu sám menil aj keď vravel že už bol A olej má max 3000km shell helix ultra 5w 40 

 

Screenshot_2016-08-03-15-36-14.png

Editováno: , autor: 86petko86
Vloženo

Podľa mňa to predal kvôli tomu že auto bolo burane s ľavej strany A keď klampiar zváral auto tak V zadu pri kufri spálil káble a hadička na zadný ostrekovač a tie kable sa po spájali do skráťu blblá elektronika A kufor A pristrojovka tak nevedel čo S tím je A preto to predal A ja som na to prišiel A problém vyriešil autoelektrikar :) 

 

Vloženo (editace)

mne to tiež par krat zarachotalo, a jedneho krasneho dna ta retaz skocila... vid. 

cela oprava stala cca 300e len origo diely plus olej, bez roboty, všetko som si robil sam

Editováno: , autor: misiak242
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

K téhle ceně připočti cenu za tmel + čištění a rovnání dosedací plochy pro víko rozvodů a jen tohle dělat se prostě nevyplatí, to už raději udělat komplet celý rozvody

Vloženo

je otázka, zda by nahoře u vačkového kola byl na to vůbec prostor a kde uchytit :kol-32: ale je škoda, že Škoda nepřišla s něčím takovým, jako eliminaci skákání rozvodů u novějších verzí motorů

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak jak tady čtu o přeskočeném řetězu, jak mám teda vlastně správně parkovat? Zařadit rychlost nebo ne? Mluvil jsem s jedním servisákem a tem mi poradil, že jo, jen ne tak, jak je pravidlem (z kopce zpátečka, do kopce jednička). To znamená, z kopce jednička a do kopce zpátečka a to proto, aby byl řetěz pořád v tahu, když se v kopci auto pohne. Co vy na to chlapi?

Vloženo

Pro MALTU: nevím, jak se odpovídá konkrétnímu uživateli, ale ptám se tebe...dříve jsem s jiným autem zastavil a nechal zařazeno a ručku vůbec nepoužíval. Teď z obavy ručku používám, právě kvůli tomu přeskočení. Zastavím, vyřadím na neutrál, dám ručku a chcípnu motor. Poté, podle toho, jak stojím, dám buď jedničku nebo zpátečku. Je to tak správně? Ne každý kopec je jen na ručku.

Vloženo

odpovídáš zcela správně :palec2:, protože pokud by jsi použil tlačítko citovat na můj poslední příspěvek, bylo by to proti pravidlům

 

a teď k tvojemu příspěvku, v původním příspěvku jsi to ne zcela popsal, teď už je to úplně jasné. Já ten proces malinko zkracuji, zastavím v kopci, stojím na brzdě, chcípnu motor, dám jedna, zatáhnu ručku, pouštím brzdový pedál. Neřeším jedna nebo zpátečku (teda pokud ju zrovna nezamykám při dlouhém stání), frknu tam vždy za jedna.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...