Přejít na obsah

Čekání na Rapida - koupě nového vozu


manfroto

Doporučené příspěvky

kdyz jsem rapida vysaval zjistil jsem ze ta mezirka mezi sedadlem a prahem jde vysat, diky tomu ze tam ten plast neni. Jinak kdyz jsem auto vybiral a potom i prebiral tak jsem si ani toho nevsiml. Zjistil jsem to az po detailnim studovani tohoto fora. Takze pro me je to vlastne plus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže nic podstatného..škoda těch motorů.. a plastu sedáku,celkově to hodně pokazí dojem při nasedání řidiče..

Kriste pane, vždyť je to jen auto. Jaky dojem při nasedání. Při jízdě to vůbec nevadí. Pořád dokola řešit takové prkotiny. Rapid má rozhodně jiné přednosti a jezdí se s ním skvěle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k těm motorům jednou provždy: není možný, aby v Rapidu byly motory nové řady, jelikož ty jdou osadit pouze do nové platformy a fyzicky tam prostě nikdy nepůjdou napasovat. leda by se změnila právě podvozková platforma, jenže to už by se jednalo o jiný auto, Rapid druhé gerace atp. ty plasty u těch sedadel mě vždycky pěkně dokázaly našvat, drží se dole bordel a nejde to vysát, takhle je to ok. navíc jsem si toho ještě nikdy při nastupování nevšiml, aby mi to mělo nějak vadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevim co furt manfroto a další řeší kus nějakýho bazmeku u sedačky...já to snad neměl na žádným autě a četl jsem, že to tady chybí až po testovačce, na který jsem si toho taky nevšiml :D to je fakt hloupost....jako dokážu pochopit, že Vás štve tvrdá palubovka, pže na ní půlka lidí asi spí nebo nevím (mám teď měkčenou a hladím si ji snad?, tahle v rapidu vypadá kvalitně, není důvod na ni šahat), dokážu pochopit tvrdý plasty ve dveřích že vás štvou (některý auta nemaj ani vypolstrovanou podpěru na loket), dokážu pochopit rozčarování nad posunutýma pedálama (víceméně jsem na to od mýho itala zvyklej), co ale nedokážu pochopit je že z toho každej chce mít prostě oktávku za 300 :) Kdo tohle vše chce ať si koupí oktávku...však holotu seženete za 334.900, ale to zas budete mít plastovej volant, netonovany okna atd :D Taky nechápu co se rozčilujete nad motory 1.2...nechceš ho? Tak si tam kup 1.4 TSI nebo 1.6 TDI.... aha ono už je to zas drahý nebo snad chceš za 300 novy tdičko?...tak si za těch 400 kup oktavku...ale to je zas 1.2 TSI...tak si doprdele kup fluence a máš to :kol-32:

Jediný co já můžu vytknout rapidu jsou ty pitomý malý utopený kola, který to auto degradujou.... jinak není za co se stydět za ty peníze...

 

EDIT: beru zpět..oplastovanou sedačku jsem měl u Octavie Tour Trumf:) ale tu jsem měl stejně jen půl roku, ale hlavně to byla octavie :D

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem prave dojel ve svym novym bilym 77kw Dynamickym Rapidu. prvni dojem perfektni, vypada dobre, jede se v nem naprosto super. po 5 km jsem si pripadal, jakobych s nim uz najezdil hromadu kilometru.

kola mi utopeny neprijdou, plasty neresim, vypadaji dobre, a jestli to je tvrdy nebo mekky je mi osobne uplne ukradeny. tapecirunk dveri nestuduju, naopak mne stvalo latkovy polstrovani co je v FII, kde se clovek parkrat otre loktem a ma tam fleky. zakrytovani pojezdu neresim, opet srovnani s FII, kde kdyz jsem vysaval, tak se to poradne ani vysat neda a pokud ano, tak si clovek vysavacem podrape ty plasty, takze ve finale to, ze tam nejsou je mi asi taky jedno, skutecne jsem se pri nastupovani ochuzen necitil.

sedacky co jsou v dynamiku naopak vypadaji vizualne naprosto skvele a sedi se v nich perfektne. nekdo kritizoval kratky sedak, u mejch +- 180cm mi to prislo uplne v pohode, ale uvidime, jak to budu citit az najedu par tisic km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže nic podstatného..škoda těch motorů.. a plastu sedáku,celkově to hodně pokazí dojem při nasedání řidiče..

