Srpen 22, 20178 r 7% na cenu vozu bez vybavy? Uvazujem takto este: pridal som vybavu za 5 litrov a ak by nechcel predajca zlavnit, tak cena by ostala povedzme 32 litrov a prihodil by som este za 3 litre vybavy, ako zimne pneu, maksi podvozok a podobne. Je toto mozny pristup?
Srpen 23, 20178 r adaptivny podvozok v RS pridava este tvrdsie nastavenie alebo maksie nastavenie oproti seriovemu RS podvozku? Teda seriovy podvozok je nastaveny tak, ako tvrdy podvozok adaptivny? Osobne by sa mi hodilo ho zmakcit...
Srpen 23, 20178 r Nakonfiguruj si auto jaké chceš a obejdi nebo obešli obchodníky a požaduj cenovou nabídku, co je na tom složitého ? To co taky kde kdo napíše ti může být jedno, stejně se tě to ve většině případů nebude týkat.
Srpen 23, 20178 r před 21 hodinami, Sabiza napsal: 16% sleva na Octavii je solidní. K nám se teď dostal nový aktualizovaný dokument od dealera, že máme nové slevy pro auta od ŠA. A upozorňuji, že jde o nákup auta na soukromou osobu, nikoli na IČO. Stačí se v práci nahlásit, že chce člověk potvrzení o zaměstnání. Prostě prokázat, že u nás dělá. takovýhle slevy byly v roce 2008 při krizi i pro jednotlivce,... takhle jsme kupovali scouta... ale to je OT už a 10 let zpátky Upraveno Srpen 23, 20178 r od kokta7
Srpen 23, 20178 r ja som cez mail dostal na RSu od jedneho predajcu zlavu 6-7% (zrejme sa uvazovalo, ze som zamestnanec jednej korporacie) a trvalu zlavu na pracu v servise 20% a material 5%. myslim, ze je to solidny zaklad k finalnemu jednaniu. este rozmyslam nad adaptivnym podvozkom kvoli komfortu alebo nad DSG. DSG si predstavujem hlavne pohodove riadenie v kolonach, kedy by som zapol adaptivny tempomat a auto by samo islo v premavke v meste -> funguje to takto?
Srpen 23, 20178 r před 24 minutami, niio napsal: DSG si predstavujem hlavne pohodove riadenie v kolonach, kedy by som zapol adaptivny tempomat a auto by samo islo v premavke v meste -> funguje to takto? Ano, dokud nezastavis. Pak musis dat povel k opetovnemu rozjezdu.
Srpen 23, 20178 r Ano funguje to tak, (tedy předpokládám že je to stejné jako v Tiguanu) v koloně se DSG umí samo rozjet i zastavit, navíc přes Lane assist umí i zatáčet takže v koloně zábavné... Když stojíš delší chvíli tak musíš ťuknout na plyn, při zastavení nakrátko se rozjede sám.
Srpen 23, 20178 r ok a keby som mal manual a nechal tam povedzme 3ku zaradenu, bude mozne posunovanie v premavke s adaptivnym tempomatom? teda je jasne, ze to bude na ukor spotreby alebo podtacania motora. nie som si isty, ci DSG sa oplati priplacat 2tis eur Upraveno Srpen 23, 20178 r od niio
Srpen 23, 20178 r S manualem jen ve velmi omezenem rozsahu. V podstate to v souvislosti s jizdou v kolone dava smysl jen s DSG.
Srpen 23, 20178 r před 11 minutami, niio napsal: ...nie som si isty, ci DSG sa oplati priplacat 2tis eur DSG mám již na 3. autě, zcela jistě se vyplatí, u nové O3 již vzhledem k její chytré spolupráci i s DCC a dalšími asistenty, co psali předřečníci. Sama převodovka je sama o sobě úžasný stroj Již nikdy nebudeš chtít "kvedlačku". Jestli se to za ty prachy vyplatí, si musíš za sebe rozhodnout sám, já bych již dnes neměnil...
Srpen 23, 20178 r u benzínu DSG proč ne, ale u 4 válcové nafty to udržuje strašně nízké otáčky a auto vibruje a chrochtá to... I v passatu BITDI chrochtání a vibrování je slyšet, když ve městě v 60km/h přeřadí na nejvyšší 7 kvalt... Upraveno Srpen 23, 20178 r od kokta7
Srpen 23, 20178 r před 2 hodinami, viewer napsal: Ano funguje to tak, (tedy předpokládám že je to stejné jako v Tiguanu) v koloně se DSG umí samo rozjet i zastavit, navíc přes Lane assist umí i zatáčet takže v koloně zábavné... Když stojíš delší chvíli tak musíš ťuknout na plyn, při zastavení nakrátko se rozjede sám. Tohle na O3 není - nemá traffic jam assist (ktery tohle umí). Na O3 se sice auto v kolone zastaví, ale po pár sekundách dojde k odpojení ACC, čili je nutné šlápnout na brzdu. a pak manuálně aktivovat ACC, aby se auto zas rozjelo. Traffic Jam assist maj jen superb, kodiaq a karoq. Zatím.
