Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Přesně tak zákazníci si nikdy nemůžou být ničím jisti. To platí u všech značek. Nic není na 100%

Editováno: , autor: Pawouk
Necituj předchozí příspěvek!
Vloženo (editace)

takže momentálně ještě kupující si nemůžou být jisti kvalitou rozvodů a jiných drobných problémů..

 

a myslis ze s novym motorem si budou jisti? Ja naopak myslim ze EA111 je uz vicemene vychytany, nebo se mylim?

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

Přesně tak zákazníci si nikdy nemůžou být ničím jisti. To platí u všech značek. Nic není na 100%

To manfrotovi nevysvětlíš...on má potřebu nás neustále oblažovat podobnými moudry. Manfroto,a čím si mohou být jisti u nové konstrukce motoru?

Vloženo

Ja si prave myslim, ze soucasne motory uz snad zvladli za tu doby vychytat.

Tak to si já nemyslím. Stačí se ponořit do příslušných sekcí motorů 1.2 TSI. Ale skutečenost ukáže až čas,

 

Vloženo

no,pokud jsou stávající motory vychytaný,tak proč nové? neříkal jsi,že s příchodem nových motorů se budou vyvarovat chyb a menších nedostatků z předešlé konstrukce ?? rozvody a jiné??..

Vloženo

Tak to si pleteš,takto jsem to snad nikde netvrdil. Vždy píšu,že doufám,že se již tyto nedostatky nebudou vyskytovat a že to ukáže až čas. Nové jsou mimo jiné i kvůli emisní normě Euro 6.

Vloženo

a je někdě nějaká statistika kolik se prodalo za poslední rok motorů TSI a kolik jich šlo na nějakou reklamaci? Ponořit do sekcí motorů TSI se sice můžeme a jestli je tam třeba 30 uživatelů s problémy ze stovek prodaných motorů....(chápu že sem každy kupující nepíše, ale stejně)

Vloženo (editace)

Srandisto,takovou statistiku nikde neseženeš,bude to jeden z nejvíc utajovaných údajů ve fabrice. Je snad pochopitelné a samozřejmé,že na takováto fora chodí většinou ti,co mají nějaké problémy. Koho by tady taky zajímalo číst desítky příspěvků typu "hurá,já nemám žádné potíže",když zrovna nějaký problém řeší? Prostě TSI motory mají svoje typické problémy,tak jako většina jiných motorů. Nutně nemusí postihnout každého,procento vadných tady fakt nezjistíš. Já si soukromě spočítal,kolik 1.2 TSI je tady na foru s alespoň jednou vyměněným rozvodovým řetězem a v současnosti jich tady je přes padesát (mohl mi i nějaký uniknout). Mimochodem,jsou v tom i tři kusy vyrobené v roce 2012.

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo

A ty se ještě ptáš? :rolleyes:  No přece nové rozvody = spolehlivost. A snad již vychytané další drobné problémy. :kol-47:

podle tohoto jsem usoudil,že doufáš v menší počet problémů a větší spolehlivost rozvodů..mě by stačilo kdyby se udělěl stejný motor,klidně ho můžou nazvat novým..jen když vytěsní tyhle neduhy na minimum..

Vloženo

Tak to by bylo skoro ideální. Jenže mám spíš obavu,že další investice do té starší verze brzo přestanou,vzhledem k tomu,že se bude postupně omezovat modelové portfolio,kam se ten motor bude montovat. Navíc,jestli pan Hrdlička nekecal,tak je jasně daný konec tohoto motoru.

Vloženo

Mám otázku na ty znalejší věci... co obecně může mí EA211 pozměněno oproti starším EA111, tak aby došlo k splnění emisní normy EURO 6? Bude to v úpravě saní, výfuku, mapy vstřikování, časování ventilů atp. nebo jsem mimo mísu 

Vloženo

Možná se pletu, ale spíš myslím že né.......Já si stejně myslím (manfroto) že ty stejně budeš kupovat rapida s TSI-čkem......Tuto větu ti pak najdu až ho budeš mít OK?

Vloženo (editace)

Mám otázku na ty znalejší věci... co obecně může mí EA211 pozměněno oproti starším EA111, tak aby došlo k splnění emisní normy EURO 6? Bude to v úpravě saní, výfuku, mapy vstřikování, časování ventilů atp. nebo jsem mimo mísu 

Všechno toto co jsi vyjmenoval. Navíc má čtyři ventily na válec,přestavovač vačkového hřídele (sání),jiný termomanagement,chlazené výfukové svody v hlavě motoru,skoro všechno odlehčené atd. Zásadní chybou je,že se považuje nová 1.2 TSI jen za jakousi modernizaci té staré. Ale je to jiná konstrukce. Shoduje se pouze název motoru. Já pořád tvrdím,že není na škodu,se občas podívat trochu po jiných sekcích,kde se řeší stejné problémy. Jsou zde ke stažení různé dokumenty,kde se dovíte více detailů o těchto motorech.

Motor 1.2 TSI EA 111  http://forum.skodahome.cz/topic/123617-12-tsi-ea-111-63-kw-a-77-kw/

Motory EA 211 1.2 TSI a 1.4 TSI  http://forum.skodahome.cz/topic/121847-14-tsi-ea-211/page-2#entry1717306

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo

nova konstrukce tim nic neresi.....teda jo nebudou treba problemy s rozvody apod. ale budou zas jiny ktery budou dva roky pilovat :D takže tak... co jinyh osi teda clovek ma vybrat za motor coz:)

Vloženo (editace)

No to ze je vsechno uplne jinak je spise duvod navic, proc do toho zatim nejit. Ne zase tolik motoru od VW bylo hned od zacatku bez jakychkoliv neduhu. :) Nemluve o tom, ze modernizace vedouci k vetsi ekologicnosti jeste nikdy nic dobreho neprinesly. :)

Editováno: , autor: mike_k
Vloženo

To máš pravdu,je to všechno vynucené "hrubou silou" stále novějších a novějších emisních norem. O spolehlivosti nového motoru si nedělám iluze (alespoň z počátku),mě stačí osobní zkušenost s předchozí generací. :kol-34:

Vloženo

lepší současná 111ka než současná 211ka o tom nemůže být pochyb. u té nové řady se odstranil sice problém s rozvodama, což se probírá snad všude a ví o tom každý, ale třeba třeba regulace teploty, přestavovač vačky a já nevím co všechno tam je jinýho, tak minimálně první dva roky se tam bude něco sypat.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...