Duben 21, 201312 r a není už v tom autě s půl mega druhý motor? či po generálce, ale už jsem měl možnost vidět htp 47kw s 300tis km, takže je to asi možné
Duben 21, 201312 r Zakládám nové téma výdrž motoru 1.2 HTP ať už 47 kw či 51 kw. Prosím pište kolik, kdo jste už najel a popř. problémy s motorem. Díky zhruba u u 120000km se mi rozsypal katalyzátor při opravě už se vše vzalo vše při jednom, filtry, válce....záruka na dalších 100000km. Nyní po roce mám nalítáno dalších 13000 a zatím bez problémů
Srpen 11, 201312 r no tak já mám najeto 110000 km a koupil jsem jinej motor a ten svůj si opravím protože když vidím jak to funguje v servisech.Auto hodně zlobilo a když jsem motor rozebral tak jediné co jsem našel viz foto
Srpen 11, 201312 r ještě otázečka nemá někdo příručku utahovacích momentů atd.nebo dílenskou příručku pro motor 1.2 htp 51 Kw?
Září 20, 201311 r Tak takle vypadá hlava teď, už jen složit zpět Upraveno Září 20, 201311 r od Kubajs99
Září 20, 201311 r jj kroužky už mám taky koupené.Jen si to chci složit sám akorát netuším jaké mají být utahovací momenty.
Září 21, 201311 r okrem utahovacich momentov potrebujes aj tmely a poradie utahovania..to moze potvrdit aj hubo44 .. pisane cem mobil
Říjen 18, 201311 r Zdravim, ako rychlo sa vase HTP-cka zohreju, teda ako rychlo dokazu kurit (topit )? Vyjadrene v minutach alebo kilometroch. A ako to byva pri fungl novom..? Diik.
Říjen 18, 201311 r Mně se motor ohřeje na provozní teplotu (podle teploměru) za necelé 2 km, část z toho je do kopce. Ale teď není moc zima a nemám puštěné topení.
Říjen 18, 201311 r Ja teplomer nemám, len modrú kontrolku. Tá zhasína v závislosti od vonkajšej teploty - v zime po 2-3km, v lete do 1km. Teplejší vzduch z kúrenia začína už po 1km ...
Říjen 18, 201311 r Takze aj v zime v minusovych teplotach sa HTP-cko vie rychlo zohriat..? Ved je to len troj valec, mal by. Takze pri ceste do prace cca 15-20 km clovek nebude cely cas mrznut.. Vdaka. Upraveno Říjen 18, 201311 r od ImrichMATO
Říjen 18, 201311 r Nebudes. A este navyse ak pocas skrabania zamrznuteho skla nechas nastartovane, sadas uz do relativne tepkeho auta. 15-20km mam do roboty i ja a je to v pohode aspon pri tychto teplotach. Bzde to prva zima s tymto autom, ale ani pri kombicku nebol problem -- Z mobilu Upraveno Říjen 18, 201311 r od wirer
Říjen 18, 201311 r Moje Htp se ohřeje na 90 stupňů po cca. 4km po rovině a mám puštěný climatronic na 21 stupnů. Mám už asi měsíc namontovanou zimní clonu na spodku a je to o trochu rychlejší ale o moc ne tak alespoň v zimě nebude sůl až na motoru. Jinak 1,4 16V je ohřátá za cca. 1km za jakékoliv situace mimo -20 to pak trvá o chvilku déle Auta viz. podpis.
Listopad 27, 201311 r Dnes prvý mráz v našej lokalite, pri odchode z práce -5,5st.C. No Fabinka sa pekne rýchlo zohriala, ako ste spomínali, a ešte pred polovicou cca 15 kilometrovej cesty z práce som znižoval rýchlosť ventilátora a hlavne teplotu na kúrení. Takže môžu prísť aj väčšie mrazy.
Listopad 28, 201311 r Chtěl bych vidět 1.4 16V zahřátou za jakékoliv situace po 1 km už teď kolem nuly jedu cca 4-5 km než se ručička vyškrábe na 90 stupňů, samozřejmě nikdo si nemůže dělat naději, že v tu dobu voda opravdu 90 stupňů má...takže mluvit o zahřátym motoru po 1-5km je naprostá volovina
Listopad 28, 201311 r Pokud nejel ten kilometr na jedničku . Zrovna předevčírem jsem sledoval, jel jsem kolem deváté ráno, teplota 0, auto bylo asi prochladlé více a ručička skočila na 90 po 3,5 km a začínalo to lehce topit.
Listopad 28, 201311 r Keď je ručička na 90°C to znemená, že voda dosiahla akurát tak 70-80°C. Olej je vtedy ešte stále studený a má iba okolo 50°C, takže hovoriť o zohriatom motore je dosť od veci. Pri jazdách na krátke trasy sa tieto motory v zime nikdy normálne nezohrejú. Len tak pre zaujímavosť, vyskúšajte, že koľko krát ste mali teplú kapotu po tom ako ste auto odstavili. Ja naposledy niekedy v lete po dlhej jazde.
Listopad 28, 201311 r Iste, pre žiadny motor nie sú dobré krátke trasy. A obzvlášť v zime. Ale čo už, keď aj to sa musí... Tých prvých 5-8 km bez poriadneho vyhrievania kabíny sa dá zniesť. Hlavne, že človek nemrzne celú cestu. Ako aj včera. Ráno cca -7,5st. a opäť ani nie v polovici mojej trasy do práce Fabinka už pekne hriala. (Aj keď iná dáma hreje vždy lepšie... :D )
Prosinec 9, 201311 r A je zabehnuté. Po dnešku 1707km.. :) Nech nám rovnako spoľahlivo pribúdajú ďalšie tisíce kilometrov.
Prosinec 22, 201311 r lidi neblázněte, stáváte se otrokem svého auta - snažíte se učinit svého plechového miláčka šťastným. To přece není normální tyhle věci takhle často měnit. Olej az po 15 000 bude urcite v pohode ked nejazdis moc kratke trasy a na dialnici nedavas 150. Ja s tym nejazdim moc pomaly a tak radsej menim po tych 7500, obcas trochu s meskanim (8-9 tisic)
Prosinec 22, 201311 r 1,2HTP 47kW ve F I, po 5000km od nového auta předěláno na LPG, současný stav 247 900km, na motoru nic, pouze asi 4 EGR ventily, které už po faceliftu a do 51kW verzí stejně nedávali Prosim ta, jak sa prejavili problemy s EGR? Len svieti kontrolka alebo aj nejake ine priznaky? Ja som teda EGR daval preventivne vycistit. Boli trochu problemy s vibraciami na volnobeh - ale skrtiacou klapkou a EGR to asi nebolo.... no este uvidim.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.