Srpen 23, 20178 r Viem ze skodovka sa vyraba tak, ze elektronicke veci ma kazda vybava a su len aktivovane, ked si za to zakaznik zaplati. Je mozne si na RS takto nechat "u pepa v garazi" aktivovat niektore prvky, napriklad corner funkciu, lane assist a podobne?
Srpen 23, 20178 r ano - VCDS a je tady na to samostatne vlakno + reference na cleny fora, kteri na to maji znalosti + vybaveni
Srpen 23, 20178 r riesim, ci ma vyznam si predplatit servis, ak jazdim kombinovane a najazd je cca 15tis rocne. Osobne planujem olej si vymenit sam (da sa to doma v garazi alebo treba aj nieco v aute cez diagnostiku nastavit/resetnut po vymene oleja?) raz rocne a predpokladam, ze pravidelny servis bez vymeny oleja bude stat asi 100-150e. Co myslite?
Srpen 23, 20178 r Takže pánové někteří chytráci (viz výše), dnes jsem si u "hlav pomazaných" ověřil, jak je to s maržemi u autorizovaných Škoda prodejců, standardně mají 7% (resp 7.5%), takže větší slevu nejsou schopni dát, pokud to není nějaká ta "jiná" záležitost... Je to jak to psal Aleš někde výše... Hovoříme o autu, které si člověk kupuje sám pro sebe i pro IČO (žádné flotily, žádné hromadné slevy). Upraveno Srpen 23, 20178 r od omicron
Srpen 23, 20178 r před 2 hodinami, Tragedie_v_JZD napsal: Tohle na O3 není - nemá traffic jam assist (ktery tohle umí). Na O3 se sice auto v kolone zastaví, ale po pár sekundách dojde k odpojení ACC, čili je nutné šlápnout na brzdu. a pak manuálně aktivovat ACC, aby se auto zas rozjelo. Traffic Jam assist maj jen superb, kodiaq a karoq. Zatím. Vzhledem k tomu, že to je vlastně "jen" další SW funkce běžící nad ACC, Lane Assit a DSG, je možné, že to může být v O2FL (novější než SIII) již integrováno, připraveno, a opět jen marketingově skryto (i když, když to má i Karoq je divné) ... Já takto na své O2FL dodatečně zprovoznil originál parkovacího robota a kameru, a spousta jiných vychytávek... Co na to @ferda25 ??
Srpen 23, 20178 r před 38 minutami, omicron napsal: Takže pánové někteří chytráci (viz výše), dnes jsem si u "hlav pomazaných" ověřil, jak je to s maržemi u autorizovaných Škoda prodejců, standardně mají 7% (resp 7.5%), takže větší slevu nejsou schopni dát, pokud to není nějaká ta "jiná" záležitost... Je to jak to psal Aleš někde výše... Hovoříme o autu, které si člověk kupuje sám pro sebe i pro IČO (žádné flotily, žádné hromadné slevy). zlatě u seatu nebo u VW v pohodě 15%. na servis mám v autorizáku Škoda pro sebe taky slevu 25%... stačí si jenom říct. ale lakovat bych si tam nenechal už nic, neumí to. Upraveno Srpen 23, 20178 r od kokta7
Srpen 23, 20178 r před 54 minutami, omicron napsal: Vzhledem k tomu, že to je vlastně "jen" další SW funkce běžící nad ACC, Lane Assit a DSG, je možné, že to může být v O2FL (novější než SIII) již integrováno, připraveno, a opět jen marketingově skryto (i když, když to má i Karoq je divné) ... Já takto na své O2FL dodatečně zprovoznil originál parkovacího robota a kameru, a spousta jiných vychytávek... Co na to @ferda25 ?? TJA podle me bez Autohold nelze...
Srpen 23, 20178 r co je to autohold? myslis tu vec, která udrzi auto na brzdách, kdyz stojís do kopce, nez zaradis, aby jsi necouvl? (HHC)? auta s DSG mají HHC automaticky. Upraveno Srpen 23, 20178 r od Tragedie_v_JZD
Srpen 23, 20178 r HHC podrzi auto jen par vterin, zatimco Autohold ho drzis porad a po vypnuti motoru/otevreni dveri sam zabrzdi elektrickej rukav.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.