Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ford se mi taky líbil v kombi variantě, ale když jsem si ho nakonfiguroval tak jak bych ho chtěl tak jsem se nedostal pod 530K :-(

On i ten Rapid je na hranici toho kam jsem ochoten jít.

Zdravím,

 

veľa som sem ešte nenapísal, tak neviem či som sa trafil správne, ak nie, tak nech sa to presunie kam to patrí. Hádam to neskončí v:spam:Ale k veci...

 

zvažujem kúpu Rapidu SB 1,2 TSI 81kW akčná verzia DRIVE. Zaujíma ma pár otázok, na ktoré mi skúsenejší snáď poradia.

1, Ako je to so stabilitou auta, fakt je to také zlé? Mám na mysli odskakujúci zadok v zákrutách a priečnych nerovnostiach, citlivosť na bočný vietor? Zmenilo sa niečo s príchodom       MR 2017? Zlepšila sa situácia s odchádzajúcimi zadnými tlmičmi?

2, Ako je to so spotrebou 66 vs. 81kw? Je u silnejšej verzie nižšia či vyššia, hlavne pri presunoch po okreskách či v meste?

3, Má niekto skúsenosti s ťahaním prívesného vozíka za Rapidom? Prejavuje sa to nejako v zhoršení stability? Ak je naložený poriadne (cca 500 kg), bude mu, hoc silnejšia 1,2tsi stačiť? Neplánujem to ťahať stále ale raz za čas sa vyskytne, samozrejme až po zábehu :)

Zatiaľ asi toľko ale iste mi teraz ešte niečo napadne. Zatiaľ vďaka

záleží, z jakého auta přesedáš.

Stabilita hrozná není, označil bych jí za průměr.

Citlivost na vítr tam je, při velkém bočním větru to fakt s autem háže a člověk musí být připravený korigovat.

Slabší verze TSI na okrskách žere méně - cca o 0,5 litru. Silnější zase méně na dálnici. Ale TSI je dost citlivý motor na nohu, takže nejvíce ovlivní kdo s tím jede.

S vozejkem ti neporadím, ale co se týče zátěže, já třeba poznám už 100Kg chlapa navíc a to mám silnější TSI

  • 2 měsíce později...

Ja osobne by som nedal skoro 15tis€ za auto bez automatickej klimy.

před 4 hodinami, lucije93 napsal:

Dobrý den,

 

prosím o radu, přemýšlím o pořízení tohoto Rapida https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/rapid/17300827?goFrom=list , budu ráda za každou zkušenost či radu, zda kupovat nebo proč nekupovat? Děkuji pěkný den Lucka.

pokud nevadí 3 válec, ještě před slevou - za ty samé peníze je novější a vybavenější auto...

Rozhodně tenhle kus ze salonu v kterým bylo hafo lidí bych nebral...

před 4 hodinami, lucije93 napsal:

Dobrý den,

 

prosím o radu, přemýšlím o pořízení tohoto Rapida https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/rapid/17300827?goFrom=list , budu ráda za každou zkušenost či radu, zda kupovat nebo proč nekupovat? Děkuji pěkný den Lucka.

Loni v září jsem dal za nového Rapida o skoro 60 tisíc míň a mám automatickou klimu, tak si udělej obrázek. Bez té auto. klimy je to katastrofa, občas se svezu i v manuálu a to je neprovnatelné.

V lednu jsem objednal stejného Rapida jen o 30´000 dražšího, ale výbavou mnohem výš. tenhle mi přijde dost předraženej :wacko:

Souhlas s klukama. Dle ceníku byl Rapid ve výbavě FRESH v základu za 356.900,-Kč + tedy metla 12.900,-Kč , xenony 10.000,-Kč. Ve vyšší výbavě Style, startoval Rapid na ceně 390.900,-Kč.

