Přejít na obsah

Koupě nové OIII - výbava, motor, atd.


rsrsrs

Doporučené příspěvky

Hmm, myslím, že tomu sám nevéříš (nemyslím nápravu), a kdyby toto četl někdo ze Škodovky, byl by zklamán a nešťasten.... a možná by zase někdo letěl.... doporučuji studijní literaturu v PDF, která tu někde, Pawouk bude vědět kde a ujmout se samostudia..... pak bys věřil, že je to diametrálně jiné auto....

A to že se někde ubere nemusí být krok zpět, ale prostě vývoj a požadavky trhu...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano diametrálně jiné auto to opravdu je, jenže z pohledu razantního nástupu úsporných řešení. Někdy je to zaštítěné snižováním hmotnosti kvůli spotřebě a produkci CO2. Jenže po seznámení se s prvníma OIII u prodejců jsem zjistil tolik ošizení že bylo rozhodnuto o mém nezájmu. Cena byla jako za Superb v akci a ten byl i líp vybavenej. U OIII mě zarazily tenkrát díry v motorovým prostoru že bylo vidět až na zem. Zlobil kastlík na přístrojovce, koberec v kufru byl horší kvality než ve veteránu Škoda 110. Dále kryt okolo zadního tlumiče vejfuku byl okousanej jako od myší. Je tam i spousta dalších ošizení které nejsou bežnému uživateli na očích a jsou skryty v konstrukci auta. Sice se něco od té doby změnilo ale i tak je OIII udělaná jako normální spotřebka s určitou životností. Proti tomu OII měla více přidané hodnoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co na to napsat a zda vůbec, mám ale pocit, ze to co pises jsi si všechno přečetl na tomto fóru a ne ze ti to řekl prodejce...

Tedy za me . [čti tečka]... nemá to cenu....

A věř že O III spotrebák je a pokud chceš kvalitu za malo peněz jdi do Logana nebo Thalie, ne jako kompromis, ale nemusís tam řešit to o řešíš

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže další auto u mě bude Mitsubishi Pajero LWB INSTYLE+. Tam je ještě svět v pořádku, pořádnej motor tam je a i redukce včetně uzávěrky diferáku. S tažnou sílou taky nepudu dolů, prostě na tři a půl tuny jsem si zvyknul.

U O III je další úsporné řešení v zadní nápravě, ale ne v konstrukci vlečné, nýbrž v nevhodném uložení klikové nápravy. To je nízko díky nutnosti využít upevňovací místa z víceprvku a je do daň za víceúčelovou platformu. Takže vzhledem k nízkému uložení klikovky se při určité rychlosti přenáší dunivé zvuky do kastle a neodstraní to ani tlumiče všech možných variant, ani sebelepší pneu. Prostě je to daň za ústpory v konstrukci a taky bohužel diktátu Wolfsburgu kterej nadiktoval klikovku pro většinu produkce OIII.

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co na to napsat a zda vůbec, mám ale pocit, ze to co pises jsi si všechno přečetl na tomto fóru a ne ze ti to řekl prodejce...

Tedy za me . [čti tečka]... nemá to cenu....

A věř že O III spotrebák je a pokud chceš kvalitu za malo peněz jdi do Logana nebo Thalie, ne jako kompromis, ale nemusís tam řešit to o řešíš

Bohužel prodejce mi nic neřekl, naopak vše jsem si sám vyhledal na autě a udělal fotky, které jsou zde na foru. Takže autor fotek jsem já a ne nějakej prodece.

Na salonu se mi nikdo nevěnoval a já měl čas auto prolézt důkladně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Plně chápu ty, kteří se mi budou divit či mě nechápat, že si tu s tebou vůbec ještště píši, sám se sobě divím....

Ukončim to rčením, co se říká u nás na Moravě, tedy: japonec na konec, stejně jako korejec....

a už nyní vím že moje další auto bude Škoda.. ano patřím mezi ty hloupé Čechy....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, ale u nás na Moravě kdo okusil japonce tak už u něho zůstal. A to nemyslím nijak ironicky, to je z vlastní zkušenosti asi 20 mých kamarádů a známých. Jinak ať si koupí každý co chce. Já mít trojkovou oktávku budu spokojený, ale stejně tak bych byl spokojen s mazdou6 nebo avensisem. Nebo možná i víc.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím co na to napsat a zda vůbec, mám ale pocit, ze to co pises jsi si všechno přečetl na tomto fóru a ne ze ti to řekl prodejce...

