Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám dotaz ohledně svíček na toto auto.

Měnil jsem včera svíčky z důvodu chyb na motoru v zazehovem systemu. Svíčky byli uplně zpálené, ale bohužel jsem nic nezjištoval a koupil Bosch super plus viceelektrodove. Vcera i dnes mi zase blikala kontrolka motoru pri jizde na plyn ale jen chvili nebylo to tak hrozne jako kdyz byli predchozi svicky zpalene. Po chvilce jelo auto zcela bez problemu.

Je velky problem ze mam viceelektrodove svicky? Nebo muze byt problem i jinde? Jake svicky by jste mi poradili?

Děkuji moc

Do Supa jsou nejvhodnější na plyn jednovývodové platinové svíčky, nezatěžují tak zapalovací cívky a mají velkou výdrž....od Brisku DR15YPP-1 nebo nějaký jiný výrobce(NGK?BERU), Bosch vůbec nedoporučuji, ty chodily mizerně u ve favoritech....

  • Autor

Takže 6 nových svíček na prd :/ Koupím ty jednoelektrodové a pak napíšu jestli bude vše ok.

  • Autor

Ještě dodám, moc tomu nerozumím ale nemůže být problém i někde jinde? Celkově auto jede v pohodě i na plyn ale jednou za jízdu ( delší ) to prostě začne při jízdě na plyn blbnout začne blikat motor a auto se začne celé třepat a chcípat, ale po delší době zase jede úplně normálně to mi jako problém svíček nepřijde. Přece kdyby to bylo nahovno tak to dělá celý čás při jízdě na plyn ne? Ne jen jednou a pak je to v pohodě. Jsem z toho docela na prášky...

V6 na plyn? To je vtip nebo to vazne nekdo provozuje?

  • Autor

Čím dál víc lidí :-) Co je na tom tak směšného ?

V6 na plyn? To je vtip nebo to vazne nekdo provozuje?

a proč ne???? :kol-44:

bazycek.. ja bych se bud zeptal nějakýho plynaře, jaký svíčky jsou nejlepší, nebo bych tam zrovna zajel... on ti poradí asi nejlíp, s čím má nejlepší zkušenosti.. co jsem slyšel, tak jsou dobré NGK, Denzo... ale záleží jaký konkretni kus.. těch pár ušetřených desetikorun ti za to nestojí, plynař ti tam hodí svíčky, se kterýma má nejlepší zkušenosti a je to.. karel lpg- na bosch jsem slyšel taky negativní názory... prej výdrž nic moc...

Děkuji moc

Je varianta zkoušet nové (další) svíčky... je ovšem i varianta dojet na diagnostiku k někomu kdo dělá LPG (váš montovaný systém) a kdo tu diagnostiku provede. Je možné, že uvidí něco co nevidíte vy.

Můžeme se domnívat, že je to u vás svíčkama. Pravděpodobnější ovšem může být problém jinde...čemuž bych věřil víc.

borci plynaři.. otázka dne- používat iridiové svíčky, nebo stačí obyč.. mám na myslí třeba obyč denso za 120 korun nebo Denso Iridium za 600?? what is better??

bazycek:...musíš napsat jaký máš systám, případně kolik je na plynu najeto,pokud ti bliká kontrolka check vypadá to na bohatou směs,dochází k přehřívání katalyzátoru, chtělo by so deřídit....

mike-k: čemu se divíš, nejlepší na plyn jsou auta se 6 válci a víc, od 3 litrů nahoru, 1000x spolehlivější než 3 válcové motory....nedávno jsme dodělali Audi A8 W12 (dvanáctiválec se 6ti litrovým motorem), po zkušebních jízdách po Německu-jízda stále kolem 200km/h se spotřebou 18l, nyní po česku za 16 litrů, osazeno dvěma 6ti válcovými sadami BRC Plug@Drive.....

No ja jen, ze kdo si koupi V6 2.8l, tak asi vetsinou nema potrebu resit naklady na benzin. :) To je asi neco jako Ferrari na naftu. Ale jinak at si kazdy cpe do sveho auto co chce. Jen mi to prislo usmevne, ale v pohode.

  • Autor

Je varianta zkoušet nové (další) svíčky... je ovšem i varianta dojet na diagnostiku k někomu kdo dělá LPG (váš montovaný systém) a kdo tu diagnostiku provede. Je možné, že uvidí něco co nevidíte vy.

Můžeme se domnívat, že je to u vás svíčkama. Pravděpodobnější ovšem může být problém jinde...čemuž bych věřil víc.

