Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 A ty se ještě ptáš? No přece nové rozvody = spolehlivost. A snad již vychytané další drobné problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 ale cekej do roku 2015 a ano v tu dobu budou uz vychytane z oktavek atd:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Já to myslel poněkud jinak - že už tam budou vychytané problémy s předchozí řady TSI EA 111. Ale vzhledem k datu 2015,máš v zásadě také pravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 jojo ja vim...slo mi o to ze vlastne EA211 bude vicemene nevychytany...mne je to jedno uz to proste chci mit a jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 takže momentálně ještě kupující si nemůžou být jisti kvalitou rozvodů a jiných drobných problémů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) Přesně tak zákazníci si nikdy nemůžou být ničím jisti. To platí u všech značek. Nic není na 100% Editováno: 29. Květen 2013, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) takže momentálně ještě kupující si nemůžou být jisti kvalitou rozvodů a jiných drobných problémů.. a myslis ze s novym motorem si budou jisti? Ja naopak myslim ze EA111 je uz vicemene vychytany, nebo se mylim? Editováno: 29. Květen 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Přesně tak zákazníci si nikdy nemůžou být ničím jisti. To platí u všech značek. Nic není na 100% To manfrotovi nevysvětlíš...on má potřebu nás neustále oblažovat podobnými moudry. Manfroto,a čím si mohou být jisti u nové konstrukce motoru? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Ja si prave myslim, ze soucasne motory uz snad zvladli za tu doby vychytat. U novych si tim uplne jist nejsem. A (dobre vyrobeny) retez je imho lepsi nez remen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Dnes jsem jel pro nějakou drobnost ke známému a on se ptal svého mechanika co by si on dneska koupil. On sám, ač má např Subinu, tak neví. Kurví se to všechno... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Ja si prave myslim, ze soucasne motory uz snad zvladli za tu doby vychytat. Tak to si já nemyslím. Stačí se ponořit do příslušných sekcí motorů 1.2 TSI. Ale skutečenost ukáže až čas, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 no,pokud jsou stávající motory vychytaný,tak proč nové? neříkal jsi,že s příchodem nových motorů se budou vyvarovat chyb a menších nedostatků z předešlé konstrukce ?? rozvody a jiné??.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Tak to si pleteš,takto jsem to snad nikde netvrdil. Vždy píšu,že doufám,že se již tyto nedostatky nebudou vyskytovat a že to ukáže až čas. Nové jsou mimo jiné i kvůli emisní normě Euro 6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 a je někdě nějaká statistika kolik se prodalo za poslední rok motorů TSI a kolik jich šlo na nějakou reklamaci? Ponořit do sekcí motorů TSI se sice můžeme a jestli je tam třeba 30 uživatelů s problémy ze stovek prodaných motorů....(chápu že sem každy kupující nepíše, ale stejně) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) Srandisto,takovou statistiku nikde neseženeš,bude to jeden z nejvíc utajovaných údajů ve fabrice. Je snad pochopitelné a samozřejmé,že na takováto fora chodí většinou ti,co mají nějaké problémy. Koho by tady taky zajímalo číst desítky příspěvků typu "hurá,já nemám žádné potíže",když zrovna nějaký problém řeší? Prostě TSI motory mají svoje typické problémy,tak jako většina jiných motorů. Nutně nemusí postihnout každého,procento vadných tady fakt nezjistíš. Já si soukromě spočítal,kolik 1.2 TSI je tady na foru s alespoň jednou vyměněným rozvodovým řetězem a v současnosti jich tady je přes padesát (mohl mi i nějaký uniknout). Mimochodem,jsou v tom i tři kusy vyrobené v roce 2012. Editováno: 29. Květen 2013, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 29. Květen 2013 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 A ty se ještě ptáš? No přece nové rozvody = spolehlivost. A snad již vychytané další drobné problémy. podle tohoto jsem usoudil,že doufáš v menší počet problémů a větší spolehlivost rozvodů..mě by stačilo kdyby se udělěl stejný motor,klidně ho můžou nazvat novým..jen když vytěsní tyhle neduhy na minimum.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Tak to by bylo skoro ideální. Jenže mám spíš obavu,že další investice do té starší verze brzo přestanou,vzhledem k tomu,že se bude postupně omezovat modelové portfolio,kam se ten motor bude montovat. Navíc,jestli pan Hrdlička nekecal,tak je jasně daný konec tohoto motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Mám otázku na ty znalejší věci... co obecně může mí EA211 pozměněno oproti starším EA111, tak aby došlo k splnění emisní normy EURO 6? Bude to v úpravě saní, výfuku, mapy vstřikování, časování ventilů atp. nebo jsem mimo mísu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 Možná se pletu, ale spíš myslím že né.......Já si stejně myslím (manfroto) že ty stejně budeš kupovat rapida s TSI-čkem......Tuto větu ti pak najdu až ho budeš mít OK? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) Mám otázku na ty znalejší věci... co obecně může mí EA211 pozměněno oproti starším EA111, tak aby došlo k splnění emisní normy EURO 6? Bude to v úpravě saní, výfuku, mapy vstřikování, časování ventilů atp. nebo jsem mimo mísu Všechno toto co jsi vyjmenoval. Navíc má čtyři ventily na válec,přestavovač vačkového hřídele (sání),jiný termomanagement,chlazené výfukové svody v hlavě motoru,skoro všechno odlehčené atd. Zásadní chybou je,že se považuje nová 1.2 TSI jen za jakousi modernizaci té staré. Ale je to jiná konstrukce. Shoduje se pouze název motoru. Já pořád tvrdím,že není na škodu,se občas podívat trochu po jiných sekcích,kde se řeší stejné problémy. Jsou zde ke stažení různé dokumenty,kde se dovíte více detailů o těchto motorech. Motor 1.2 TSI EA 111 http://forum.skodahome.cz/topic/123617-12-tsi-ea-111-63-kw-a-77-kw/ Motory EA 211 1.2 TSI a 1.4 TSI http://forum.skodahome.cz/topic/121847-14-tsi-ea-211/page-2#entry1717306 Editováno: 29. Květen 2013, autor: Pawouk 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fufal Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 OK, díky za upřesnění. Předpokládám, že půjde o novou konstrukci. Šlo mi jen o nástřel toho, kde budou inovace především Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 nova konstrukce tim nic neresi.....teda jo nebudou treba problemy s rozvody apod. ale budou zas jiny ktery budou dva roky pilovat takže tak... co jinyh osi teda clovek ma vybrat za motor coz:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 (editace) No to ze je vsechno uplne jinak je spise duvod navic, proc do toho zatim nejit. Ne zase tolik motoru od VW bylo hned od zacatku bez jakychkoliv neduhu. Nemluve o tom, ze modernizace vedouci k vetsi ekologicnosti jeste nikdy nic dobreho neprinesly. Editováno: 29. Květen 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Květen 2013 Sdílet Vloženo 29. Květen 2013 To máš pravdu,je to všechno vynucené "hrubou silou" stále novějších a novějších emisních norem. O spolehlivosti nového motoru si nedělám iluze (alespoň z počátku),mě stačí osobní zkušenost s předchozí generací. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 30. Květen 2013 Sdílet Vloženo 30. Květen 2013 lepší současná 111ka než současná 211ka o tom nemůže být pochyb. u té nové řady se odstranil sice problém s rozvodama, což se probírá snad všude a ví o tom každý, ale třeba třeba regulace teploty, přestavovač vačky a já nevím co všechno tam je jinýho, tak minimálně první dva roky se tam bude něco sypat. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.