Publikováno Únor 14, 201114 r Zdravím. Známy vlastní Feliciu 1.3 MPI 50 kW, pravdepodobne z roku 2000. Problém je však v tom, že Felicia má neskutočne veľkú spotrebu. V meste zožerie priemerne 16 l na 100km. Pýtam sa, čo môže byť dôvodom tejto závady, a či sa to dá nejako opraviť, alebo ovplyvniť, aby mala normálnu spotrebu - 8-9 l ? Felicia bola s touto závadou už kúpená. Vďaka za radu !
Únor 14, 201114 r No věcí to může ovlivňovat víc, nejlepší by bylo to napíchnout na diagnostiku a zkusit vypsat chybovou paměť, ale co můžeš udělat hned, tak vyndat čidlo teploty chladící kapaliny a šáhnout do termostatu, jestli není rozpadlej, když ne, tak pak se může hledat příčina dál
Únor 14, 201114 r Nebo taky vadné samotné teplotní čidlo...popř. mě napadá ještě problém s klapkou u filtru vzduchu,u předehřevu motoru,co ovládá přívod teplého vzduchu při studeném motoru.
Únor 16, 201114 r Autor Ďakujem páni, odkážem. Bude sa to v blízkom čase riešiť, nezáleží to však na mne. Potom sem napíšem výsledok, a či pomohli rady, či nepomohli... Díky ešte raz
Leden 11, 201312 r Zdravim panove a damy Feldu mam zhruba 4 mesice a celou dobu mi zere cca 10,5/100km. Dnes jsem byl na diagnostice a tam nic nezjistili po cem bych mel tak ted zhruba jit kde by mohl byt zakopany pes. Zitra bych chtel vymenit palivovy filtr jestli neni problem tam ale to se mi moc nezda. Dekuji moc za rady Je to Felicia 1,3 r.v. 1996 jednobod Upraveno Leden 11, 201312 r od volvik
Leden 11, 201312 r Auto ma najeto 142tis. km udrzba nevim mam ho zhruba pul roku a problemy sem tam pokucka a podle me nema tah jak ma mit
Leden 12, 201312 r jak to myslis v jakem stavu je hlava rozdelovace (prasklinka nebo neco jineho) a jaky palec??? Dekuji
Leden 12, 201312 r Palec se točí, ale signál NEDÁVÁ!! Ten jenom "vytváří cestu" vysokému napětí ze zapalovací cívky ke svíčce. Plošky se nevydřou, páč se NIKDY s palcem mechanicky nepotkají. V ploškách se vytvoří drážka a palec se opotřebuje, páč se opálí přeskakující jiskrou. Upraveno Leden 12, 201312 r od Wojnar
Leden 12, 201312 r Svíčka zapálí, páč vysoké napětí z cívky přeskočí z palce na plošku a z plošky na svíčku. Laicky popsané. Impuls na zapalovací cívku dá ŘJ motoru.
Leden 19, 201312 r Palivovy filtr je vymenen a svicky jsou vycisteny zatim nic vic jsem nedelal a auto prestalo pokuckavat tak ted uvidime co a jak spotreba doufejme ze bude vsechno dobre
Leden 25, 201312 r Jeste jedna vec chtel jsem se zeptat protoze pri cisteni svicek jsem narazil na jednu svicku kde je sjety zavit a nejde uplne dosroubovat (po vycisteni svicky jsem ji dosrouboval tak na pul zavitu) muze to mit vliv na funkci svicky??? Nebo dokonce na spotrebu??? Dekuji
Leden 25, 201312 r Cožéééé ?!! Svíčka MUSÍ být dotažená úplně! Na dotažení je nějaký předpis, určitý moment a tak. NIKDY! by mně nanapadlo svíčku se strženým závitem šroubovat zpátky. To si chceš dojebat taky závit v hlavě? Jestli teda už taky není po něm. Takže dobrou, nejlíp novou, svíčku a zkusit zašroubovat. Musí jít lehce, jen tak v prstech, celou délku závitu. Teprve pak dotáhnout. Jestli nejde, tak za někým, kdo to umí opravit. Není to sranda, strhneš závit v hlavě a máš "vyděláno". Tj., hlava dolů, vyvložkovat závit a další věci s tím spojené.
