Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den lidi,

Začnu tím že se mi mlžili okna,zjistil jsem že mám stále uzavřenou recirkulaci"oprava-bílé ozubení kolečka na motorku bylo nepotřebné,tak jsem zajistil otáčení na stále otevřené ,okna teď oka,ale předtím se mi zdálo spíš jistě vím že auto topilo více,všechno mám na max.

I teplota vody co ukazuje tak jde max třičtvrtě i za celý den jízdy.

Hodinu jízdy jsem zkusil se podívat na vodu chladicí kapaliny ale nebyla vůbec varici ,teplota venku -6,

Pak jsem se podíval na hadici z vrchu od chladiče ta tlustá,byla stejně tepla jako nádoba,ale když jsem hadici stiskl jako by tam nic nebylo:)

Prosím o radu jestli to je normální nebo za to může otevřená cirkulce,jinak regulace teploty oka ale teplota není taková extra,nohy,okno prostor vše oka .

Kouknul bych na termostat jestli neni špatnej...Co kapalina neztrácí se ti? Podivej se jestli se ti nemísí s olejem, pokud jo tak těsnění pod hlavou je k.o.

nebo zacpanej radiátor

  • Autor

Ahoj,kapalina je oka drží se,ventilátor nevím,je tam nový filtr,a síla ofuku je taky silná.

Jen taková připomínka když to mám zapnuté na čísle 2 tak je to docela ale ne hodně teplé,ale jak to zapnu na 4 tak to běží jako blázen ale teplota klesne jako by to ředil vzduch z venku....

Ucpaný ? Jak je to myšleno:) špatný term. Jaké by byli příčiny?

Zatím díky za rady:)

Pokud kapalina drží tak tim líp :) Když ráno nastartuješ tak otevři motor a dej ruku na vrchní přívodní hadici od termostatu k chladiči, pokud se ti bude zahřejvat a nebudeš mít ještě plnou teplotu tak je term. špatnej, tim pádem když ty jedeš, tak se kapalina náporem studenýho vzduchu pořád ochlazuje. :)

  • Autor

Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží?

Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny...,

Prosím foto nebo odkazy díky ;)

Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání.

Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP.

Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ?

Taky na max ?

Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí

na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad.

koukal jsi na kabinový filtr u nohou spolujezdce ?

  • Autor

Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží?

Jinak zpět k termostatu,kde to najít?postup opravy,nebo výměny...,

Prosím foto nebo odkazy díky ;)

  • Autor

Myslím, že to je mísení teplého (od výfuku) nebo studeného (čerstvého) vzduchu do sání.

Termostat a ostatní najdeš v zde publikovaných DP.

Od výfuku? Nevím ale výfuk se mi zda divný protože kouři nějak hodně ...

  • Autor

koukal jsi na kabinový filtr u nohou spolujezdce ?

Ten je nový:)

  • Autor

Na jakou rychlost máš puštěný ventilátor v těch -6 C ?

Taky na max ?

Mám taky 1,4 16V 55kw a co mohu srovnat s 1,2 tak teplota motoru je o cca 1/2 rychlejší zahřátí

na provozní teplotu a nemohu si stěžovat na chlad.

Jezdím tak hodinu i déle,musím to mít na max,teplota není jako dřív,dřív jsem seděl -15 v kratasech v autě a bylo mi fajn:)teď vůbec a to mám naplno je tam velká změna:)

Zeptám se,mám 1.4 16 V combi 2001 55kw, má vlastně plastovy kryt na motoru,v tom krytu je pružina a má válec který drží takovou klapku.k čemu to slouží?

post-62595-0-89560300-1358282598_thumb.j post-62595-0-03205800-1358282605_thumb.j

tu máš DP k tomu termostatu..chvílku počkaj,než sa ti to načíta :kol-28:

ftp://ftp.zertechleb...55%201,4-74.pdf

tady

post-59629-0-02057800-1358284255_thumb.j

Upraveno od chiquillo

  • Autor

post-62595-0-89560300-1358282598_thumb.j post-62595-0-03205800-1358282605_thumb.j

tu máš DP k tomu termostatu..chvílku počkaj,než sa ti to načíta :kol-28:

ftp://ftp.zertechleb...55%201,4-74.pdf

Děkuju,otázka může to mít vliv na ukazatel teploty motoru? A teploty topení...:)

Jinak jak poznám že to je v pořádku a klapka jde tak jak má,mám 330000km a neměl jsem extra žádný problémy ,:)

  • Autor

A ještě něco chlapy,spotřeba je tak o litr až dva větší....je zima to chápu ale je možné že mi díky tomu term. Udává špatné data směsi když to řeknu tak :)

nájdi si niekoho čo má diagnostiku a nechaj si to načítať,trebárs tam bude nejaká závada (čidlo teploty,lambda)...inak ten termostat by som vymenil

pokud je ten term. k.o., tak motor pořád ohřívá kapalinu na provozní teplotu a tim pádem budeš mít i větší spotřebu... p.s . za jak dlouho se ti to ohřeje?

  • Autor

No docela dlouho právě vždy po pár minutách bylo chtít teplo:)teď jedu cca 10 minut a začíná to trochu:)

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku

Tak pokud jsi to předtim měl ok a ted to trvá dýl tak term. je k.o. Mě se to začne zvedat při cca 3 km a to nemám karton :D :D akorát pořádně naředěná kapalina :D

  • Autor

Podívám se na ten term.:) a pojedu za kamarádem na pc,zatím díky za tipy,rady,a přílohy;)

Pak se nápisů co a jak:)

  • Autor

Tak dál jsem nový term.:) teplota motoru teď ukazuje tak jak má,spotřeba skoro tak o 1L dolů:)

Nová kapalina,odvzdušneno,kabiny filtr také nový.

Ale topení není furt tak teplé jak bylo:( je možné že za to může recirkulace?

Mlželi se mi skla a to hodně,zjistil jsem že při startu motoru se má otevřít ale zůstala zavřená:(

Příčina byla že prasklo vodící kolečko na motorku...motorek oka...,

Tak jsem to otevřel ručně a zajistil ,nepotřebují to,:)

Ale myslím že by to nemělo mít vliv ,protože za jízdy je normálně otevřená:)

  • Autor

A nebo jinak,jaká by měla být teplota ventilátoru při cca -3,

Třeba to je oka a jen se mi to zda,vezmu teploměr a zkusím to změřit na teplý motor.

Prosím kdo má fabku 1.4 16v zkus té to změřit prosím:)zavřete všechny ofuky kromě jednoho větrák naplno:)

taky mi to topí až po nějaké době , a když dám teplotu skoro na max tak teplota motoru prudce klesá (na panelu přístrojů) a jde čím dál chladnější vzduch z ofuků. nevím co s tím je. Dočasné řešení = čepice + rukavice :-D PS: chladící kapalina nevím kdy byla měněna- ne za dobu kdy vlastním auto, kabinový filtr jsme měnil , jde zjistit správná funkčnost termostatu krom uvedeného návodu viz. výše , pomocí VAG měření skupin?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.