Podľa mňa tá cena na webe je základná cenníková cena a teda predajca v prípade záujmu o kúpu tohto konkrétneho kusu s ňou určite niečo vie spraviť.

jasně, jenže teď za stejnou ceníkovou cenu dostaneš vyšší výbavu.

Áno, tento kúsok zabíjajú tie xenóny a Bolero.. spolu za necelých 17 tis.

http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/pages/nove-vozy-ihned-k-dodani-detail.aspx?v=TMBAB6NH8H4025846

1.2TSI 81kW 6M Fresh 356.900 (Ambient Plus) + xenóny 10.000 + metalíza 12.900 + malý kožený paket 400 + rezerva 1.600 + Bolero 6,5" 6.900 + mobilita plus 2.000 = 390.700

 

Aktuálna ponuka s trojvalcom:

1.0TSI 81kW 6M Style 371.900 + metalíza 12.900 + rezerva 1.600 + mobilita plus 2.000 = 388.400 + paket Style Plus 14.000 (xenóny, tempomat, sunset, zadný stierač) = 402.400

Osobne by som si tiež radšej priplatil za toto, ak by som súrne nepotreboval nové auto a bol ochotný čakať na jeho výrobu. :)

před 1 hodinou, brrrrm napsal:

 

 

Jak jsem psal, mám úplně to samé (xenony, metla, kožený paket, rezervu, mobilitu), nemám Bolero, ale zase 16´kola a cena o skoro 60 níž - tohle je celkem zlodějna. Nebo nastavená na trvrdé smlouvání, jak tu někdo psal.

To nie je zlodejina, to je cenníková cena nového auta v danej výbave. Veď ani ty si predsa nekúpil auto za cenníkovú cenu. Pozri si svoju zmluvu o kúpe auta, v nej máš uvedenú cenníkovú cenu a konečnú predajnú cenu. Veď ono stačí prísť do predajne, podať si ruku s predajcom a už máš okolo 3% dole z ceny.

 

 

Upraveno od brrrrm

Já ceníkovou cenu u Škodovky bral při objednání nového auta, tzn. z továrny přes dealera. Při prodeji skladovek z autosalonu se uvádějí ceny prodejní - viz. třeba Vistacar u nás v Hodoníně, ale třeba to v Čechách funguje jinak, než na Moravě :)

Ale to je už slovíčkaření, prostě prodávají skladovku s cenou vyšší, než kdyby si stejné auto nakonfigurovala podle svého.

Nejde o žádnou zlodějinu, ale špatnou (resp. za dřívějších podmínek dělanou) konfiguraci. Bral bych aktuální Style s paketem Plus. Po faceliftu výrazně zlevnil.

před 3 hodinami, Atrani napsal:

Já ceníkovou cenu u Škodovky bral při objednání nového auta, tzn. z továrny přes dealera. Při prodeji skladovek z autosalonu se uvádějí ceny prodejní - viz. třeba Vistacar u nás v Hodoníně, ale třeba to v Čechách funguje jinak, než na Moravě :)

 

Rozdíly v cenách skladových aut a aut zadaných do výroby jsou ve velké většině případů hudbou (dávné) minulosti. Bývaly doby, kdy se vyrábělo na sklad i centrálně, nejen na dvory prodejců. Spousta prodejců u skladových aut slevy neuvádí a nebo jenom ty "úvěrové". Přitom při osobním jednání (nebo vlastních webů, mailových kapaní) je tomu jinak.

 

Jak se dá dostat u Rapidu Fresh při vyšší ceníkové ceně o skoro 60 tis. níž za běžných podmínek (tzn. bez úvěru, bez zaměstnaneckých slev, ..) mně není jasné.

je to zlodějna, prodávat lednový auto, který evidentně ještě bylo vystavený na salóně za ceníkovou cenu...

To jo, dovolit si prodávat za ceníkovou cenu, to je vrchol. Všichni kupující v práci žadoní o nižší mzdy, pokud už rovnou nedělají zadarmo. A oni to salonem pokažené auto nedávají za půlku. Andrej s nima zatočí!

trošku přeháníš ne ? nikdo tu nic neříká o poloviční ceně. Jenom tvrdím, že prodávat za plnou cenu auto, který půl roku oblejzalo mraky lidí není 2x fér...

