rogerer Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) + odhlučnění Editováno: 24. Květen 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Klasicky ovladac oken myslis i to, ze jdou okna automaticky zavirat a otevirat jednim stisknutim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 24. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 takže nic podstatného..škoda těch motorů.. a plastu sedáku,celkově to hodně pokazí dojem při nasedání řidiče.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 kdyz jsem rapida vysaval zjistil jsem ze ta mezirka mezi sedadlem a prahem jde vysat, diky tomu ze tam ten plast neni. Jinak kdyz jsem auto vybiral a potom i prebiral tak jsem si ani toho nevsiml. Zjistil jsem to az po detailnim studovani tohoto fora. Takze pro me je to vlastne plus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 takže nic podstatného..škoda těch motorů.. a plastu sedáku,celkově to hodně pokazí dojem při nasedání řidiče.. Kriste pane, vždyť je to jen auto. Jaky dojem při nasedání. Při jízdě to vůbec nevadí. Pořád dokola řešit takové prkotiny. Rapid má rozhodně jiné přednosti a jezdí se s ním skvěle. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 24. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 třeba to pro snadnější vysávání škodavka záměrně neoplastovala... klobouk dolu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 k těm motorům jednou provždy: není možný, aby v Rapidu byly motory nové řady, jelikož ty jdou osadit pouze do nové platformy a fyzicky tam prostě nikdy nepůjdou napasovat. leda by se změnila právě podvozková platforma, jenže to už by se jednalo o jiný auto, Rapid druhé gerace atp. ty plasty u těch sedadel mě vždycky pěkně dokázaly našvat, drží se dole bordel a nejde to vysát, takhle je to ok. navíc jsem si toho ještě nikdy při nastupování nevšiml, aby mi to mělo nějak vadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milichky Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Simply Clever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) nevim co furt manfroto a další řeší kus nějakýho bazmeku u sedačky...já to snad neměl na žádným autě a četl jsem, že to tady chybí až po testovačce, na který jsem si toho taky nevšiml to je fakt hloupost....jako dokážu pochopit, že Vás štve tvrdá palubovka, pže na ní půlka lidí asi spí nebo nevím (mám teď měkčenou a hladím si ji snad?, tahle v rapidu vypadá kvalitně, není důvod na ni šahat), dokážu pochopit tvrdý plasty ve dveřích že vás štvou (některý auta nemaj ani vypolstrovanou podpěru na loket), dokážu pochopit rozčarování nad posunutýma pedálama (víceméně jsem na to od mýho itala zvyklej), co ale nedokážu pochopit je že z toho každej chce mít prostě oktávku za 300 Kdo tohle vše chce ať si koupí oktávku...však holotu seženete za 334.900, ale to zas budete mít plastovej volant, netonovany okna atd Taky nechápu co se rozčilujete nad motory 1.2...nechceš ho? Tak si tam kup 1.4 TSI nebo 1.6 TDI.... aha ono už je to zas drahý nebo snad chceš za 300 novy tdičko?...tak si za těch 400 kup oktavku...ale to je zas 1.2 TSI...tak si doprdele kup fluence a máš to Jediný co já můžu vytknout rapidu jsou ty pitomý malý utopený kola, který to auto degradujou.... jinak není za co se stydět za ty peníze... EDIT: beru zpět..oplastovanou sedačku jsem měl u Octavie Tour Trumf:) ale tu jsem měl stejně jen půl roku, ale hlavně to byla octavie Editováno: 24. Květen 2013, autor: rogerer 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 rogerer: pekne jsi to napsal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 dyť ten rapid je kua pro lidi kteří právě ty tvrdý plasty nebo plast u sedačky oželí ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Twl,stačí jeden ignorant a spamer dohromady a je to tady jak u blbejch na dvorečku - furt to samé dokola.vormene,nemáš pravdu, To jsem si myslel také,že do Rapida nepůjdou motory řady EA 211. Mýlka,budou se montovat s náběhem nových emisních předpisů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 tak jsem prave dojel ve svym novym bilym 77kw Dynamickym Rapidu. prvni dojem perfektni, vypada dobre, jede se v nem naprosto super. po 5 km jsem si pripadal, jakobych s nim uz najezdil hromadu kilometru. kola mi utopeny neprijdou, plasty neresim, vypadaji dobre, a jestli to je tvrdy nebo mekky je mi osobne uplne ukradeny. tapecirunk dveri nestuduju, naopak mne stvalo latkovy polstrovani co je v FII, kde se clovek parkrat otre loktem a ma tam fleky. zakrytovani pojezdu neresim, opet srovnani s FII, kde kdyz jsem vysaval, tak se to poradne ani vysat neda a pokud ano, tak si clovek vysavacem podrape ty plasty, takze ve finale to, ze tam nejsou je mi asi taky jedno, skutecne jsem se pri nastupovani ochuzen necitil. sedacky co jsou v dynamiku naopak vypadaji vizualne naprosto skvele a sedi se v nich perfektne. nekdo kritizoval kratky sedak, u mejch +- 180cm mi to prislo uplne v pohode, ale uvidime, jak to budu citit az najedu par tisic km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 takže nic podstatného..