Leden 25, 201312 r TO volvik: myslím,že ten zj*baný závit môže byť tvojím problémom so spotrebou....sám si písal,že ten motor potrháva to vdaka tej sviečke...inak všetko súhlas čo písal Wojny
Leden 26, 201312 r s tim zavitem to neni žádná sranda, hlavně jestli s tim takhle jezdíš, tak to klobouk dolů ....
Leden 29, 201312 r Tak panove byl jsem u mechanika rikal ze moje chyba to nebude ze to je chyba predchoziho majitele ale vyresil jsem to jednoduse a myslim se ze nejlepe a to tim ze kupuju novy motor a bude se menit tim by mi podle me mela padnou i spotreba a taky nove vyvlozkovani hlavy a vsechno me to vyjde levneji
Leden 30, 201312 r Levnejsi je urcite motor nez dalsi opravy vymena hlavy me vyjde na cca 1500kc a motor mam za 1000kc auto bylo bourane na zadek s motorem neni vubec nic ma nalitano cca 75tis. takze si myslim ze levnejsi je urcite ten motor nez nechat opravit hlavu + dalsi opravy na to aby se zjistilo proc mi to tak zere
Únor 9, 201312 r Tak nanonec jsem to udelal tak ze jsem to nechal na odbonicich zjistili mi ze byla dira v hlave a foukle tesneni pod hlavou takze sla zanovni hlava a vsechno znova pretesnit a seridit. Ted uz mam vykon tak ja ma byt a spotreba se zjisti casem. Ted mam natankovano plnou a uvdime kolik najedu. Az to zjistim napisu. Dekuji vam vsem za rady
Únor 9, 201312 r Ten jsem nakonec prodal za jeste vice nez jsem ho koupil takze v pohode a svicky no na dvou svickach byly sjete zavity. ktere uz tam byly pri koupe auta. a vicky jsou nove na nove hlave
Březen 12, 201510 r Zkusím jestli mi někdo neporadí tady, hledal sem a ptal se na různých forech na netu ale bez úspěchu. Mám Felicii 1.3 BMM 50kw, už ze začátku byl problém s bohatostí a černým výfukem, za rok co jí mám se na ní vyměnilo snad vše co se dá, zapalovací modul, kabely, palec a víčko rozdělovače, svíčky, filtry, čidla teploty, termostat a nakonec i vstřikování s klapkou, lambda a řídící jednotka. Pořád je problém, že na VAGu mi ukazuje lambda na volnoběh nějakých 0.95 - 1.05V a při jízdě viz přiložená fotka. Samozřejmě proto je to bohatý a hodně to žere, jenže kde je problém, když vše sem vyměnil. Jinak sem vše prošel podle dílenské příručky a veškeré kabely sem proměřil a hodnoty které má co ukazovat jsou v pořádku. Lambdy sem vyzkoušel 3 a všechny fungují stejně. Jediná věc co mi nesedí, je že podle DP mám naměřit na lambdě odpor mezi kabely vyhřívání 1,5 ohmu a já na všech naměřím 3 ohmy, a to i na nové a nepoužité lambdě. Už jsem v tomhle bezradný a poslední věc na kterou se chystám je výměna těsnění u svodů. Ale pochybuju, že tohle pomůže. Budu rád za každou radu.
Březen 13, 201510 r Kolem 9,5 litru, jezdím teda hlavně po městě. Ale spíš jde o to, že je to hodně bohatý, z výfuku je cítit benzín a co sem měl laďák tak po sundání se z něj sypali saze jak z diesela. Lambda byla origo, pak sem zkoušel 2 bosch přímo na 1.3BMM a u všech to samý.
Březen 14, 201510 r Podle čísla na krabičce mám tuhle 0258003666 http://ecat.elit.cz/Lambda-sonda-ctyrdratova-BOSCH-ROBERT-0-258-003-666/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTgwN3wtMzEzNzl8LTMxMzc4fDkmVFQ9Y2FyJlZlaGljbGVJRD04MDQzJlZlaGljbGVUeXBlSUQ9MSZQYXJ0RGV0YWlsSUQ9MCAyNTggMDAzIDY2Ng== Svíčky už sem taky měnil. Teď jsme vyměnili těsnění pod klapkou a těsnění mezi sáním a hlavou a nepomohlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.