Publikováno Srpen 15, 200619 r Dneska, jsem sundal kryt motoru a všiml jsem si, že se mi odírá trubka, která vede zadem pod krytem motoru a je k němu přicvaknuta. Podle všeho se odírá, právě o kryt motoru. A proto se ptám: Co se stane po jejím prodření, jde ji nějak ochránit proti dalšímu odírání (nemám na mysli její omotání lepící páskou), kolik stojí nová.
Srpen 15, 200619 r Ty vogo, co je to za trubku? Máš tam klima? Nebo možná nějaká od serva, ale určitě by se odírat neměla...
Srpen 15, 200619 r Už vím, já nejdřív myslel, že to je dole pod chladičem, ale tohle je nahoř pod horním krytem motoru. Je to hadice podtlaku, až se prodře, auto bude blbě ject a začne hlásit chyby, jenom nevím, jestli nějak kamarádí s posilovačem brzd... myslím, že škodovka už udělala novej typ, kterej je jinak tvarovanej. Pokud máš auto v záruce, zajeď do servisu, pokud po záruce, budeš muset použít tu izolačku, nebo si to zacvakat, ožná na to je ještě nějaká kulance z MB, ale to nevím jistě..
Srpen 15, 200619 r Autor už to je po záruce, tu izolačku jsem tam dal, ale počítám že se časem odlepí teplem a tak zjišťuji jiné možnosti
Srpen 15, 200619 r Napiš mi sem VINko auta, já na to zítra mrknu v práci, kolik by stál ten novej druh trubky a zkusíme to nějak vymyslet..
Srpen 15, 200619 r Autor Techničák mám v autě je to Motor AWY, datum výroby 08/2003, bez klimy, výbava clasic plus
Srpen 16, 200619 r Tak jsem na to mrknul, měla by to být hadice odvětrání, číslo 03D103221E a stojí 675,-...ale proč se ti odírá to netuším..
Srpen 16, 200619 r pokial zoženieš novu na trubku natiahni kusuk hadice tym ju ochraniš pred dalšim odieranim.stiahni paskou /sk/ a je to!
Srpen 16, 200619 r Chcel by som sa spytat aky ma vyznam tato trubka, pretoze mne konkretne stiahne tu gumenu hadicku co sa pripaja trupka na tu okruhlu vec, malo by to byt asi podtlakove cerpadlo, ked bezi motor. Cela je stisnuta ako ked sa z nej vytiahne vzduch, tym padom je ta gumena hadicka uz oslabena. Na prevadzke motora nic nebadam. Ked som tu hadicku stiahol, motor zbrechol. Mam 1,2, 40 kw. daka mato
Srpen 16, 200619 r ak je to na odvetranie klukovky tak aj ked sa predre/urve/praskne atd.. tak sa nic nestane akurat budes mat lepsie konzervovany podvozok od mastnych vyparov
Srpen 17, 200619 r na odvetranie to asi nebude, pretoze ked som dal dole tu gumen.hadicu, tak motor zbrechnul, to potrubie ma podtlak.
Srpen 17, 200619 r Autor Tak jsem se dneska stavil u nás ve škodovce a mechanik se na to díval. Takže, jedná se o podtlak pro volnoběh, v případě prodření budou nestabilní otáčky volnoběhu a po vytáhnutí se motor zadusí. Co se týče změny při výrobě, ta moje trubka je již ta změněná, ty starší byly kratší a v místě kde já to mám prodřené byla ještě gumová hadice která se odírala. Mechanik mi řekl, že prodřenou trubku, jak je v mém případě, ještě neviděl, ale hadice řešili běžně ještě v záruce. Pokud by se chtěl někdo ochránit před problémy s odíráním trubky nebo u starších verzí hadice, nejlepší řešení je sundat kryt motoru a v místě kde je vedena trubka ořezat "lišty" (výstuhy) na jeho spodní části.
Srpen 24, 200619 r mam otazku na majitelov 1,2 40 kw, myslim ze m.r. 2003 ci pri volnobehu im stahuje tuto gumenu hadicku. daka m
Srpen 24, 200619 r Autor mam otazku na majitelov 1,2 40 kw, myslim ze m.r. 2003 ci pri volnobehu im stahuje tuto gumenu hadicku. daka m ve škodovce mi řekli, že k tomu docházelo u starších verzí (do poloviny roku 2003) pak došlo k výměně za nový typ kde byla hadice zkrácena.Pokud se toto projevilo v záruce měnili to
Srpen 25, 200619 r mam otazku na majitelov 1,2 40 kw, myslim ze m.r. 2003 ci pri volnobehu im stahuje tuto gumenu hadicku. daka m Ja mam tu hadici u 1.2 40 uplne jinou. Vedenou spodem pod sanim...ani neni videt kam vede. Na fotce je to videt.
Srpen 26, 200619 r Autor mam otazku na majitelov 1,2 40 kw, myslim ze m.r. 2003 ci pri volnobehu im stahuje tuto gumenu hadicku. daka m Ja mam tu hadici u 1.2 40 uplne jinou. Vedenou spodem pod sanim...ani neni videt kam vede. Na fotce je to videt. Ty máš novější typ motor, přesněji levnější verzi, bez krytu motoru
Červen 15, 200817 r Tiež som pozeral na tú hadicu a mám ju načatú tak som na ňu natiahol takú gumennú tenkú hadicu a snáď bude ok. Na prvom obrázku sú na spomínanej hadici v zadnej časti dva cvoky, upevňuje sa s nimi hadica ku krytu motora, alebo na čo sú tam ?
Červen 16, 200817 r riesenie tohoto odierania je, na kryte vzduchoveho filtra zdola su take plastove vystuze a jedna z nich odiera tuto trubku, treba tu vystuz nejakymi kliestikmi odstiknut a uz nebude mat co driet. mam to tak urobene cca 2 roky a pokoj.
Červen 16, 200817 r Díki. Mne sa totiž stalo, že keď mi s servise menili olej a technik dával dole kryt motora, tak jednoduch trhol krytom a keby tam vtedy bola tá trubky pripevnená ku krytu tak ju nabetón vytrhne a bol by prúser. Ja som to kontroloval podla tvojho príspevku a všimol som si tých úchytov na trubke, neboli nasunuté na kryt motora, tak ich tam nasuniem ako to má byť. Len aby to v budúcnisti nejaký šikovný technik neurval aj s polovicou motora.
Červen 16, 200817 r Potvrzuji, že se ta hadice opravdu prodírá. Před pár týdny jsem po leasingu prodával FI 1,2 40kW (3/2003) a už tak dva měsíce před tím mi sem tam začala svítit kontrolka motoru a někdy, když byl motor teplý, šel hrozně blbě nastartovat. Před prodejem jsem to nechal prohlídnout a ta hadice byla jednou ze závad. Druhá bylo čidlo na motoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.