Publikováno Říjen 19, 201212 r Dnes jsem měl to štěstí vidět 2 Rapidy u prodejce Škoda v Kralupech nad Vltavou. Jednoho měli už na servise a sundavali z něho přepravní lepení a druhý ještě zalepený stál na parkovišti, tak jsem udělal 2 fotky.. Co bych k tomu řekl, když jsem ho tak zkoumal .. designově se mi celkem líbí, má krásné čisté tvary, žádné plastové ochrany, celkem dobrý, interiér (zřejmě elegance) byl pěkný, dostatek chromu (ten já rád), lesklé plasty kolem ofuků .. fajné autíčko. Ale co mi vadí, tak to jsou 15" kola, který tam vypadají jako 13" a ta strašná mezera mezi gumou a blatníkem, fakt min. 10 cm, inu na fotkách je to vidět.. zadní difuzor vypadá dobře, akorát v něm chybí ta koncovka výfuku..
Říjen 19, 201212 r Já ho dnes viděl v Porsche auto a moc mě nenadchnul, co je nejhorší tak chbějící plasty pod předními sedadly a 15 kola mě připadli na takové auto malé
Říjen 20, 201212 r Autor Tak jsem se vrátil z představení a zde je pár fotek Můj názor je takový, že kvůli "kvalitě" bych si to nekoupil. Při usednutí do Rapidu jsem měl pocit lacinosti a myslím si, že moje Fabie 1 je na tom lépe a to mám základní výbavu, pravda obohacenou o výbavu Elegance co se týče řadičky a ruční brzdy apod. kravinek .. prostě je to auto postavené tak, že je laciné a je tam opravdu jen to, co je nejnutnější, ani kapka navíc
Říjen 20, 201212 r Tak podle fotek asi výbava holobyt a za skoro 300K je to trochu moc. Dneska jsem ho viděl u prodejce a celkem to ujde dokonce si v pohodě sednu za sebe, měřím 190cm. Ten co jsem viděl byl v plné palbě a snaftovým motorem. Celkově se mě to auto libí jen si myslím, že je drahý.
Říjen 20, 201212 r Jezdil jsem Fabii Ambition 1.2 TSI 63 KW Champion a Rapid Ambition 1.2 TSI 77 KW.Můj názor je,že ta Fabia je líp odhlučněná.
Říjen 20, 201212 r Tak jsem taky otestoval Rapida. U jednoho prodejce 1.2 TSI 77KW Ambition, u druhého 1.2 TSI 63KW Ambition. Rapid jako celek není špatný, ale přišlo mi že uvnitř to působí tak nějak laciněji. Možná to bylo způsobeno tou výbavou, ale asi jsem od toho čekal víc. Jízdně to nebylo špatné, auto na silnici celkem pěkně sedí a podvozek dobře tlumí nerovnosti. Motor je krásně tichý a ta silnější 1.2 TSI mu uděluje celkem solidní dynamiku. Pouze brzdy by mohly mít ostřejší nástup, jsou ještě tupější než v jedničkové Fabii. V interiéru je všechno tvrdé, je zkrátka znát že by to mělo být "laciné auto". Místa v podélném směru je dost, ale v příčném směru mi interiér přišel úzký. Na sedadle spolujezdce mi vadil středový tunel který mě tlačil do nohy, ale nic co by se nedalo přežít, prostě jsem si dal nohy jinak. Po přesednutí zpět do mojí Fabie jsem se v ní cítil lépe, interiér je takový vzdušnější, ale to je čistě můj pohled. Místo pro nohy zadních cestujících je neporovnatelné ve prospěch Rapidu...
Říjen 20, 201212 r Taky uz mam projeto , kluci ty sicny jak v feline to je des !!! A moje Fll classic je co se tyce plastu vys .
Říjen 20, 201212 r Hosi, tak mam za sebou taky ale jsem uplne NADSENEJ inu, kritizovat umi kazdej, pochvalit uz malo kdo kazdopadne bejt to levnejsi, urcite by si RAPIK majitelu nasel dosti tod muj nazor, za chvily vam nahazim fotky taky bych zapomel podotknout ze kamos mi pak pujcil OII FL RS a musim rici ze po 10 km jsem se zamiloval ..... uz proste ten pozitek a celkove vsechno je to fakt paradni kousek,... a to rvani do sedacek,... no neni co dodat kdo jezdil tak vy LIBOZNI LUXUS proste
Říjen 20, 201212 r Půjdu se podívat asi až za týden. Su podle dosavadních hodnocení zvědav, protože zrovna vzhled plastů Fabie I nebylo něco, nad čím by se člověk měl každý den rozplývat. K ceně - Yeti je v základu 1.2TSI/77kW s paketem Plus za 349 900Kč, čerstvě je zlevněný o 60 000Kč. Akční nabídky přijdou i na Rapid, klid.