Na diag jsem byl, vyhazovalo to chybné hlášky chyba zazehoveho systemu nebo tak nejak. Zkusim posledni moznost jine obyc jednoelektrodove svicky a pokud to bude stejne pojedu resit vse za plynarem, neni to takovy kousek abych za nim jezdil s kazdou prkotinou.

  • Autor

bazycek:...musíš napsat jaký máš systám, případně kolik je na plynu najeto,pokud ti bliká kontrolka check vypadá to na bohatou směs,dochází k přehřívání katalyzátoru, chtělo by so deřídit....

mike-k: čemu se divíš, nejlepší na plyn jsou auta se 6 válci a víc, od 3 litrů nahoru, 1000x spolehlivější než 3 válcové motory....nedávno jsme dodělali Audi A8 W12 (dvanáctiválec se 6ti litrovým motorem), po zkušebních jízdách po Německu-jízda stále kolem 200km/h se spotřebou 18l, nyní po česku za 16 litrů, osazeno dvěma 6ti válcovými sadami BRC Plug@Drive.....

System je magic 3, montovano 2/2012 najeto doted 30tis km, kontrolka motoru mi obcas sviti - vyhazuje to jak rikas bohatou smes anebo naopak chudou, ale zadne projevy pri jizde nepocituji.

Az ted kdyz se kontrolka rozblikala a zacala házet chybu zazehoveho systemu tak to skube. Dnes po ceste z prace dalnice rychlost 130, motor 90 stupnu a skubalo to celych snad 15 km useku dalnice, ale nic strasneho co by vadilo, ale je to citit a kontrolka blika. Po sjezdu z dalnice rychlost 90 kmh a vse v poradku.

Zkusim ty obyc svicky zitra namontovat a uvidim. Budu doufat ze je to tim a ne treba kabelama nebo necim jinym..zavaznejsim.

  • Autor

No ja jen, ze kdo si koupi V6 2.8l, tak asi vetsinou nema potrebu resit naklady na benzin. :) To je asi neco jako Ferrari na naftu. Ale jinak at si kazdy cpe do sveho auto co chce. Jen mi to prislo usmevne, ale v pohode.

Tak to tomu asi vubec nerozumis v tom pripade a netusis jake jsou ceny superbu. Pokud by ses podival na cenu napriklad 1.8T nebo 1.9 tdi tak se pohybujou slusne kousky od 150 tisic. V ne prilis pekne vybave. Já koupil sveho supa 2.8 v6 za 110tisic dovoz nemecko, najeto 130tis. v druhe nejvyssi vybave. Nemam jen stresni okno lednici a predni sedacku rozlozitelnou. celkem s plynem jsem investoval 140tis + rozvody a jezdim za 11-13 litru plynu. Takze jestli bych se mel rozhodovat jestli koupit auto v socka vybave za vic penez nez 2.8 v plne a dat ji do plynu tak se rozhodnu vzdy stejne. Navic jezdit s takovym motorem za takove krasne penize.. :)

Upraveno od bazycek

Přesně tak, já si tímto stylem kdovezl z německa X5, s plynem co jezdím jsem na tom podstatně líp než než s nafťákama, výbavou a kvalitou nesrovnatelné s auty v bazarech u nás.....a to nemluvím o ceně, přetočených tachometrech...

jinak podle toho co píšeš tě servis asi nemine, osobně si myslím, že je to špatně seřízené, případně(možná) vadný vstřikovač, ale to se bez napojení na PC nezjistí...

taky zastavam tuto teorii, silnej benzin plus LPG. ale ono prave u tehle velkych motoru s automatem svetlou kuzi je kolikrat daleko nizsi cena v CR jak v nemecku... Proste ten trh v CR je mensi a nejde zrovna o zadanou kombinaci, ktere pak stoji v bazarech mesice i roky. Takze ja jsem po dlouhem hledani pritahl auto z cech do nemecka :)

no, s tim bych nesouhlasil....můj kluk si v září dovezl n Německa krásné Volvo S 80,5ti válec 103 Kw,r.2003, atmosfera, najeto 65 tisíc, servisní knížka a servis ve Volvu, dle vinka po zavolání a ověření skutečné km, uvnitř jak nová, automatická převodovka....za cenu 7500 E, kde by jsi takové auto tady sehnal...západní němci tachometry nestáčí, to není východní německo, nemluvím o našich bazarech, takže já sehnal X5 sice 2001, ale s poctivými km, servisovanou, se servisní knížkou, je fakt že tyto auta kupuje jen ten, kdo je chce, ale že bych takovou koupil u nás...o tom silně pochybuji, pár jsem jich objel, všechny děs a hrůza....