 

Hravec: Prosimte a ty jako beres za smerodatne to, co rekne prodejce jakehokoliv vyrobku? Pak uz se nedivim nicemu, co tu pises, a je to uplny nesmysl. :) Zrovna u aut to plati jeste dvojnasob a fora jsem daleko nejlepsim zdrojem informaci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže já se nikdy nehádám a radši píšu fakta. Pokud by OIII byla navrhnutá sejně kvalitně jako OII či jejich předchůdkyně O1 tak budu psát jen chválu. Jenže po prozkoumání konstrukce OIII jsem našel tolik sporných celků a řešení že jsem se nestačil divit. Ale je to pochopitelný když víme o tlaku Wolfsburgu, dále o tlaku na ekonomii výroby a použití společné platformy ve které se musí zavděčit všem a všemu. Tak proto je tato situace.

Čas teprve ukáže jak to bude s trvanlivostí a spolehlivostí OIII, ale je zde již dost příkladů závad a problémů.

Já jsem tedy zvolil nástupce z Japonska u kterého dlouhodobě je vše v pořádku a zatím si nedovolili tak zběsile šetřit a to z důvodu hlavního odbytu v Americe, Austrálii či jinde a tam třeba o krizi ani neví nebo je malá. Takže proto chci globální výrobek kde mě nečeká zlé překvapení. Ostatně to jsem udělal i u Soriho a nyní při 105 Tkm vím že je vše absolutně bez probému. Právě si totiž dělám servisní kontrolu. A je to asi tím že výrobce vyvážel po celém světě a musel velice dbát na renomé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, myslím, že tomu sám nevéříš (nemyslím nápravu), a kdyby toto četl někdo ze Škodovky, byl by zklamán a nešťasten.... a možná by zase někdo letěl.... doporučuji studijní literaturu v PDF, která tu někde, Pawouk bude vědět kde a ujmout se samostudia..... pak bys věřil, že je to diametrálně jiné auto....

A to že se někde ubere nemusí být krok zpět, ale prostě vývoj a požadavky trhu..

 

 

Řeknu to asi takto. Kdybych tomu nevěřil tak to zde nezmiňuji. Nepotřebuji číst odbornou literaturu, jelikož se svým automobilovým zaměřením nejsem až tak na výši tak jako nejspíše ty, ale mám známosti v ŠA ( a není to nějaký dělník čí svačinářka   :kol-47: ) a daný člověk mi pěkně povyprávěl jak se to má. Nebudu to zde zmiňovat nicméně šetření a následný zisk je v dnešní době to nejhlavnější. Máš pravdu že OIII je jinak postavená než OII nicméně to byla OII taky po OI. :kol-28:  Neříkám že OIII je špatná, je prostě jiná.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hravec: Prosimte a ty jako beres za smerodatne to, co rekne prodejce jakehokoliv vyrobku? Pak uz se nedivim nicemu, co tu pises, a je to uplny nesmysl. :) Zrovna u aut to plati jeste dvojnasob a fora jsem daleko nejlepsim zdrojem informaci.

Co to plácáš pro Boha, nic takového jsem nenapsal... přečti si to znovu, co jsem psal... možná jsi to třeba jen nepochopil.... to té může omluvit... kdyby bylo 1.1. myslel bych že jsiještě fet....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi mám výhodu nestranného pozorovatele,takže proto vidím v konstrukci auta to co nevidí běžnej majitel OIII nebo zájemce o ní. Ale podíváme li se na kvalitu koženého čalouvění tak toho si všimne i netechnicky zaměřenej člověk. Když po první stovce km se kožená sedadla deformuj a do 10 Tkm jsou jako by na nich sedělo stádo slonů jak jsou zvalchovaný tak to svědčí o plánovaný kvalitě na hraně únosnosti. Přitom se jedná o sedadla za tučnej příplatek kde by výrobce měl dát přidanoou hodnotu. Jenže zde se doufá že se s tím zákazník smíří, zejména pokud to budou záruční servisy bagatelizovat.

Já když sháním nové auto tak projdu fora po celém světě, prostuduju ojetiny v inzerátech ve světě a až potom dávám objednávku na auto. Takže zatím jsem nikdy nelitoval a proto taky na bránu Škody již nezaklepu. Bude trvat dlouho než změním názor protože ani plánovaná jakoby velká terénní Škoda bude nakonec autíčko 4,6 m dlouhý a maximálně s dvoulitrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 12. 2013 na 12:07, wolfspitz napsal:

Asi mám výhodu nestranného pozorovatele

Když OT tak pořádné:

 

 

wolfspitz - Jiříku N.

