Richiis Vloženo 9. Září 2013 Sdílet Vloženo 9. Září 2013 E1 děkuju za rady ! Co to asi bude stát přehrání softwaru? Libero,taktéž děkuju, zkusím nechat přehrát software a uvidím. Taky si říkám, že přece nemužu jezdit 3 roky z přeskočenýma rozvodama, to je blbost, takže to bude v pořádku. Na výměnu oleje, chladící kapaliny,brzdové kapaliny a výměnu palivového filtru se chystám asi na konci září, ať je to před zimou zase tip ťop. Chladící kapaliny je dohromady 5 litrů..? A dává se v poměru 1:1 takže 2.5l destilka a 2.5l G12. Říkám to správně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Září 2013 Sdílet Vloženo 9. Září 2013 Mne prehranie SW spravili zadarmo vrámci veľkej servisnej prehliadky. Samozrejme musel som ich o prehranie požiadať, ale nič ma to nestálo. Vraj som mal o cca. 3-4 verzie starší soft ako je aktuálny. Nevedeli povedať presne, len to odhadovali na základe toho, že nové verzie sú podľa číslovania vždy o cca. 300 vyššie. Inak iba prehranie stojí podľa toho čo tu nedávno niekto písal nejakých 450 Kč (čo sa mne osobne zdá byť moc). Chladiaca kvapalina sa riedi podľa toho, že do akej hodnoty chceš aby bola mrazuvzdorná. Na obale bude pomer riedenia určite napísaný. Potrebný objem ale nepoznám, ale mám pocit že sa to tu už niekde riešilo a možno to je napísané aj v manuále.Brzdovku sme riešili už inde, keď nebudeš závodiť, určite sa oplatí kvôli ESP a ABS zobrať takú ktorá má nízku viskozitu, to sú tie DOT4 ESP a podobné označenia. Ja osobne budem asi meniť rovno za TRW DOT 5.1 ESP. Nájdi si tú tabuľku ktorú som nahrával.Olej sme už prebrali. Olejový filter daj originálny, prípadne osvedčenú alternatívu (ja by som dal asi MANN, iba na ten som doteraz nepočul nič zlé). Palivový filter pri benzínoch meniť netreba, ale určite tým autu neuškodíš. Nezabudni potom ešte pozrieť vzduchový a kabínový filter, že v akom sú stave. Ak si alergik, tak kabínový určite kúp uhlíkový. Neviem koľko máš kilometrov, ale ak cez 45-50 tisíc, tak zváž výmenu sviečok, pri 60 tisíc ich treba meniť.Čo sa týka rozvodov, môžeš servis požiadať, aby ti to skontrolovali. Ak máš viac ako 100 tisíc km, zváž ešte výmenu oleja v prevodovke. Teoreticky ho ešte meniť netreba, ale podľa ohlasov je výmena oleja v prevodovke vždy príjemná zmena. Je to dané asi tým, že pri tak dlhom intervale si človek ani neuvedomuje ako sa postupne zhoršuje chod prevodovky. Vzhľadom na malý objem náplne to človeka finančne raz za 100.000+ km nezruinuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 10. Září 2013 Sdílet Vloženo 10. Září 2013 Auto je vyrobené 10/2008, koupené 01/2009. Doposud najeto 41tkm, olej měním každý rok, dle toho kolik najedu, průměr je 10tkm. Vzduchový a kabinový filtr je měněný před rokem, takže ve 30 tkm společně se svíčkama Bosch. Servisní interval jsem si zkrátil podle svého a myslím že jen dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mia Vloženo 4. leden 2014 Sdílet Vloženo 4. leden 2014 zderek,mam.fabii com.r.v.2008 1,2 51kw.najeto 66000tis.km.kdy se meni rozvody ? jsou doživotní,tydle moc neskáčou,od 2010 zase jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Kluci co stojí komplet rozvody??mám najeto skoro 300 tisíc a byli dělány když to přeskočilo asi ve 40tisících v záruce..teď se mě zdá že už napínák neplní funkci jak by měl a hydrošteli jsou slyšet víc než bych chtel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 mně to rachtalo taky s olejem Castrol a Shell a když měl ten olej najeto kolem 10tis., tak to delalo mnohem častěji. po přechodu na značku Mobil jsem to do výměny slyšel snad jen dvakrát a to u poloteplýho motoru. Všem doporučuji vyzkoušet, navíc mi ten olej zachránil motor, když jsem jel chvilku na sucho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Co sa stalo že si išie na sucho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 při výměně oleje našrobouval mechoš víko filtru přes závit a ten za jízdy vyletěl. olej byl uplně všude, jen ne v motoru, navíc to bylo v tunelu, takže jsem s tím musel opatrně chvilku jet. rozvoďák chrastil jak, zvuk motoru hrůza, ale po vyčištění a mech kontrole se ukázalo, že je všechno ok. nalil se olej a auto jelo normálně, olej nebralo. jenže já jsem stejně raději koupil nový :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 Aha niečo si spominam raz si pisal tuto prihodu s vičkom filtra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 16. leden 2014 Sdílet Vloženo 16. leden 2014 už to tu bylo i s fotkou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Sem dneska sháněl nějakou starou i třeba nabouranou těhlici z dvojkový fabie 1,2 http 51kW na takový svoje donácí zkoušky. Těhlici sem sice nesehnal, ale zato sem trefil na rozebraný HTPéčko 51kW po 130tis km a jeho píst s ventilama byly taky nějaký smutný. Další věc co mě dostala bylo