I ta blbá Alza dává slevu na zboží, který je vybalený skladem - prohlížel si ho nějaký zákazník...

Futrt ale zapominate na pojem SKLADOVKA, PREDVADECKA a auto na SHOWROOMU ;) ..... skladovkla je nekde pres rok venku, v nejlepsim pripade nekde v garazi uklizena a ceka. Takze na to auto nikdo nehrabne, ovsem co je pak lepsiho, jestli oblejzane auto a nebo auto na nekde na sklade, kde na nej prsi, prazi slunicko a v zime hezky mrzne. Ano, je to auto, ale prece jenom, povetrnostni vlivy jsou zlo, takze za me rozhodne lepsi auto ze salonu. Ale kazdeho vec.

Kazdy to muze mit jeste jinak pojmenovane, necetl jsem komentare pred, jen letmo, takze ani nevim o jake auto se jedna. Beru to vseobecne ;)

Pojem predvadecka sem nepatri, tema je o kupe noveho auta.

V 7. 6. 2017 na 15:08, lucije93 napsal:

Dobrý den,

 

prosím o radu, přemýšlím o pořízení tohoto Rapida https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/rapid/17300827?goFrom=list , budu ráda za každou zkušenost či radu, zda kupovat nebo proč nekupovat? Děkuji pěkný den Lucka.

Ahoj Lucije, za mě je teno Rapid předražený s nevhodnou konfigurací. Předem si uvědom, že za takové peníze můžeš mít ještě lépe vybavený a hlavně o třidu výš situovaný vůz. Ať nevypadám jako dealer, tak jen zkáceně - Ford Focus 1.6 s autom. klimou i park. senzory atd, Opel Astra 1.4 Enjoy,  Fiat Tipo 1.4 dokonce v nejvyšší výbavě, Peugeot 308 1.2 Puretech, Citroen C4 1.2 Puretech Feel Edition, a dokonce nádherný Renault Megane GrandCoupé 1.6 ve výbavě LIMITED!!! To opravdu stojí alespoň za vyzkoušení, protože všechny vyjmenované vozy jsou nejméně o 10cm širší, mají měkčené plasty v interíéru a lepší sedačky. Tohle nemám z teoretických znalostí, tyto auta jsem vyzkoušel. Bohužel Tipo jen staticky.

 

A teď k tomu Rapidu - moje žena jej chtěla, takže jsem také sháněl něco v dobrém poměru cena/výbava a nakonec jsem zjístil, že nejvíce pomůže tvrdé vyjednávání, prostě jsem licitoval mezi asi třemi prodejci, nakonec jeden mi do ceníkové ceny nabídl takovou extra výbavu, že jsem ušetřil cca 28000kč a to už na mě platí :-) Akorát se auto muselo objednat do výroby, nebylo skladem takové, takže jsem čekal měsíc, což je nic. Neboj se Lucie vyjednávat a navštiv nebo obvolej více prodejců, oplatí se to :-) Jinak jak jsem psal, kolem 400tis.kč už nabízejí ostatní značky automatickou klimatizaci a kotoučové brzdy vzadu, včetně parkovacích senzorů, takže tohle je dobré mít na paměti při vyjednávání, držím palec a nedej se! Rapid není špatný, ale je to lowcost auto, takže musí za danou cenu také nabídnout slušnou výbavu :-)

Upraveno od bobanHTP

Jestli je predrazeny nebo ne nechám být. 

Rozhodně doporučuji držet se 1.2 TSI. Litr nebrat! Najít rapida bez fízláckeho e-call. A okamžitě po koupi nechat deaktivovat start stop. Rapidů je dost ,nějakého takového bych upřednostnil i kdyby měl mít najeté nějaké kilometry

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.