Ty haníš OIII i na konkurenčním webu, projdeš se kolem auta a hned víš všechno, hlavně z fotek, jezdi s ním aspoň měsíc a pak porovnávej s těma vašema šlupkama!

Jinak postoj Kie je někdy opravdu tragickej co jsem tak četl!

Chce se mi z tebe blejt, hlavně z těch keců pořád dokola!!!

 

Jo Táta měl taky Kiu Sephiu, jezdila dobře, hodně místa, žádná porucha 999 999km, jen tlumiče, občas za 500 000km vyměnil výfuk aby se neřeklo

 

 

A prosím Ježíška, aby jsi nám sem už nepsal!!!

 

Děkujeme a s pozdravem

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postoj Kie u problému s těsněním pod vstřikama byl opravdu zapadající do dnešní doby, tedy dělat mrtvýho brouka a těšit se na vypadnutí aut ze záruky a pak kasírovat. Díky forům ve světě je vše zveřejněné a protože auta jsou mimo záruku tak díky za to a každej si to může zkontrolovat sám nebo nechat  udělat. Takto postupuje hodně výrobců v dnešní době. Dokonce to někdy končí smrťákama viz Toyota v Americe atd.

Ale kvalitu můžu porovnávat za čtyři a půl roku a více než 100 Tkm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když chcete uvádět příklady šetření tak prosím vynechte nápravu a sedačky. Náprava je evidentně low-cost řešení a kdo ji kupuje ten ví do čeho jde - má možnost si připlatit za lepší. A sedačky nevěřím že jsou příklady šetření - nepovedené výrobky tu byly vždycky a vždycky tu budou, ty sedačky se prostě nepovedli a je lepší se jim určitě vyhnout v aktuální podobě. Co textilní sedačky? Přece při low-cost řešení by byly krámy hlavně ony a už by jich kupa byla prodřených a oktávky by jezdili jenom s potahy ne? Určitě by nešetřili zrovna na tak drahé výbavě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šetřit se dá i při technologii výroby a tak materiál může bejt OK a stejně to dopadne špatně viz ty deformace na kožených sedačkách. Protože se OIII vyrábí poměrně krátce tak čas teprve ukáže. Ale zvýšený počet problému které mají majitelé o něčem svědčí.

Dále uvidíme jak se budou chovat odlehčené konstrukce motorů v dlouhodobějším období. Tam se taky totiž šetřilo.

Jak jsem vypozoroval tak servisy dost často tvrdí o reklamovaném problému že je to normální a nebo že se to samo časem zlepší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trend cost cuttingu pri Škodovke bolo možné vidieť už pri predstavení Fabie II. Oproti jedničke to bol riadný skok dole v materiáloch a dalo sa čakať že to bude pokračovať aj pri iných modeloch atomobilky. Ale to sa šetrí úplne všade, mohol by som vám porozprávať z čoho a ako je postavený interiér nového SL Mercedesu, kde sa ceny pohybujú bežne nad 100000€. To by vám z toho zle prišlo. Len tie úspory sú pekne oku skryté, narozdiel od mainstream produkcie.

Toto je celkovo problém všetkých bežne dostupných automobiliek. Špinu netreba hádzať ani tak na Škodovku a ostatné automobilky, problém je vo vyššich sférach a to v nezmyselných diktátoch z EU. Vtedy sa výrobcovia uchylujú k takýmto zvrhlostiam.

Ad sedadlá: chyba nebude ani tak v konštrukcií sedadiel či šitia, ale v chybne zvolenom štandarde od dodavateľov materiálov. Toto je vec, ktorú musí riešiť samotná automobilka s dodávateľom a k náprave problému nedôjde okamžite zo dňa na deň pri plnej výrobe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen k tem cenam v DE. Po zavedeni "singerovneho" se jiz nevyplati kupovat v zemich, kde se plati EURem. Ceny lepe vybavenych vozu vychazi stejne. Nektere nizsi vybavove stupne nejsou v Nemecku vubec k dispozici (neni tam o ne zajem).

 

Tvuj prispevek je nepresny. Drtiva vetsina provedeni vsech modelu je v Nemecku vyrazne drazsi nez u nas. Za to nemuze znehodnoceni koruny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...