Chaser Vloženo 19. Březen 2009 Sdílet Vloženo 19. Březen 2009 Tak jsem včera byl na převážení ve stejném servise a jednak na PP kole 25g, pak na LP 15g a navíc přiběhl se středícím kroužkem, že mu tam zbyl z minula a že nevěděl z jakýho auta je ... jsem myslel, že ho na místě zabiju Pak to nemělo být tak rozhozený ... Bacha na středící kroužky, dělá to fakt neskutečnej bordel ... Jinak nechápu, že po cca týdnu jezdění se rozhodily i zadní kola 15g a 20g, je toto možný? Přece nebudu každých 14 dní jezdit na převážení caute pani - rad by som tu pripomenul ze je absolutne normalne ked sa po vymene gum a je jedno ci zanovnych alebo novych po par km trosku rozhodia a treba ich dovazit este raz. je to povedal by som standardna vec a postup a treba s tym pocitat pretoze guma si po obuti na disky este sadne a dopasuje sa pocas prvych par km a to vedie k rozhodeniu vyvazenia kolesa ako takeho. a este jedna vec kt sa mi stala celkom nedavno a tiez by som na nu rad upozornil - skontrolujte si pre istotu dotiahnutie srobov po navsteve pneuservisu. Ja som to nespravil a velmi som sa cudoval ked som v zakrute na dialnici pri 160km/h myslel ze mi urve kufor od vibracii a nakoniec som zistil ze boli povolene sroby na obidvoch stranach zadnych kolies kt som daval predtym vyvazovat..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Já už tohle řeším druhym rokem,zatím se mi to nepodařilo vyřešit,klouby jsem vyměnil a to byly vyhozené peníze,dělá to furt.Kola origo škoda vyvážená,dělá to furt.V servisu nic nenašly ani auto na třesadlech žádná vule,dle chytré knížky to muže ještě byt ložisko předního kola,které je v pořádku ,ale má vuly do stran.Dělá to pouze v záběru a při mírném rejdu,už jsem i vypozoroval čím větší zima tím je to hlasitější,v létě o tom skoro nevím,dělá to už 20tis,zvládlo to cestu 2500km na dovče,tak to pomálu přestávám vnímat.Holt je tam někde vule a klepe kov na kov.Ted ještě vyměním ložisko a mám připraveny nové kotouče,pokud ani pak to nedá pokoj zesiluju rádio a muže mi to s prominutím políbit prdel.Kdyby to bylo něco vážneho už by to upadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 Ono taky když máte blbě(na jednom místě více) nebo hodně sjetou pneumatiku. Tak se vám při bržení trošku šoupne a hned je to v prdely. Sem měl starý gumy a už to vyvážit nešlo tak aby to vydrželo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 20. Březen 2009 Sdílet Vloženo 20. Březen 2009 (editace) Já už tohle řeším druhym rokem,zatím se mi to nepodařilo vyřešit,klouby jsem vyměnil a to byly vyhozené peníze,dělá to furt.Kola origo škoda vyvážená,dělá to furt.V servisu nic nenašly ani auto na třesadlech žádná vule,dle chytré knížky to muže ještě byt ložisko předního kola,které je v pořádku ,ale má vuly do stran.Dělá to pouze v záběru a při mírném rejdu,už jsem i vypozoroval čím větší zima tím je to hlasitější,v létě o tom skoro nevím,dělá to už 20tis,zvládlo to cestu 2500km na dovče,tak to pomálu přestávám vnímat.Holt je tam někde vule a klepe kov na kov.Ted ještě vyměním ložisko a mám připraveny nové kotouče,pokud ani pak to nedá pokoj zesiluju rádio a muže mi to s prominutím políbit prdel.Kdyby to bylo něco vážneho už by to upadlo. Chlape jestli víš o vůli v ložisku, raději ho vyměň dřív než kotouče, jinak budeš za chvíli nadávat, že ti při brždění klepou. Rychlá ruka , už jsi to napsal. Editováno: 20. Březen 2009, autor: Viktor X Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MachiSSS Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 mě by taky zajímala jedna věc:-) O víkendu jsme přezouval, nahodil jsme svoje litá kola 16", jsou v perfektním stavu, tato sezóna bude jejich druhá. Před nasazením na auto jsem je nechal vyvážit. Dělám to před každou sezónou. Auto se při nasazení letních kol celé sklidnilo, je to takové pohodička ta jízda, nikde nic nevybruje, nic nehučí. Do 130 -140km/h klid. Při jízdě nad 140 km/h, POZOR pozoruji to pouze při sešlápnutém plynu, se volant malinko rozvibruje. Když pustím plyn a nechám auto jet v té rychlosti dál jen setrvačností, volant se zklidní a je klid. Jak sešlápnu zase plyn, tak se volant mírně zase rozkmitá. Bavím se o rychlosti někde kolem 140 - 150 km/h. Netušíte někdo, co má za následek tuto věc??? Díky předem 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 17. Duben 2012 Sdílet Vloženo 17. Duben 2012 Homokyneťák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berry Vloženo 15. Květen 2012 Sdílet Vloženo 15. Květen 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 26. Květen 2012 Sdílet Vloženo 26. Květen 2012 zdravím Vás kluci..mam problém..octa 2002,tdi....měnil jsem silentbloky spodních ramen,ale od té doby mi při ..houpnutí..za jízdy v nerovnostech táhne řízení,náhodile,jednou vlevo,jednou v pravo..poradíte mi čím to muže být?díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 27. Květen 2012 Sdílet Vloženo 27. Květen 2012 Geomerii si dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 Zdravím, pánové! Potřeboval bych poradit s vibracemi volantu na O1. Asi 14 dní cítím na volantu