Publikováno Prosinec 24, 201212 r Tak som sa toto leto rozhodol ze don namontujem LPG. auto: Octavia Tour II Motor 1.4MPI, 59kW kod motora: CGGA zariadenie: Elpigas Nadrz 56L. Realne sa da naplnit na 80% a to je cca 45Litrov (dojazd 550-600km) dielna: MPGAS Hlohovec Montaz trvala 1 den Priemerna spotreba plyn 8L/100km (merana realne) Priemerna spotreba na benzin:6,3L Jednalo sa o individualnu montaz a preto vdaka poplatkom bolo namontovanie drahsie. Vybavovanie fungovalo tak, ze som poslal MPGASu kopiu technickeho preukazu a oni mi poslali postou vyplnene tlacivo ziadosti. To som zaniesol na prislusny urad a co som dostal som poslal zasa spet do MPGASu. Potom montaz. Potom zasa MPGAS posielal vyplnene ziadosti a ja som len zasa isiel zaniest ziadost a potom na policiu poziadat o zapis LPG. Vybavovanie bolo vdaka montaznej firme uplne zjednodusene. Cena montaze + vsetky poplatky cca 1150 eur Pre porovnanie montaz plynu rovnakej znacky s mensou nadrzou do Fabie 1 1.4MPI hromadne schalene je cena tusim 840 eur Mam ale namontovane aj primazavanie ventilov JLM. Po 4 mesiacoch pouzivania som najazdil na plyn 7500 km + nejake km na benzin. Zatial vsetko slape ok a bez ziadneho problemu. Zo zaciatku sa mi zdalo ze na plyn jazdi auto trochu lenivsie ako na benzin. Neviem ci to bolo zmenou pumpy alebo zabehnutim zariadenia ale uz to ide super. po 2000km som siiel na nastavenie lpg systemu (na pockanie - cca 30 minut). zatial som s lpg namixmalne spokojny. jedine negativa su nemoznost parkovat v podzemnych garazach a namiesto rezervy mam nadrz. rezervu mam zatial v kufri. sice to nevypada, ale zaberie riadny kus v kufri. planujem dokupit sadu pre automaticku opravu defektu - cca 50 eur. zatial spokojny
Prosinec 24, 201212 r Pěkný,ale toto téma bych přece jenom dal do Octavia II/motor http://forum.skodahome.cz/forum/60-motor/ a ne do Fabií...
Prosinec 24, 201212 r koukám a si asi prvý na nete s LPG v CGGA , tiež som to obzeral aj zvažoval , ale vzhľadom na moje malé nájazdy a nízku spotrebu to nemalo význam . Ale ak beháš hodne a hodne mesta tak to bude veľmi úsporný variant .
Prosinec 24, 201212 r Autor pozeral som kam to dat. ale v tejto fabii LPG bolo asi najviac info o LPG (a bola tu tusim aj ina octavia) tak som to dal sem. Do octavia/motor 1.4MPI som dal link na tuto temu presunut temu asi ja sam neviem. tak jedine ak by to presunul admin.
Únor 1, 201312 r Pekna prace, otazka je, jak ti to jede, kdyz mas 50KG v kufru + rezervu (musi to byt znat oproti stavu predtim). Mam stejne auto, ale bez rezervy a uz i tak to je liny.
Únor 1, 201312 r kdyz pisete proc to pisatel dal to teto sekce.... Nechapu proc neni na skodahome (jako na vsech) jinech forech samostatna sekce o LPG? Pak vetsina, me nevyjimaje, pise do fabie a pritom to auto nikdy nemela...
Únor 1, 201312 r Taky jsem pro,kde se resi LPG system je tady jen v sekci Fabia a melou se tu vsechny motorizace vcetne typu aut, az jde hlava kolem. Je tu nekdo z vetsi sfery, kdo by tomu dal zelenou a udelal sekci LPG
Únor 2, 201312 r njn, když tato sekce vznikala, bylo drtivé procento uživatelů co sem přispívali, majitelé Fábií a tak to i zůstalo tady a naopak se sem naučili chodit majitelé různých jiných motorizací a škodovek a dokonce i ne koncernových aut. Takže máte představu, že bude někde v hlavní struktuře sekce LPG a tu bychom pak mohli roztřídit na oktávky, superby, fábky, popř. motorizace? Pište názory sem
Únor 13, 201312 r Pekna prace, otazka je, jak ti to jede, kdyz mas 50KG v kufru + rezervu (musi to byt znat oproti stavu predtim). Mam stejne auto, ale bez rezervy a uz i tak to je liny. Pěkná práce? Myslel sem, že tu řídící jednotku LPG tam hodili lopatou!?! Nejpěknější na tom je ten potah na to kolo!!!
Únor 13, 201312 r asi se přidám k Paulovi....nic ve zlém, ale již v roce 1994 nás učili a podle manuálů bylo vysvětleno, že reduktor se umísťuje tak, aby elektroventil byl kolmo dolů v úhlu max. 120 stupňů, takže je reduktor špatně umístěn...