uložení ozubených rozvodových kol na vačkových hřídelích. Žádný kolíkování na polohu ani nějaký vroubkování proti pootočení kola vůči vačce. Jenom stažený nějakým jemnozávitovým šroubem M12. To si dělaj prdel ve škodove ne?! To mě taky čekaj hezký věci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 Další věc co mě dostala bylo uložení ozubených rozvodových kol na vačkových hřídelích. Žádný kolíkování na polohu ani nějaký vroubkování proti pootočení kola vůči vačce. Jenom stažený nějakým jemnozávitovým šroubem M12. nestresuj ....odtiaľ žiadny problém nehrozí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 17. Duben 2014 Sdílet Vloženo 17. Duben 2014 (editace) Ale ono řešení i přijde poněkud lajdácké. Alespon, že při točení motoru řetěz tahá za ty kola ve směru v jakém se ty šrouby samy utahujou. Editováno: 17. Duben 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hosha Vloženo 18. Duben 2014 Sdílet Vloženo 18. Duben 2014 Myslím, že ten motor na fotkách je z roku 2007/8 - 2010, tedy před modernizací - soudě dle tenkého ozubeného kola. Taky mi z pohledu na tak zdevastovaný motor není moc dobře, nicméně myslím, že při kvalitních a včasných servisních úkonech ten náš motor takhle vypadat nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomina87 Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 wow..docela mám strach.. :-P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 23. Duben 2014 Sdílet Vloženo 23. Duben 2014 Nevim. Nikdy sem předtím otevřený HTP neviděl a neznám rozdíly. A na svojem to zkoušet radši nebudu, zas takovej tvrdák nejsem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DEFIANT Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 Další věc co mě dostala bylo uložení ozubených rozvodových kol na vačkových hřídelích. Žádný kolíkování na polohu ani nějaký vroubkování proti pootočení kola vůči vačce. Jenom stažený nějakým jemnozávitovým šroubem M12. To si dělaj prdel ve škodove ne?! Do roku 2004/5 se tak davala drsna diamantova podlozka, holt úspory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 No, jezdim s nim jak s hnojem. Sice motor točim trochu víc než se má (řadim až při 3000ot/mim a snažim se držet otáček tak 3000-4000) ale to je prej v pohodě. S olejem to vypadá, že do jeho garanční výměny nenajedu ani 8000km. Jinak bych chtěl dodržovat výměny tak max po 10000km. Při parkování nikdy nedávám kvalt. Tak jestli se mi na tom autě něco vysype, tak jim tam udělám takový dusno, že se z toho zese.ou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 26. Duben 2014 Sdílet Vloženo 26. Duben 2014 já bych to tak neprožíval, F I, asi ještě krátká lyžina, aktuálně 278 400km, motor používám ve všech režimech, když je třeba, točím trojku i k 6t ot., olej Mogul 5W40 měním výhradně po 15t km a parkuji s rychlostí, pouze v kopci zatahuji i ručku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 (editace) Tak asi prostě umíš jezdit. Nebo si trefil na kus, kterej se povedl. S mojim štěstím a pověstí chodící katastrofy se mi něco musí zákonitě stát. Editováno: 27. Duben 2014, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 27. Duben 2014 Sdílet Vloženo 27. Duben 2014 MR Pavka:ne netrefil na vyjímečný kus...mám najeto o deset víc jak Malta a nemám probléma....já se divím že vy co máte nové auta,nebo málo najeto tohle řešej..bojej se...jak se k autu kdo chová tak to pak vypadá:-)takže se neboj.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 11. Květen 2014 Sdílet Vloženo 11. Květen 2014 Zdravím všechny.Na dílnu se mi dostala Fabka.Malý výkon,kontrolka závad svítí.Po přečtení závad,neladil snímač vačky.Po výměně snímače pořád stejné.Tak jsem se juknul na rozvody a ejhle,klika přeskočená pravděpodobně o zub.Když jsem dal aretaci na setrvák,tak nastavení vaček nesouhlasilo.Takže na tento doživotní řetěz je najeto 123000 km motor 1.2 BZC r.v.2008.Vypadá to,že potkaný není. No,pak dám vědět... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 Dej vědět, tenhle typ motoru mám i já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Květen 2014 Sdílet Vloženo 14. Květen 2014 motor 1.2 BZC r.v.2008. asi preklep autora ... ...BZG Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef.D Vloženo 19. Květen 2014 Sdílet Vloženo 19. Květen 2014 Tak po dlouhé době se sem vracím.Řetěz byl přeskočený na klice.Když jsem dal aretace na vačky,tak klikovka byla přeskočená o1 zub,ted´si zaboha nevzpomenu,jestli to bylo dopředu,nebo dozadu.Dal jsem tam komplet nové rozvody i s napínákem a rozdíl v napnutí byl dost velký od toho starého řetězu.Majitel mi říkal,že občas bylo slyšet zarachtání.Kilometry souhlasí,je to první majitel.Jinak je to motor BZG,přehlédl jsem se.Olej používá 5W40 C3 castrol.Ted´už jede zase,jak má,potkaný nebyl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.