Červen 4, 201411 r Mám na zkušenější dotaz. Před příchodem nové fabie dobíhá ve výrobě poslední HTP. Pořád se vyrábí do fabie ta poslední inovace pod označením CGPA nebo přišla do konce výroby ještě nějaká změna? Někde se mluví o typech CGPB a CHTA. Upraveno Červen 4, 201411 r od radlat
Září 4, 201410 r Nevím zda jsem přesně pochopil dotaz, nicméně od přepracovaného typu HTPčka (CGPA) s výkonem 51kW (12V) vznikla odvozenina (CGPB) s výkonem 44kW (!!! 12V !!!). CGPB přišla do výroby 11/2011 snad kvůli tomu, ať nedělají dvě odlišné hlavy, takže to sjednotili. Převodovka je shodná, myslím co se týče délky převodů, jen už jsem se někdě ptal na další rozdíl mezi CGPA a CGPB - zda je těch 7 kW výkonu pouze softwarových.. Jinak bych sám uvažoval o úpravě své FII na 51 kW.
Září 4, 201410 r možná tam bude i nějaký rozdíl v sání, nejen sw ŘJ, jak tomu kdysi bylo na MPIčkách 50 vs.44 Kw
Září 4, 201410 r CGP by mělo mít jiný typ rozvodového řetízku a má splňovat Euro 5, má jinak ukostřený motor jinak jsem si žádného rozdilu nevšiml v motoru. (Jo a nevím jestli FII ale Ibiza s tímhle motorem už třeba nemá hlídání hladiny chl. kapaliny).
Listopad 28, 20177 r Mam CGPC 55 kW v Toledu. Musim přiznat, že jede o poznání lépe než HTP 47 ve fabii I. Ještě se mi líbí, že prodloužili pětku, tak to na dálnici tolik netočí (v 90kmh cca 2600ot). Prý ještě pozměnili rozvodový mechanismus a posílili katalizátor... celkem příjemný motor. Škoda že ho nedávaj do F III.
Říjen 7, 20186 r nj, to už ale bylo označení 1,2MPI těch haťapáckých motorů a už to bylo dávno po tom co tyto motory (BZG) jezdily ve Fábkách a Roomech
Říjen 7, 20186 r To jo. A čím novější tím spolehlivější. U Rapida je výhoda, že se tam jiné atmosféry u nás nemontovaly. Takže u Rapidu atmosféra vždy CGPC. Bohužel o ně nebyl zájem a moc se jich neprodalo.
Říjen 7, 20186 r jj, já než dospěl k obměně parku, přestal se kvůli Euro 6 dělat, měl jsem v plánu Spaceback s tímto motorem, abych ho mohl dát do plynu. A ojetého už jsem nechtěl
Říjen 8, 20186 r @Martab @Malta Jste si tím jistí? HTP bylo modernizováno už několik měsíců před faceliftem, viz: http://www.auto.cz/skoda-htp-inovovane-motory-1-2-nove-informace-4394.
Říjen 9, 20186 r To si nemyslím, BZG (2007-2009) by mělo být Euro 4. Kvůli nástupu normy Euro 5 bylo přece roku 2009 modernizováno. Upraveno Říjen 9, 20186 r od Twisted
Prosinec 24, 20186 r Čau. Motor s označením CGPA musí být 100% euro 5ka? V t.p. mám směrnici 2003/76B. Jaké prosím mám Euro? Upraveno Prosinec 25, 20186 r od stoupa1980
Prosinec 25, 20186 r Pawouk Mám rok 11/2009 takže Euro 4 . V servisce mám kod 0GG což je EURO 4. Potvrzeno na úřadě u přepisu - Euro 4 Takže označení motoru CGPA automaticky neznamená EURO 5. Upraveno Prosinec 28, 20186 r od stoupa1980
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.