Přejít na obsah

kontrolka ESP


mkukee

Doporučené příspěvky

  • o 4 roky později...

Zdravím,

bez zjevné příčiny se mi během jízdy (ale i když auto stojí na volnoběh) rozsvítí kontrolka ESP. ABS poté funguje standartně, ale nefunguje ASR a ESP. Kontrolka někdy zhasne i během jízdy, vždy zhasne když auto chcípnu a znovu nastartuji. VAG píše chybu: "Signal zatížení od svorky DF alternátoru / Trvalá závada" . Zkoušel jsem očistit všechny kontakty na baterce a prostříknout sprejem na kontakty a i svorku na alternátoru jsem očistil a prostříkl ale bez výsledku. Co se týká dobíjení tak auto dobíjí v pohodě - mezi 13,8 a 14,2V (mám blbej voltmeter). Když kontrolka nesvítí ESP funguje v pořádku.

Auto: FRS 8/2005

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj mel jsem ten stejnej problem na sve fabii a diagnostika hazela stejnou chybu. Problem byl nakonec v uhnitych dratech v konektoru ktery je u prevodovky a kabel do neho jde z alternatoru. S tim jsem mel spojenej jeste jeden problem - kdyz jsem otocil klickem pred startem tak se mi nerozla kontrolka dobijeni. Zdejsi clen my napajel novej konektor a problem byl vyresenej. Jinak u mne se kontrolka pocas jizdy uz sama nezhasla az po pristim staru ale po pak km jizdy se zase rozla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kluci, mám dotaz. Asi před 3/4 rokem jsem koupil Fabii I RS (r.v.2004) s vadou řídící jednotky ABS/ESP/ASR (jednotka nekomunikovala, nešlo ABS, tachometr atd.). Asi po 3 měsících shánění se mi podařilo sehnat jednotku s tím samým číslem, dal jsem ji tam, vymazala se paměť závad a zhasla kontrolka ABS,brzd a budíky šlapaly. Zůstala mi tam svítit kontrolka ESP - když se na to napíchla diagnostika tak mi to hlásilo, že je špatné základní nastavení snímače úhlu natočení volantu. Zajel jsem tedy dle doporučení do servisu škodovky, kde to napíchl na VAS a zkoušeli jsme udělat to základní nastavení, což se nezdařilo. Pak jsem mu tam auto nechával a prý se mu přes VAS nepodařilo jednotku najít, jako by tam nebyla (asi na to neměl ani čas a chuť to nějak víc řešit). Nyní je to tak, že ABS funguje, ale ESP a ASR ne a chtěl bych to dát do kupy. Ještě mi bylo řečeno že se musí jednotka nakódovat na konkrétní vůz - tzn. že i když je stejná jako původní, není to dostačující. Umíte někdo poradit co s tím, nebo kam s tím mám zajet ? Jsem od Prostějova, díky za pomoc. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Zdravím chlapi, jelikož jsem to nikde pořádně nenašel až na německém foru jsem se dozvěděl kde hledat chybu.....

 

ze začátku jsem si ani nevšiml, že to trvá přesně 10 minut.... ale po brouzdání se mi souvislosti dali do kupy a dle PP je to přesně 10 minut po nastartování :)

 

řešil jsem tento problém tři měsíce, nakonec vyměnil jednotku abs s ESP, protože diagnostika hlásila že je problém ve snímači tlaku brzd, přetížení motoru a jednu zásadní věc, kterou jsem si do soboty nespojoval se stabilizací podvozku....

zatížení DF svorky aternátoru, zásadní věc.... teďka už vím.....

 

šlo o to pouze, že je na startéru svorka kde byl ukroucený drát.......

 

kdyby se to někomu stalo, zvednout auto, a v oblasti pod baterií na startéru hledat chybu a ušetříte 4 tisíce oproti mě :))))))

 

snad to někomu pomůže a vyřeší svůj problém :)

 

zdraví Jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kde je ten konektor prosiM? me se nerozina zadna kontrolka,ale ta chyba tam stale naskakuje sice ne hned po startu,ale treba az druhy treti start nebo jizda,ale je to da se rict trvala chyba porad to mazu. jinak mam problem s estudenyma startama chyta nekdy na 3 valce  a jakoby opozdene zapaluje(TDI) a asi mi neco odkraglovalo baterku,protoze ma nizke napeti pouze kolem 12,1 V. dobijeni 14,2-14,6 tak moc to nekolisa,ale nekdy bylo 14,5-14,6 a minulej tyden 14,2-14,3 tos nevim jestli altik nebo kabelaz nebo neco horsi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Mám ten samý problém, kontrolka ESP se rozsvěcí jak se jí zachce,  někdy 3x během 20 km, někdy 100 km v pohodě. Bohužel u mě to má doprovodný projev, že auto v tu chvíli netáhne, můžu mít plyn sešláplej na zemi a stejně spíš zpomaluje, takže vždycky musím zastavit a znovu nastartovat. V dílně mi to nevěří a koukají se na mě klasicky jako na ženskou. Když to napíchli na diagnostiku, tak jim to prý hlásilo něco s emisema a že to prý Fabie dělají a že to nevadí. Jenže mě to štve, protože po dálnici když vám auto zpomalí na sotva 80 tak teda nic moc. Nemáte s tím někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...