Kopecký Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 ZDRAVÍM,PROSÍM O RADU - AUTO NEJEDE, NETÁHNE, diagnostika píše chybu 16485 -Měřič hmotnosti vzduchu ( G 70 )/ Nesmyslný signál/, kdo mi poradí co s tím a kde najdu ten měřič nebo je to nějaký ventil? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 18. Září 2008 Sdílet Vloženo 18. Září 2008 Je to snímač hmotnosti nasávaného vzduchu, je umístěn na vzduchovém filtru a z něj vede roura do turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jasukv Vloženo 21. Září 2008 Sdílet Vloženo 21. Září 2008 ZDRAVÍM,PROSÍM O RADU - AUTO NEJEDE, NETÁHNE, diagnostika píše chybu 16485 -Měřič hmotnosti vzduchu ( G 70 )/ Nesmyslný signál/, kdo mi poradí co s tím a kde najdu ten měřič nebo je to nějaký ventil? Díky. Mě pomohlo vyčistit váhu vzduchu (měřič hmotnosti vzduchu) speciální spreyem na čištění této váhy vzduchu. Od vyčištění mám ujeto víc jak 20.000 k a v pořádku, závada ihned byla odstraněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihot Vloženo 23. Září 2008 Sdílet Vloženo 23. Září 2008 A co to bol za sprey? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza00 Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 Zdravím, na OI 1.9TDI,rv2003, ALH mi na palubnim pocitaci sviti EMISE DO DILNY . VAG mi napise toto : 16485 - Meric hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal P0101 - 35-10 - - - Sporadicky Ještě jsem zkusil otestovat podle navodu vahu vzduchu, a turbo, ale nejak se v tom nevyznam.Prikladam logy : http://uloz.to/4595684/log-01-003-xxx-xxx.csv http://uloz.to/4595694/log-01-011-xxx-xxx.csv http://uloz.to/4595697/log-22-011-xxx-xxx.csv Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 19. Duben 2010 Sdílet Vloženo 19. Duben 2010 podle závady špatná váha vzduchu zkus si jí někde pujčit z jinýho auta vyzkoušet a budeš mít hned jasno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martain Vloženo 27. Květen 2010 Sdílet Vloženo 27. Květen 2010 Ahoj mohl by mi někdo poradit? Nejsem si jistý co všechno s autem je. Mezi problémy patří nepravidelný chod a malý tah. Jedná se o vůz Škoda Octavia 1,9 TDi 66kW r.v. 98 najeto 206 000km. Vag vyhodil chybu 16485- snimač množství nasávaného vzduchu (G70) nevěrohodný signál. V tom log se moc dobře nevyznám ale zdálo se mi že chyba bude ve zpětném vedení výfukových plynů. Po prošlápnutí plynu až na podlahu a následném volnoběhu se asi po půl minutě klidného chodu dostaví divný zvuk a hodnoty mezi specified MAF a actual MAF jsou zhruba 200 mg/R po dalším sešlápnutí zase na nějakou chvíly klid a pak opět hrubý zvuk. Moc by mi pomohla nějaká rada od zkušenějších. LOG: http://leteckaposta.cz/359304047 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka21 Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 Ten hrubý zvuk může dělat volnoběžka alternátoru.Podívej se,až ten hluk bude na napínák řemene alternátoru.Když bude mít velký a rychlý pohyb nahoru a dolu,tak je špatná volnoběžka na alternátoru. A k tomu slabému výkonu když ti to píše tuto chybu tak nejspíš váha vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 To, že se při volnoběhu po určité době zvedne aktuální hodnoty z MAF zhruba o 200mg/R je známkou toho, že ti dobře pracuje EGR ventil. Co se týče těch logů, tak zdá se, že váha ukazuje to co má. Skutečný tlak v sání nedosahuje hodnot požadovaného ikdyž se ŘJ snaží. Z těch logů není moc patrné čím by to přesně mohlo být. Vypadá to jako kdyby tam byla někde díra. Nejdřív bych zkontroloval těsnost celé sací soustavy a podtlakové hadičky. Potom bych změřil osciloskopem všechny komponenty, které se podílejí na na tvorbě (ventil N75, pruběh podtlaku, váhu vzduchu, tlak v sání). Je to otázka hodiny a budeš mít jasno. Nemyslím si, že ti někdo řekne z toho logu, že je to na 100% váhou popř. něčím jiným. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martain Vloženo 29. Květen 2010 Sdílet Vloženo 29. Květen 2010 To, že se při volnoběhu po určité době zvedne aktuální hodnoty z MAF zhruba o 200mg/R je známkou toho, že ti dobře pracuje EGR ventil. Co se týče těch logů, tak zdá se, že váha ukazuje to co má. Skutečný tlak v sání nedosahuje hodnot požadovaného ikdyž se ŘJ snaží. Z těch logů není moc patrné čím by to přesně mohlo být. Vypadá to jako kdyby tam byla někde díra. Nejdřív bych zkontroloval těsnost celé sací soustavy a podtlakové hadičky. Potom bych změřil osciloskopem všechny komponenty, které se podílejí na na tvorbě (ventil N75, pruběh podtlaku, váhu vzduchu, tlak v sání). Je to otázka hodiny a budeš mít jasno. Nemyslím si, že ti někdo řekne z toho logu, že je to na 100% váhou popř. něčím jiným. Díky za radu.. v nejbližší době to prěkontroluju a dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kerow Vloženo 30. Květen 2010 Sdílet Vloženo 30. Květen 2010 to by bylo super, log si uložím do databáze i s vyřešením Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martain Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Tak hadice jsou OK, teda alespoň se zdají. Prý je problém ve špatném nastavení táhla na turbu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ribac Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 (editace) Ahoj, začal mi problém na autě, pokud nastartuju a nevytočím otáčky do 2100 , tak je to strašně líné, nechce to tahat, po překročené hodnoty se to najednou trhne a jede normálně. Může to být váha vtduchu nebo turbo? Může to být i tím, že mám chybu na čidle teploty? Nechal jsem si vyjet chyby z Vagu a mám: 16485 P0101 035 Měřič hmotnosti vzduchu G70 neplatný signál - statisch 01039 030 Snámač pro ukazatel teploty chladící kapaliny G2 přerušení/zkrat na plus - sporadisch Diky za pomoc předem Editováno: 22. leden 2013, autor: ribac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 22. leden 2013 Sdílet Vloženo 22. leden 2013 Když máš napsanou váhu a pořád, tak co bys ještě hledal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 8. Květen 2013 Sdílet Vloženo 8. Květen 2013 (editace) U mě byla způsobena vada 16485 prasklou hadicí na trubici odvětrávání od ventilového bloku která je zapojena do vrchního víka filtru vzduchu. Viz detail : Udivilo mě totiž množství nečistot v horní části boxu filtru. Prostě to sálo falešný vzduch napřímo aniž by prošel filtrem. I takováto kravinka toto může způsobovat. 1.9 TDI 77KW O2 Editováno: 8. Květen 2013, autor: per Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtěch Feher Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Dobrý den Mam Octavku Combi 1.9 TDI 81 kW. Objevyl se mi problem na jare. Motor zacal sam odsebe snizovat vykon motoru. Pridal jsem a nic. Po chvilce chod motoru v normalu. Myslel jsem jsi ze je usazenina ve filtru, parkrat jsem vytocil motor do vyssich otacek a vse v pohode. Ted po pul roce opet. Odkalil jsem pal filtr, vycistil jsem vzduchovy filtr. Projel jsem auto a jen kousek a v poho. Kamos mi to strcil na log a objevila se chyba 16485 Menic hmotnosti vzduchu (G70) Nesmyslny signal P0101 - 35-00-. Vynulovaly jsme chyby a ja jastartoval a jen protocil motor a proturoval a opet ta stejna chyby. Nevite cim to muze byt? Cetl jsem ze to muze byt netesnosti nebo turbe, ale presne nevym? Dekuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. leden 2014 Sdílet Vloženo 3. leden 2014 Vlákna na stejný/obdobný problém jsem sloučil. Pročti si to tady a pokračuj nadále zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtěch Feher Vloženo 28. leden 2014 Sdílet Vloženo 28. leden 2014 Tak u mě to bylo opravdu vahou vzduchu vyměnil jsem váhu a auto jede jako nové teda skoro jako nové :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 17. Září 2020 Sdílet Vloženo 17. Září 2020 Dobry rano, mel bych taky dotaz k MAF, motor AGR, hodnota MAF specifickou pise 285mg a aktualni ukazuje 460mg (psany rozsah 240-340)? bylo to s ohratym motorem po jizde na volnobezny otacky. Auto docela kouri na muj vkus, ikdyz jeste netrham rekordy oproti co jsem kdy v provozu videl... Obcas mi auto spadne do nouze pri jizde po dalnici (17958 - Plnici tlak Regulacni odchylka P1550 - 35-00 - -), ale ne vzdy, chystam se na vymenu hadicek, ale jeste jsem nesehnal sponky na hadicky... Dekuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.