Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj

Mám problém s přehříváním Fabie 1,2HTP 40kW, najeto 96000, z roku 2007.

Po výměně hlavy jsem ujel cca 1500 km během 14 dnů a zničehonic za jízdy kontrolka teploty a vyvařená voda vychlístaná venku.

tak jsem to dolil a druhý den v pohodě, ujeto 400 km.

Včera jsem jel do města a po 5km zase pára zpod kapoty. Teplota v tu chvíli ukazovala normál 90°C, chladič byl jen hodně vlažnej.

Všude po motoru je nachlístaná kapalina.

Dneska už to dělá taky. V servisu už teď nikoho neseženu,

Prosím teda o radu, čím by to mohlo být (napadá mě zaseklej termostat, nebo zavzdušnění) a jestli je normální člověk schopnej něco udělat.

Jo a koukal jsem kudy to stříká, ale na volnoběh nic vidět není, ani při chvilkovém přidání.

Díky za odpovědi

Vloženo (editace)

nemuze bejt chyba primo v nadrzce na kapalinu brachovi skace porad ze ma malo kapaliny a mechos mu rekl ze musi vymenit nadrzku ve skodovce 400kc

Editováno: , autor: Wranic
Vloženo

Neexistuje u HTP aby vyfuklo tesnenie jedine ak tam niečo pobabrali pri oprave. Raz bolo že fukalo tesnenie ale aj tam pri repas hlavy utrhli zavit a nechali tak ale aj to som len tak počul.

Vloženo

Hlava se dávala nová kvůli ventilům. Sundavali taky blok, protože strhli jeden šroub, tak se to muselo odvrtat nebo co.

Přes expanzku to netlačí, voda je nastříkaná přímo nad motorem ale když jsem to měl na volnoběh tak nestříkala.

Na fotce je vidět voda v pravé díře na hlavě, možná to teče tudy.

Ale i kdyby to bylo těsnění, tak proč nejde voda do chladiče?

Dá se nějak zkontrolovat, jestli tlačí pumpa?

Díky

post-5505-0-48506700-1356451870_thumb.jp

Vloženo

No prave ten šrob kde maš vodu tam najčastejšie odchadza zavit a asi prave ten riešili a niečo sa im tam nepodarilo. Mal by si to vratit tam kde to robili. Spod hlavy bude tlačit kvapalinu pri šrobe.

Vloženo

Hlava se dávala nová kvůli ventilům. Sundavali taky blok, protože strhli jeden šroub, tak se to muselo odvrtat nebo co.

Přes expanzku to netlačí, voda je nastříkaná přímo nad motorem ale když jsem to měl na volnoběh tak nestříkala.

Na fotce je vidět voda v pravé díře na hlavě, možná to teče tudy.

Ale i kdyby to bylo těsnění, tak proč nejde voda do chladiče?

Dá se nějak zkontrolovat, jestli tlačí pumpa?

Díky

A pumpe nič nebude. Treba dať dole hlavu a skontrolovať to.

Vloženo

Jj tak to dopada kdyz to nekdo dotahuje bez momentaku, jeste kousek jeste kousek zatahnu a mrd a je po zavitu :wacko: . Podle me to je proste prevlozkovany ten zavit a nejspis nejak spatne ze to povolilo nebo kdo vi...

Jelikos to je v zaruce, tak s tim nic nedelat. Dovest jim to at to daji dohromady. Ovsem je otazkou co v tom bloku je za problem, jestli se jim to tam uplne pos*alo tak to bude asi veci problem a hlavne asi se budou z toho chtit vyvlict.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...