Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdarvím.

Mám na vás takovej dotaz.Koupil jsem octavii tdi 66 kw,a mám problem při studeném startu.Chytáto jako kdyba to bylo zavzdušněné,parkrát se to otočí,pak to začně koktat a pak to naskočí.Mám zkontrolovanej předvstřik,novej filtr.Napadá mě jestli by nemohla padat nafta.Když jsem vyndal na filtru zpětnej ventil,tak jsem tam nevyděl žádnou naftu.A v té pruhledné hadičce mám sem tam bublinu.Dík za radu

Zdravím bubliky jsou normální a co žhavení jak dlouho to trvá,slyšíš cvaknout relé

  • Autor

žhavení jsem zkoušel,to všechno funguje ale nežaví to moc dlouho.Tak 3 až 4 sekundy

vyměn ten ventil nebo aspon ty gumičky na něm nový ventil cca 100 kč když ho tam budeš dávat tak ty gumičky trochu potři naftu. Zkoušel si dotahovat tu plastovou blbost na spodku filtru nekdy bývá povolená...

  • 1 rok později...

Ahoj kluci prosím o radu,  mám golfa tdi 1,9 81kw   když mám v nádrži podle palivoměru čárku nad rezervou tak mě to zdechne a zavzdušní se to. když to roztahnu nastartuje to ale za 5 vteřin to znovu zdechne, když doliju naftu,roztahnu to tak dobrý. vyměnil sem filtr a ten venil na něm ale děla to pořád stejně.  opticky nevidim žadne praskle hadice ani prolinani nafty.   co stím může být.?????????

Že třeba ukazuje palivoměr špatně Tě nenapadlo? A jednoduše, když on ukazuje čárku nad rezervu tak to máš dávno suché.

Já měl podobný problém na jiném autě. K symptomům patřilo mimo jiné i to, že na mě občas (podle okolní teploty) při otevírání nádrže "vystřelila" tlakem uvnitř nádrže zátka. To se stávalo proto, že byl ucpaný odvzdušňovací ventil nádrže.

Když se benzín z nádrže odčerpával a vzduch nemohl dovnitř, nádrž se tlakem okolního vzduch zcucávala. Tím se uvnitř ohnula sací trubka paliva a za normálního tlaku pak byla výš ode dna než měla správně být.

Ale to bylo ještě tenkrát, kdy nebyla čerpadla v nádrži ....

  • 4 měsíce později...

Tak problem vyresen. Byl to nepatrne zaneseny filtr a plovak co je v nadrzi. Vytahl sem to rozebral profoukal silnym tlakem z kompresoru a vse vratil a od te doby klid.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.