Publikováno Srpen 17, 200619 r Cau lidi pls poradite me nekdo jak by se dalo predelat sani v tomhle aute (neni to RS) na RS dela kit GREEN ale nejsem si jistej jestli tam sedne .... nebo popr. neni nejakej Kit kterej to resi ? to auto je rv 99
Srpen 19, 200619 r Autor jo to jsem mel presne v planu me v obchode rikal ze na rsko je to jiny ale vzhledem k tomu ze to ma stejnej motor akorat min elektroniky tak me pride ze by v tom rozdil bejt nemel
Srpen 22, 200619 r Ahoj, 1,8 turbo a RS jsou stejné - měl jsem 1,8t a teď mám RS. Přímé sání mám od KN. Koukni do hospoda - typněte si výkon škodíka. Máš to tam i s fotkama.
Srpen 22, 200619 r Bohužel ne, mám stejné auto a chtěl jsem taky přímý kit sání, nakonec zjistíš, že kvůli váze vzduchu a ještě jakési sondě, nemužeš zrušit ten kastlík a můžeš udělat pouze výměnu vzduchové vložky.... Já jsem se o to zajímal u KN a green a nakonec mi to mechanici všude rozmluvili...
Srpen 22, 200619 r Blbost, na váze nezáleží - to jen někteří říkají že pak odchází. Já jezim na těchdle motorech už 4 řoky a NO PROBLEM. Znám i auto 1,8t co má na přímém sání od KN a čipu na 195PS naskákáno 220 tis km v pohodě. To čidlo na filtrboxu - to máš trošku pravdu - odpojit se nedá - co ti ale brání v tom, přemístit ho na potrubí mezi váhu a kužel. No a frčíme.
Srpen 22, 200619 r Přesně tak, váhu a čidlo musíš nějakým způsobem připevnit na potrubí, ale do toho bych teda nešel, protože mi nezaručili, že to spíš nepokurví než aby to bylo lepší....
Srpen 22, 200619 r To čidlo přece ví objem toho kastlíku a z toho to nějak kompl dopočítá kolik a co je potřeba, ale na té trubce jsem si nedokázal dost dobře představit, jak by to mohlo fungovat
Srpen 22, 200619 r Ja sem dal po dlouhym vahani jen vlozku, ale kvalitu od KN, a spokojenost, jen to holt tak nehvizda, ale to mi ani nak neva, stejnak nemam turbo
Srpen 22, 200619 r Taky sem dal vlozku KN a nezda se mi,ze by se neco zmenilo,spis je lepsi pocit,ze sem auticku neco peknyho koupil..
Srpen 22, 200619 r Taky sem dal vlozku KN a nezda se mi,ze by se neco zmenilo,spis je lepsi pocit,ze sem auticku neco peknyho koupil.. No precejenom je to asi u RS jiny, ja holt mam jen 1,6/100 A tam to s cipem a Remusem vzadu docela znat je, jenze tam je znat kazdej ctvrtkun
Srpen 22, 200619 r To čidlo přece ví objem toho kastlíku a z toho to nějak kompl dopočítá kolik a co je potřeba, ale na té trubce jsem si nedokázal dost dobře představit, jak by to mohlo fungovat Tak takhle jsem to neštudoval - podle mě to čidlo jen hlídá podtlak. RS ho vůbec nemá a místo toho má regulační ventil turba který hlídá tlak mezi turbem a škrtící klapkou. Nicméně 1,8t s čidlem na filtrboxu jsem měl, teď mám RS - na obou verzích přímé sání KN - a vpohodě.
Srpen 26, 200619 r Vazeni, ma nekdo z Vas zkusenosti s montazi a praktickym provozem Blow Off Valv ventilu na Skode Octavia RS I? Dik za z pravy ode vsech. OldaS
Srpen 27, 200619 r ja mam asi uz tretí BOV a je to znat, pokud je ten BOV opravdu kvalitní (treba Bidrin dela dobry veci) tak se ti zmensi turbodira. Pokud by jsi chtel mam tu BOV od Bidrina MKII Twin port, nepouzitej za 2500 s dokladem, modrej elox, ja mam ted HKS 728 823 071
Srpen 27, 200619 r Ahoj mám taky přímé sání od Green na RSu ale mám jenom obyč 1,8T.Musel jsem dodělávat vymezovací kroužek mezi rouru sání a filtr protože jsem ho nemohl stáhnout mám motor typ AGU a ten má menší rouru.Čidlo jsem zapasoval do vyrobeného tep.štítu a zatím poho.Ve spojení s BOV Bidrin krásný zvuk.Výkon 141kw.Přidávám foto ale je pouze z mobilu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.