výrazné vibrace a jakoby cukání. Dělá to hlavně při nižší rychlosti (po rozjezdu a při normální jízdě, nejvíc ale při ca. 50 - 60km/h), maximálně do 80, 90km/h, jak při akceleraci, tak když pustím plyn. Při jízdě po dálnici nad 100km/h je po vibracích úplně. Vibrace a cukání jsou cítit jen když jedu rovně a když se dostává řízení do záběru. Při zatáčení nejsou vibrace cítit vůbec, není slyšet žádný hluk ani cvakání, auto sedí naprosto normálně. Zatím jsem nechal vyvážit kola, vyměnit uvolněnou tyčku řízení a udělat geometrii, ale vibrace nepřestaly. Napadají mě gumy nebo homokineťák; má někdo z vás nějakej nápad nebo podobný zkušenosti? Díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 27. leden 2013 Sdílet Vloženo 27. leden 2013 TAk gumy bys zjistil snadno Stačí přehodit přední -zadní Ale myslím, že tady to vypadá na stejnoběžný kloub. Mohla by tomu napovídat hlavně ta nižší rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 Tak ještě doplním podotázku: dnes jsem chtěl přehodit přední kola za zadní a zjistil jsem, že po sundání šroubů a disku levého předního kola je brzdový kotouč úplně navolno - je ustřižený takový ten jistící šroubek, který drží kotouč u nápravy. Může to být důvod? Ještě jednou díky. Btw., Pepo, stejnoběžný kloub = homokinet, je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 ... je brzdový kotouč úplně navolno - je ustřižený takový ten jistící šroubek, který drží kotouč u nápravy. Může to být důvod?... Nemyslíš si snad, že ten šroubek drží celý kotouč na náboji a potažmo přenáší celou brzdnou sílu? Ne, nemá to vliv. Ten šroubek je tam jen taková pojistka aby se kotouč nepootočil když sundáš kolo. Špatně by se Ti zase trefovalo šroubama do závitu. Ale to asi víš, když jsi dával kola zpátky. Kotouč na náboji drží hlavně zkrz kolové šrouby spolu s kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 Nemyslím, přemýšlím... :-D Spíš to byl takový momentální nápad, když jsem ten šroubek viděl. Prostě uvažuju, co by to mohlo způsobovat, když na podvozku podle mechanika žádné vůle nejsou. Když jsem dal kola zpět, tak byly vibrace menší, ale možná je to tím, v jakých sračkách jsem auto projížděl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 28. leden 2013 Sdílet Vloženo 28. leden 2013 Ten šroubek co drží brzdový kotouč. Nevystupuje náhodou nahoru přes náboj? Pokud je utopený uvnitř tak se v podstatě nic neděje ,ale jestli vystupuje nahoru a otočil bys brzdový kotouč jinak - tedy ne proti otvoru kam patří, tak by to mohl být tento problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dc34 Vloženo 4. Únor 2013 Sdílet Vloženo 4. Únor 2013 Jen pro uzavření tématu: nakonec to byla ta druhá nejjednodušší věc - pravá přední guma... Po druhém přehození pneu zezadu dopředu vibrace z přední nápravy zcela zmizely. I po přečtení několika dalších příspěvků na foru bych tedy řekl, že pokud jsou vibrace přední nápravy v nízké rychlosti a v přímém směru, většinou jde o problém s gumou nebo diskem. Díky Pepovi a Wojnarovi za reakce :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 tohle mi to dela presne u fabie TDI. bud sme byl slepy pri koupi nebo to na sirsich zimnich nedelalo. dal sem stare gumy z HTP a zacal se trepat volant. problem je,ze kdyz sem prehodil zadek za predek ustalo to jen castecne. jinak kotouce na predku asi zvlnene nejsou,ale na zadku jeden je a pribrzduje jeden trmen. prej to bude poloosa pri rozjezdu to kapanek vibruje a setrvak nemam dvohmotu. takze jedien poloosa, siletnbloky motoru. jinak vule na na prave jsou jen na jednom rameni uvolnene silentbloky,ale nevim jestli se to muze chovat jak rikam kvuli tomu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pechy Vloženo 10. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2014 Zdravím všechny, potřebovala bych pomoc....máme O1 Facelift 1.9 66kW 2003 motor AHL, najeto 156tis km! nepřestávající vibrace od přední nápravy, pořád to jde do volantu a řadičky, dělá to při jízdě po rovině, jak při přidání plynu tak i na volnoběh a už to začalo také když brzdím zlehka....kotouče jsou cca měsíc staré (letos už 3 sada) přední náprava je skoro celá po generálce: Nová ložiska v nábojích, všechny čepy v ramenech (tvrdší puky), čepy řízení, uložení stabilizátoru, vnitřní kloub na dlouhé poloose, kotouče+desky, brzdiče obroušené a očistěné i namazané, dosedací plochy kotoučů také. Pneu bylo letní 17" a teď zimní 15" (nové) a beze změn....kola vyvážená na 0 udělaná geometrie, kontrola tlumičů,pružin i uložení...taky v pořádku auto jsem měla na stk, kde byla kontrola podvozkua že dostal zabrat) a nic se nenašlo a to samé v autorizáku Škoda, tam mi bylo sděleno, že oni mění to samé co já už na autě mám nové. Máme podezření na pravou stranu, protože minulé kotouče nechal manžel v práci stočit a po kontrole se zvlnil zase jen pravý. Poradil by někdo kde ještě hledat závadu? Investice jak na nové auto a pořád se nic neděje. Po přečtení příspěvků, tady bohužel nikdo nemá tuto závadu. Díky za vše, co by mohlo pomoci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.