je to kus od kusu... ja treba taky koupil v zapadnim nemecku auto ktere melo na tachometru polovinu km nez ve skutecnosti. bazary jsou provozovany arabskou a tureckou komunitou a ti jsou kseftaci jako kazdej jinej. Kategorie aut nur für export je uplne stejna se vsema "bonusama" jako spousta aut s podezrele nizkou cenou v CR. Kdyz takovemu obchodnikovi v nemecku reknes ze v nemecku zijes a auto neodvezes do cech (tam nekde kde pomalu zacina rusko) tak ti odpovi ze tiauto neproda :) Navic v ruznych nemeckych regionech se ceny aut dost lisi. Napr v Mnichove se auto koupit nevyplati, drazsi nez v CR takze clovek si musi udelat vylet k francouzkym hranicim. Opravdu slusne auto za rozumnou cenu se treba ani na mobile.de neobjevi nebo je prodano tak rychle ze se k nemu jako cizinec ani nedostanes. Vim o cem mluvim par takovych me uteklo doslova pod rukama. Od privatnich osob jako cizinec ktery si pro auto prijede z CR auto nekoupis, ty z tebe maj vetsinou strach...

ono prodavat benzinove S60/S80/V70 to je zalezitost v CR treba i na rok. Nikdo to nechce takze cena jde dolu a dolu a dolu, spousta majitelu pak ztrati nervy a nez to auto nekomu nutit radsi si ho necha. Druha da cenovku opravdu hodne nizko aby se auto hlavne prodalo... Ja proste hledam nejlepsi pomer cena vykon kouknu co je aktualne v nabidce, a proto jsem jedno volvo koupil v nemecku a druhe v CR. Je pravda ze prazske ulice a obchodaky se na autu podepsali. Ale obe auta jsou po firmach, ktera ani jedna na servisu nesetrila a auto dostavalo co melo. Takove to ze zavezes auto do servisu nechas tam par desitek tisic... Jak rikam starsi V70 2.5T nebo T5 kuze automat je v cechach neprodejnej artikl, nebo jen za cenu nizsi nez je cena nevybave octavky. V nemecku si ty auta drzej vyssi cenu

Upraveno od silarm

  • Autor

No takže včera vyměněny svíčky za obyč 1 elektrodove. Zase cukalo a problikoval motor s hlaskou zapalovaciho systemu, plynovy system je dle plynare nastaven dobre a vstriky jsou v porádku. Zbyvaji pry jen kabely. Tak nevim jsem z toho v pr....

Tak to tomu asi vubec nerozumis v tom pripade a netusis jake jsou ceny superbu. Pokud by ses podival na cenu napriklad 1.8T nebo 1.9 tdi tak se pohybujou slusne kousky od 150 tisic. V ne prilis pekne vybave. Já koupil sveho supa 2.8 v6 za 110tisic dovoz nemecko, najeto 130tis. v druhe nejvyssi vybave. Nemam jen stresni okno lednici a predni sedacku rozlozitelnou. celkem s plynem jsem investoval 140tis + rozvody a jezdim za 11-13 litru plynu. Takze jestli bych se mel rozhodovat jestli koupit auto v socka vybave za vic penez nez 2.8 v plne a dat ji do plynu tak se rozhodnu vzdy stejne. Navic jezdit s takovym motorem za takove krasne penize.. :)

já jsem si koupil Supíka 1.8t s výbavou jako máš ty jen nemám sedačky v kůži (nechtěl jsem, zkušenost z předchozího auta) za 200tis (najeto 112 tis, m.r. 2007 s tím, že ho dám do plynu. Pak na tom budu se spotřebou o 100kč/100km líp jak ty bazy, a to se při dlouhodobém užívání vyplatí. Takže někdo ty peníze rád dá..

podle mě celé špatně nastavené, pokud jejsou někde přehozené dráty do jednotky, v tom případě by mohl jít některý válec zároveň na benzín,to chce napíchnout na plynovou jednotku a postupně přepínat vytřiky benzin-plyn, tím se to dá dost dobře zjistit...

  • Autor

Tak příští týden, nechám auto u plynaře a zkusí vše znovu, vstřiky,tlaky,seřídí to celé znovu. Sám sem zvědav jestli to vyřeší. Snad ano. Prozatím díky příští týden dodám info :)

  • 2 týdny později...
  • Autor

Jen dodám, auto jede již bez problému a to jsem nebyl ani u plynaře od výměny svíček za obyč jednoelektrodové za 60 kč vše v pořádku. Necuká neblíká kontrolka nic. Ještě uvidím až přituhne trošku jestli se něco změní.

Nejsem odborník na LPG,ale byl jsem jeho uživatelem 5 let ve feldě. Od plynaře určitě vím,že vícebodové svíčky jsou pro LPG nevhodné.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.