Mr.Pavka Vloženo 21. Květen 2016 Sdílet Vloženo 21. Květen 2016 (editace) . Editováno: 21. Květen 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Květen 2016 Sdílet Vloženo 21. Květen 2016 http://forum.skodahome.cz/topic/18251-rozd%C3%ADl-v-motorech-12-htp-47kw-a-51kw/page-2#entry1947175 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 Před pár dny se objevil můj první problém s motorem 1.2 HTP 12V 51kw BZG. 2008/10 vyrobené, najeto dnes 67 700. Poprvé se ozvaly rozvody. dle mě dost řádně. Olej měním max co 10tkm, pouze Shell Helix 5W-40. Mám ho dát do servisu? Udělalo to pouze jednou, odpoledne už bylo ticho, dnes ráno taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 25. Květen 2016 Sdílet Vloženo 25. Květen 2016 To už asi v záruke nebude... Je trochu nevýhoda že autorizovaný servis tam namontuje znova tie nedoriešené rozvody a o ďalších 67 tisíc to bude znova chrastiť. Nedá sa to povedať zaručene, ale kým sa to len začalo ozývať, nebude to ešte hrozba. Ja som s tým jazdil desaťtisíce km, no ku koncu sa to už ozvalo pri každom štarte. Radšej som neparkoval s hodeným kvaltom aby to náhodou neskočilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 10. Červen 2016 Sdílet Vloženo 10. Červen 2016 2 Richiis: Případná výměna rozvodů vychází na 4,5t (včetně práce) - olejovou náplň nepočítám... Pokud si auto plánuješ déle ponechat, asi bych do té výměny také šel, doma máme také tento kód motoru, po výměně už je klid i po týdnu stání... Olej plná syntetika 0W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 12. Červen 2016 Sdílet Vloženo 12. Červen 2016 Pánové. Od té doby, co to jednou zachrastilo, to neudělalo ani jednou, vše běží jak má, starty jsou tichoučké. Takže zatím pohoda, klídek. A jak uvádím v předchozích příspěvcích, olej já dávám 5W-40 max co 10 tisíc, takže.. by neměl být problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
86petko86 Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 (editace) Dobrý deň, Mám taký problém že teraz mi stalo auto mal som tam hodennú rýchlosť A po nastartovani to zachrastalo ako reťaz po plechu tak som vypol motor A znovu nastartoval A už to bolo V poriadku išiel som sa previesť pár km A skúsil som auto naštartovať O 2 dní A bolo to ok a zase som ho nechal dlhšie stať len na ručnej cca 4 dní A zase to chrasta A predošlý majiteľ mi garantoval že boli menene rozvody A auto má od výmeny najazdených cca 5 tisíc km A olej tak isto A auto má cca 83 tisíc km je to fabia II 1.2 htp 51kw kód CGPA tak neviem bojím sa jazdiť aby som niečo nepokazíl A radšej dám 200€na opravu ako nový motor alebo sa môže stať že keď to rozjazdym A bude to ok? Ďakujem za radu Editováno: 3. Srpen 2016, autor: 86petko86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Tady něco pekelně smrdí. V 80ti tisících měnit rozvody? Sem myslel, že je to zralý na výměnu až tak ve 150tisících. Neni to stočený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Jak v 80t.km....... tam už jsou podle něj jednou měněný před 5t.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 vyměnil bych olej 5W40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
86petko86 Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 (editace) Auto bolo preverené V škodovka auto je SR. A km sú poctivé A aj podľa STK Hej on mi tvrdil že ich dával meniť keď auto malo cca 78t. Km A pred tím ako auto stálo nebolo žiadne rachotanie až pokiaľ auto nebolo na parkovisku.... Tak neviem či to mam vyskúšať jazdiť ? A olej som si pre istotu sám menil aj keď vravel že už bol A olej má max 3000km shell helix ultra 5w 40 Editováno: 3. Srpen 2016, autor: 86petko86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 No já nevím , v tákovém nájezdu měnit rozvody a potom to hned prodat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
