antonin karnik Vloženo 1. Prosinec 2012 Vloženo 1. Prosinec 2012 Zdarvím. Mám na vás takovej dotaz.Koupil jsem octavii tdi 66 kw,a mám problem při studeném startu.Chytáto jako kdyba to bylo zavzdušněné,parkrát se to otočí,pak to začně koktat a pak to naskočí.Mám zkontrolovanej předvstřik,novej filtr.Napadá mě jestli by nemohla padat nafta.Když jsem vyndal na filtru zpětnej ventil,tak jsem tam nevyděl žádnou naftu.A v té pruhledné hadičce mám sem tam bublinu.Dík za radu Citovat
prcek36 Vloženo 1. Prosinec 2012 Vloženo 1. Prosinec 2012 Zdravím bubliky jsou normální a co žhavení jak dlouho to trvá,slyšíš cvaknout relé Citovat
antonin karnik Vloženo 2. Prosinec 2012 Autor Vloženo 2. Prosinec 2012 žhavení jsem zkoušel,to všechno funguje ale nežaví to moc dlouho.Tak 3 až 4 sekundy Citovat
Exon Vloženo 3. Prosinec 2012 Vloženo 3. Prosinec 2012 vyměn ten ventil nebo aspon ty gumičky na něm nový ventil cca 100 kč když ho tam budeš dávat tak ty gumičky trochu potři naftu. Zkoušel si dotahovat tu plastovou blbost na spodku filtru nekdy bývá povolená... Citovat
taj33 Vloženo 15. Červen 2014 Vloženo 15. Červen 2014 Ahoj kluci prosím o radu, mám golfa tdi 1,9 81kw když mám v nádrži podle palivoměru čárku nad rezervou tak mě to zdechne a zavzdušní se to. když to roztahnu nastartuje to ale za 5 vteřin to znovu zdechne, když doliju naftu,roztahnu to tak dobrý. vyměnil sem filtr a ten venil na něm ale děla to pořád stejně. opticky nevidim žadne praskle hadice ani prolinani nafty. co stím může být.????????? Citovat
Wojnar Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Že třeba ukazuje palivoměr špatně Tě nenapadlo? A jednoduše, když on ukazuje čárku nad rezervu tak to máš dávno suché. Citovat
McMatej Vloženo 16. Červen 2014 Vloženo 16. Červen 2014 Já měl podobný problém na jiném autě. K symptomům patřilo mimo jiné i to, že na mě občas (podle okolní teploty) při otevírání nádrže "vystřelila" tlakem uvnitř nádrže zátka. To se stávalo proto, že byl ucpaný odvzdušňovací ventil nádrže. Když se benzín z nádrže odčerpával a vzduch nemohl dovnitř, nádrž se tlakem okolního vzduch zcucávala. Tím se uvnitř ohnula sací trubka paliva a za normálního tlaku pak byla výš ode dna než měla správně být. Ale to bylo ještě tenkrát, kdy nebyla čerpadla v nádrži .... Citovat
taj33 Vloženo 3. Listopad 2014 Vloženo 3. Listopad 2014 Tak problem vyresen. Byl to nepatrne zaneseny filtr a plovak co je v nadrzi. Vytahl sem to rozebral profoukal silnym tlakem z kompresoru a vse vratil a od te doby klid. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.