Říjen 20, 201212 r je to jasny je to novinka takze na necem zacinat proste museji ja je plne chapu,... takze nevim proc vysilujou,... oni pujdou s cenou dolu nebudou davat nejaky pakety zdarma takze uvidime
Říjen 20, 201212 r Já jsem jezdil s Rapidem TDi v Eleganci a paráda, chromu dostatek, maxidot, climatronik, navi Amundsen+, krásná modrá metalíza, Al 16"kola, zadní stěrač, no mě se to auto líbilo. Upraveno Říjen 20, 201212 r od pava
Říjen 20, 201212 r Autor pava: za skoro půl milionu ještě aby se ti nelíbilo jasně, Elegance vypadá už dobře, ale ty 1. dvě výbavy tedy děs a hrůza
Říjen 20, 201212 r Ten lowcost pocit z tohoto auta je neco priserneho a ty sedadla jsou maximalni hnus. Opravdu v tomto Skodovku nechapu, proc proste neudelala vice odstupnovane vybavove verze tak, aby si to auto mohl krome setrilka koupit i nekdo, komu nezalezi jen na cene a zalezi mu trosku na kvalite a vybave. Z venku se mi to auto fakt libi, ale interier je proste ultrahnus i u Elegance. Opravdu uz by se tento "pokrok" mohl zastavit. Ve sve 10 let stare Fabii mam lepsi interier nez v teto hruze. Trochu se bojim, ze za dalsich deset let nebude samozrejmost ani 5 kusu dveri a nejvykonnejsi motor bude mit objem pul litru se tremi turby. Upraveno Říjen 20, 201212 r od mike_k
Říjen 20, 201212 r Btw. zda se mi to, nebo Skodovka pouzila u Rapida ty "usporne" ovladace oken z Citigo, ktere v noci nesviti? Upraveno Říjen 20, 201212 r od mike_k
Říjen 20, 201212 r Jeste bo jsem zapomnel , mel taky nekdo dispozici rapida s tim "kozenkovym" volantem ? Tvar se mi libi , ale ten matros a stehy ... skoda no
Říjen 20, 201212 r Autor Já bych to shrnul asi takhle .. jestli někdo bude uvažovat o autě podobné velikosti a ceně a je mu jedno, co to bude za značku, sedne si do Renaultu, Opelu, Citroenu apod., tak ho Škodovka snad nemůže ničím zaujmout. Máme doma Citroen C4, který stál včetně metalízy 313 000 kč a to je proti Rapidu nebe a dudy, tam je všechno měkoučký, výbava mnohem vyšší, příjemný pocit. Pravda, bylo v docela dost velké akci (ono Citroen má nějak nasazené ceny, ale vše prodává v akci za půl ceny, ale i tak).. Takže Rapid se bude prodávat asi jen díky vlastenectví a firmám, který radši budou kupovat tohle, než Octavie, protože docela dost ušetří..
Říjen 20, 201212 r Co tak koukám, tak na všech autosalonech je Rapid v základních nebo minimálně vybavených verzí. Myslím, že ve verzi Elegance to není špatné, ale za tu cenu člověk má malinko jetou octavku. Exteriér je opravdu výrobný, ostré stavy autu dávají šmrnc, ale to auto je prostě koncipované jako lowcost, kdo chce pěkný exteiér a interiér, ať si počká na OIII, která je bombastická
Říjen 20, 201212 r Ve sve 10 let stare Fabii mam lepsi interier nez v teto hruze. Už jsme to jednou probírali. S Rapidem je to to samé.
Říjen 20, 201212 r Opravdu jste si jisti, ze elegance ma lepsi plasty, kryty kolejnic sedadel atd? Rekl bych ze ne. A lepsi radio a alespon nejaka vybava ten pocit lacinnosti proste nevymaze. Popravde ani v Citigo jsem nemal pocita takove lacinnosti jako v Rapidu, a to tam taky na mekky plast nenarazis. Upraveno Říjen 20, 201212 r od mike_k
Říjen 21, 201212 r mike_k : važně nema, ma jen par pochromovanych časti , takovy koženkovo hnus volant a to je snad vše co se tyče City Go tak mi taky připada jako chudy přibuzny, vyskoušel jsem si Up! a je to o něčem jinym , tam si připadaš jakv mini nebo 500 abarth , fajne lakovane plasty, plno chromu no prostě krasne male vozitko
Říjen 21, 201212 r Autor jozzi: ale taky Up stpji o par tisic kc vic a uz od zacatku je Up delany jako stylove auticko s mnohem lepsim spracovanim, nez ma Citigo Ale u Rapidu chvalim mekke podperky rukou na dverich to bych ve sve Fabca moc rad uvital, asi bude musrt vymyslet nejake samodomo pac me po dlouhe ceste na dalnici boli loket
Říjen 21, 201212 r Kubo jestli máš na mysli tohle : http://www.cc-autodily.cz/zakryt-madla-dveri tak v eleganci ten díl měkčený je, číslo dílu : 6Y0867435A vlevo 6Y0867436A vpravo...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.