 

Je fajn, že tu chceš stále čeřit vody, ale drtivá většina členů zdejšího fóra zakroutí hlavou nad tím, že jako hlavní část vozu považuješ oplastování kolem pojezdů sedaček. Osobně mi tam sice také chybí a líbila by se mi varianta, která byla třeba u Škody Favorit/Forman/Pick-up, kde byl rovný plast z boku sedačky, ale jak vidíš, sedačky překvapivě fungují i bez něj :D Navíc opravdu přináší výhodu, že při luxování se dostaneš všude, což jindy nejde a můžu se snažit jakkoli, některá místa prostě okolo sedačky bez jejího vyjmutí nevyluxuji. 

 

foto_obr-68010-a.jpg

 

Na odhlučnění jsem zapomněl, díky rogerere, žes ho připomněl :)

 

Jsem rád, že opravdu motory novější generace v rapidu později najdou své místo. Od jakého roku je vlastně nové euro?

K současné paletě bych řekl, že je velká škoda, že se nemontuje i 1.4 TSI s manuální převodovkou, protože rozdíl mezi 1.2 TSI s/bez DSG je třeba u F2 33 000 (manuál má jen 5 rychlostí, v O2 měla tahle varianta i šestku, takže by asi byl o něco menší), ale levnější nejvýkonnější varianta by více otevřela možnost se vyhnout někomu, kdo se nechá vystrašit na místním fóru, motoru 1.2 TSI.

 

Teoretické snížení ceny 1.4 TSI manuální převodovkou (30 000 Kč), bez úvahy o modelu Fresh, kam tahle motorizace zatím nespadá. (Mimochodem, uvažuje se o jejím zařazení do téhle akční nabídky?)

Ambition : 398 900 Kč

Elegance: 433 900 Kč

 

Sám bohužel vůbec netuším, jestli je možná tam tu manuální převodovku dostal z technického hlediska, jen se bavím spekulací a úvahou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem koukal a u zadniho skla moc nechapu jak tam maji nalepeny to tesneni. kdyz se clovek podiva na horni hranu zadniho skla, tak na stredu tam je jakoby tesneni vychazejici na uroven skla, kdezto na okrajich te horni hrany je pod urovni. koukal jsem tady u firmy i na jiny rapidy a maji to taky. nejak nechapu proc to tak je. nekdo nejaky logicky vysvetleni? schvalne kouknete, jestli se to tyka i vaseho kusu.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fotky sportovnich sedacek najdes u me ve vlakne ;)

 

presne tak, tam jsem se na ne chodil pravidelne divat.

 

mave, podivej se pls, jak to mas s tim tesnenim na zadnim skle. ono to je asi bezne na vsech rapidech, ale pri pohledu zezadu mne to trefilo do oci a nepochopil jsem proc to tak maji udelany.

Editováno: , autor: pusher...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem koukal a u zadniho skla moc nechapu jak tam maji nalepeny to tesneni. kdyz se clovek podiva na horni hranu zadniho skla, tak na stredu tam je jakoby tesneni vychazejici na uroven skla, kdezto na okrajich te horni hrany je pod urovni. koukal jsem tady u firmy i na jiny rapidy a maji to taky. nejak nechapu proc to tak je. nekdo nejaky logicky vysvetleni? schvalne kouknete, jestli se to tyka i vaseho kusu.

Takle to mají všichni. Bude to myslím kvůli odvodu vody do postraního žlábku.

Editováno: , autor: Diver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,to sedí. FII RS 1.4 TSI musí mít DSG právě kvůli zástavbové velikosti. No a protože u Rapida přední náprava a spol. vychází z FII,tak je to nabíledni. Cenově by to bylo jistě daleko výhodnější a s Rapidem by těch 90 kW slušně cloumalo. :kol-28:  Takto cloumá bohužel jen s DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...