Únor 14, 201312 r no ja myslel hlavne pekny na to ze ma plyn... jestli to ma byt kolmo nebo ne, to uz ja nevim ridici jednotka mi prisla taky zvlastne umistena
Září 9, 201312 r Kdysi jsem uvazoval o teto motorizaci O I, ale kvuli vykonu jsem do toho nesel. Navic vsichni tvrdili, ze 1,4 mpi s tak tezkym autem musi brat 10l. Koukam, ze ty jezdis za 6.3l benzinu, to jsi asi poradny ekojezdec ( ja taky;-). Jakou mas prumernou rychlost pri te spotrebe, davas neutral z kopce a brzdis rychlosti z velkych kopcu? Na druhou stranu je zvlastni, ze mas temer o 2l vetsi spotrebu na lpg. To mas sekvencni vstrikovani lpg? U me byl rozdil benzin vs lpg do 1l.
Září 10, 201312 r Máš relativně lehké auto v porovnáním s jeho objemem. Podle mě 1,4l do Octavie nepatří. jako minimální benzínový motor určitě 1,6l 74 nebo 75kW. Pro ty lepší.....dvoulitr 85kW.
Září 10, 201312 r Tak nepatri. Cetl jsem tu nazory lidi, kteri tento motor maji a jsou spokojeni. Ja uvazuju nad ojetou O2 1.6 benzin nebo benzin/LPG, ale co jsem cetl o 1.4/59kW, bral bych i tu a verim, ze motoricky bych s ni problem nemel. Ted mam 1.2 HTP/47kW a ta je v prepoctu na vahu auta jeste slabsi nez Octavia a nemam problem.
Září 10, 201312 r Máš relativně lehké auto v porovnáním s jeho objemem. Podle mě 1,4l do Octavie nepatří. jako minimální benzínový motor určitě 1,6l 74 nebo 75kW. Pro ty lepší.....dvoulitr 85kW. Já jsem ten lepší.
Září 10, 201312 r Patrí, nepatrí ja mam v O2 tour 1,4 59kw a od 3200 km namontovane BRC spotreba momentalne po 34.000 km 7,65 LPG a 0,48L BA, a uplne v pohode zvladla tento rok aj dovolenku do Bulharska, samozrejme ja nepatrím k pretekarom (z toho som už vyrástol) no taktiež nie som ani brzdou. Tato motorizacia uplne splnila moje očakavania - hlavne tie ohľadom ekonomiky prevázky.
Říjen 25, 201311 r Kdysi jsem uvazoval o teto motorizaci O I, ale kvuli vykonu jsem do toho nesel. Navic vsichni tvrdili, ze 1,4 mpi s tak tezkym autem musi brat 10l. Koukam, ze ty jezdis za 6.3l benzinu, to jsi asi poradny ekojezdec ( ja taky;-). Jakou mas prumernou rychlost pri te spotrebe, davas neutral z kopce a brzdis rychlosti z velkych kopcu? Na druhou stranu je zvlastni, ze mas temer o 2l vetsi spotrebu na lpg. To mas sekvencni vstrikovani lpg? U me byl rozdil benzin vs lpg do 1l. Obecně vzato má např. 8 litrů LPG stejné množství energie jako 6 litrů benzínu, což zpři počáteční spotřebě 6 litrů benzínu dává nárůst ty dva litry. Já jsem měl nárůst cca 1,5 litru, přičemž navíc spotřebuju cca 0,5 l benzínu/100 km na studené starty, takže celkově byl ten nárůst spotřeby VŠECH paliv cca dva litry. Upraveno Říjen 25, 201311 r od Tycoon
Květen 3, 201411 r Tento motor 1,4 mpi 59 kw + lpg mám taky. Spotřeba s lehkou nohou je 7,5 lt plynu, ale dá se jezdit i za 10 lt :-). Po 55000 km na plyn jsem měnil membránu (montáž lpg byla při 20000 km), jinak vše na autě ok.
Květen 3, 201411 r Tento motor 1,4 mpi 59 kw + lpg mám taky. Spotřeba s lehkou nohou je 7,5 lt plynu, ale dá se jezdit i za 10 lt :-). Po 55000 km na plyn jsem měnil membránu (montáž lpg byla při 20000 km), jinak vše na autě ok. jeee nazdar míííííro.,.. :-))))
Květen 5, 201411 r Zdravím, tak k rovnakemu autu s rovnakou motorizaciou pripajam detailnú štatistiku po prejdení 50.000 km na plyne, zatial bez akýchkolvek zavahani.
Květen 6, 201411 r Vdaka, je to moje prve auto na lpg a siel som do toho takmer hned po kupe noveho auta, tak som si to chcel odsledovat. A ta statistika to je profesionalna uchylka, mam k tomu aj histogram, x-chart, a sledujem aj plavajuci priemer z posledných piatich tankovani, dalo by sa vyhodnocovat aj x dalsich udajov, ale načo,... podstatne su usetrene Eura.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.