škoda těch motorů.. a plastu sedáku,celkově to hodně pokazí dojem při nasedání řidiče.. Je fajn, že tu chceš stále čeřit vody, ale drtivá většina členů zdejšího fóra zakroutí hlavou nad tím, že jako hlavní část vozu považuješ oplastování kolem pojezdů sedaček. Osobně mi tam sice také chybí a líbila by se mi varianta, která byla třeba u Škody Favorit/Forman/Pick-up, kde byl rovný plast z boku sedačky, ale jak vidíš, sedačky překvapivě fungují i bez něj Navíc opravdu přináší výhodu, že při luxování se dostaneš všude, což jindy nejde a můžu se snažit jakkoli, některá místa prostě okolo sedačky bez jejího vyjmutí nevyluxuji. Na odhlučnění jsem zapomněl, díky rogerere, žes ho připomněl Jsem rád, že opravdu motory novější generace v rapidu později najdou své místo. Od jakého roku je vlastně nové euro? K současné paletě bych řekl, že je velká škoda, že se nemontuje i 1.4 TSI s manuální převodovkou, protože rozdíl mezi 1.2 TSI s/bez DSG je třeba u F2 33 000 (manuál má jen 5 rychlostí, v O2 měla tahle varianta i šestku, takže by asi byl o něco menší), ale levnější nejvýkonnější varianta by více otevřela možnost se vyhnout někomu, kdo se nechá vystrašit na místním fóru, motoru 1.2 TSI. Teoretické snížení ceny 1.4 TSI manuální převodovkou (30 000 Kč), bez úvahy o modelu Fresh, kam tahle motorizace zatím nespadá. (Mimochodem, uvažuje se o jejím zařazení do téhle akční nabídky?) Ambition : 398 900 Kč Elegance: 433 900 Kč Sám bohužel vůbec netuším, jestli je možná tam tu manuální převodovku dostal z technického hlediska, jen se bavím spekulací a úvahou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) tak jsem koukal a u zadniho skla moc nechapu jak tam maji nalepeny to tesneni. kdyz se clovek podiva na horni hranu zadniho skla, tak na stredu tam je jakoby tesneni vychazejici na uroven skla, kdezto na okrajich te horni hrany je pod urovni. koukal jsem tady u firmy i na jiny rapidy a maji to taky. nejak nechapu proc to tak je. nekdo nejaky logicky vysvetleni? schvalne kouknete, jestli se to tyka i vaseho kusu. Editováno: 24. Květen 2013, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 pusher: na ty Dynamic sedačky jsem hodně zvědavej, taky jsem si je dal...nahoď pak fotky tiše závidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Fotky sportovnich sedacek najdes u me ve vlakne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Mám pocit,že u 1.4 TSI není možná zástavba 6° manuální převodovky z důvodu nedostatku místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pusher... Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) Fotky sportovnich sedacek najdes u me ve vlakne presne tak, tam jsem se na ne chodil pravidelne divat. mave, podivej se pls, jak to mas s tim tesnenim na zadnim skle. ono to je asi bezne na vsech rapidech, ale pri pohledu zezadu mne to trefilo do oci a nepochopil jsem proc to tak maji udelany. Editováno: 24. Květen 2013, autor: pusher... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 pushere,mohl bys to vyfotit,a postnout,ať to vidí i ostatní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 (editace) tak jsem koukal a u zadniho skla moc nechapu jak tam maji nalepeny to tesneni. kdyz se clovek podiva na horni hranu zadniho skla, tak na stredu tam je jakoby tesneni vychazejici na uroven skla, kdezto na okrajich te horni hrany je pod urovni. koukal jsem tady u firmy i na jiny rapidy a maji to taky. nejak nechapu proc to tak je. nekdo nejaky logicky vysvetleni? schvalne kouknete, jestli se to tyka i vaseho kusu. Takle to mají všichni. Bude to myslím kvůli odvodu vody do postraního žlábku. Editováno: 24. Květen 2013, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas79 Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 pusher: tesneni na zadnim skle mam taky tak - uprostred navazuje na strechu a na okrajich jaoby ubývá. Nezkoumal jsem to ale asi to bude kvuli oteviraní kufru - aby tesneni nedrhlo o strechu. Zitra to musim prozkoumat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Mam to taky tak, jako vsechny Rapidy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sytic Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 pusher...: Gratuluju Mám pocit,že u 1.4 TSI není možná zástavba 6° manuální převodovky z důvodu nedostatku místa. Něco podobného jsem četl o F2RS, škoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Květen 2013 Sdílet Vloženo 24. Květen 2013 Ano,to sedí. FII RS 1.4 TSI musí mít DSG právě kvůli zástavbové velikosti. No a protože u Rapida přední náprava a spol. vychází z FII,tak je to nabíledni. Cenově by to bylo jistě daleko výhodnější a s Rapidem by těch 90 kW slušně cloumalo. Takto cloumá bohužel jen s DSG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.