86petko86 Vloženo 3. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2016 Podľa mňa to predal kvôli tomu že auto bolo burane s ľavej strany A keď klampiar zváral auto tak V zadu pri kufri spálil káble a hadička na zadný ostrekovač a tie kable sa po spájali do skráťu blblá elektronika A kufor A pristrojovka tak nevedel čo S tím je A preto to predal A ja som na to prišiel A problém vyriešil autoelektrikar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misiak242 Vloženo 8. Srpen 2016 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2016 (editace) mne to tiež par krat zarachotalo, a jedneho krasneho dna ta retaz skocila... vid. cela oprava stala cca 300e len origo diely plus olej, bez roboty, všetko som si robil sam Editováno: 8. Srpen 2016, autor: misiak242 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 Sem narazil na tohle. http://afhkparts.com/shop/hpt-autosport/hpt-k-series-lower-chain-guide/ Používá to někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 To se musíš zeptat na fóru japonských aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 ale dobrá vychytávka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 (editace) Ale ten řetízek a celkově to vypadá jako Haťapka. Chcou za to 55 dolarů. Každopádně dobrej nápad. Editováno: 12. Září 2016, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirda85 Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 K téhle ceně připočti cenu za tmel + čištění a rovnání dosedací plochy pro víko rozvodů a jen tohle dělat se prostě nevyplatí, to už raději udělat komplet celý rozvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 12. Září 2016 Sdílet Vloženo 12. Září 2016 je otázka, zda by nahoře u vačkového kola byl na to vůbec prostor a kde uchytit ale je škoda, že Škoda nepřišla s něčím takovým, jako eliminaci skákání rozvodů u novějších verzí motorů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 4. Únor 2017 Sdílet Vloženo 4. Únor 2017 Tak jak tady čtu o přeskočeném řetězu, jak mám teda vlastně správně parkovat? Zařadit rychlost nebo ne? Mluvil jsem s jedním servisákem a tem mi poradil, že jo, jen ne tak, jak je pravidlem (z kopce zpátečka, do kopce jednička). To znamená, z kopce jednička a do kopce zpátečka a to proto, aby byl řetěz pořád v tahu, když se v kopci auto pohne. Co vy na to chlapi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 No raději bych neřešil jestli jedničku nebo zpátečku ale zatáhnout před uvolněním spojky ručku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 5. Únor 2017 Sdílet Vloženo 5. Únor 2017 Pro MALTU: nevím, jak se odpovídá konkrétnímu uživateli, ale ptám se tebe...dříve jsem s jiným autem zastavil a nechal zařazeno a ručku vůbec nepoužíval. Teď z obavy ručku používám, právě kvůli tomu přeskočení. Zastavím, vyřadím na neutrál, dám ručku a chcípnu motor. Poté, podle toho, jak stojím, dám buď jedničku nebo zpátečku. Je to tak správně? Ne každý kopec je jen na ručku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2017 Sdílet Vloženo 6. Únor 2017 odpovídáš zcela správně , protože pokud by jsi použil tlačítko citovat na můj poslední příspěvek, bylo by to proti pravidlům a teď k tvojemu příspěvku, v původním příspěvku jsi to ne zcela popsal, teď už je to úplně jasné. Já ten proces malinko zkracuji, zastavím v kopci, stojím na brzdě, chcípnu motor, dám jedna, zatáhnu ručku, pouštím brzdový pedál. Neřeším jedna nebo zpátečku (teda pokud ju zrovna nezamykám při dlouhém stání), frknu tam vždy za jedna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hezoun honza Vloženo 6. Únor 2017 Sdílet Vloženo 6. Únor 2017 Díky za odpověď. Jo a asi si budu muset přečíst ty pravidla , jestli tu někde jsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.