Sagič Vloženo 14. Únor 2008 Vloženo 14. Únor 2008 Ahoj, prosimtě jakou máš motorizaci a rok? a na jakej ventil jsi se ptal? já myslím že u mě zlobí ten hranatej v pravo (na fotce)v prodejně ho označují jako tlakový ventil turba a měl by cvakat.A budeš ho měnit? zajímalo by mě jestli to pomůže. Mě se teda rozjede i na 180 (z kopce ) ale na rovince tak max 145, navíc cítit zátah je jen tak do 2100ot pak lenoška http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36666 mam 2001 81kw - N75 se chystam koupit pristi tyden, cvakani sem jeste u nej nezaslechl, takze ani nevim jestli ma cvakat. Moh l by tu nekdo napsat kdy a jak casto by mel cvakat ? Citovat
traveller Vloženo 14. Únor 2008 Autor Vloženo 14. Únor 2008 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36666 mam 2001 81kw - N75 se chystam koupit pristi tyden, cvakani sem jeste u nej nezaslechl, takze ani nevim jestli ma cvakat. Mohl by tu nekdo napsat kdy a jak casto by mel cvakat ? Ten můj cvakal při napojení na PC - nevím, co s ním ten člověk prováděl. Jinak nevím, jak to za jízdy zkusit. Citovat
KarlosTDi Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 (editace) Ahoj, nějak se mi zdá že možná každý mluvíme o něčem jiném. Já mám starej motor AGR kde jsou dva rozdílné ventily. U Vás na novějších ALH a 81kW verzí je taky něco jiného. Zeptám se úplně blbě ale prosím napište někdo který ventil je který a ukažte na obrázek. Zdá se mi že popis N75 N18 Nxx vůbec jakékoli nekonkrétní pojmenování zavádí zmatek ... Podle katalogu jsem našel 4 různé druhy bazmeků, na AGR mám 1. a 2. ostatní 3. a 4. jsou asi na ALH 1. tlakový převodník ... je vlevo při pohledu pod kapotu (třetí obrázek zleva) 2. snímač tlaku turba a o něm si myslím že by měl cvakat, nebo alespoň jsme slyšel u jiných aut že cvaká i při volnoběhu (nevím jestli je to správně) (čtvrtý obrázek zleva) 3. pak je EGR ventl (ten ani netuším kde se nachází ) (druhý obrázek zleva) 4. ovladač tlaku turba (s bílou hlavou) ten je v AHL 2x myslím (první obrázek zleva) Děkuji Editováno: 22. Únor 2008, autor: KarlosTDi Citovat
traveller Vloženo 22. Únor 2008 Autor Vloženo 22. Únor 2008 nevím, jak ti poradit. U mně to vypadá přesně tak, jak na fotce na začátku tohoto vlákna. Já vyměnil ventil 1H0906627A a je mi celem fuk, zda to byl N18 nebo N75. Na těch 4 snímcích je to první zleva. Citovat
TDIfun Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 nevím, jak ti poradit. U mně to vypadá přesně tak, jak na fotce na začátku tohoto vlákna. Já vyměnil ventil 1H0906627A a je mi celem fuk, zda to byl N18 nebo N75. Na těch 4 snímcích je to první zleva. Tak ten druhy zleva jestli dobre chapu,je ventil pro klapu chcipani a ten s turbem nema nic spolecneho.Myslim, ze ten tvuj opravar tomu asi moc nerozumi.. Citovat
TDIfun Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 Ahoj, nějak se mi zdá že možná každý mluvíme o něčem jiném. Já mám starej motor AGR kde jsou dva rozdílné ventily. U Vás na novějších ALH a 81kW verzí je taky něco jiného.Zeptám se úplně blbě ale prosím napište někdo který ventil je který a ukažte na obrázek. Zdá se mi že popis N75 N18 Nxx vůbec jakékoli nekonkrétní pojmenování zavádí zmatek ... Podle katalogu jsem našel 4 různé druhy bazmeků, na AGR mám 1. a 2. ostatní 3. a 4. jsou asi na ALH 1. tlakový převodník ... je vlevo při pohledu pod kapotu (třetí obrázek zleva) 2. snímač tlaku turba a o něm si myslím že by měl cvakat, nebo alespoň jsme slyšel u jiných aut že cvaká i při volnoběhu (nevím jestli je to správně) (čtvrtý obrázek zleva) 3. pak je EGR ventl (ten ani netuším kde se nachází ) (druhý obrázek zleva) 4. ovladač tlaku turba (s bílou hlavou) ten je v AHL 2x myslím (první obrázek zleva) Děkuji 1,Ventil N75 2,Ventil pro klapu chcipaku 3,Ventil N18 EGR 4,Ventil N75 pro motory s obtokovym turbem Citovat
KarlosTDi Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 Díky moc za odpovědi. Už mám jasno Nevíte náhodou jestli se dají ventily nejak čitit? podle mě se do ovou může dostat svinstvo, EGR asi bude zchlivenej, ventil od turba možno ne, a proto třeba stávkují ... představoval bych si že je namočím na chvílu do tech benzinu nabo proplachnu lihem a mohlo by to pomoct. Je to velka blbost? ma někdo zkušenosti? Dííík Citovat
traveller Vloženo 22. Únor 2008 Autor Vloženo 22. Únor 2008 Tak ten druhy zleva jestli dobre chapu,je ventil pro klapu chcipani a ten s turbem nema nic spolecneho.Myslim, ze ten tvuj opravar tomu asi moc nerozumi.. Myslím, že jsem psal první zleva, pro ty, co mají problém s počty je to ten s bílým vrškem na přiloženém fotu první zprava ?.)) Citovat
TDIfun Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 Díky moc za odpovědi. Už mám jasno Nevíte náhodou jestli se dají ventily nejak čitit? podle mě se do ovou může dostat svinstvo, EGR asi bude zchlivenej, ventil od turba možno ne, a proto třeba stávkují ... představoval bych si že je namočím na chvílu do tech benzinu nabo proplachnu lihem a mohlo by to pomoct. Je to velka blbost? ma někdo zkušenosti? Dííík Blbost... vymena za novy... Citovat
TDIfun Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 Myslím, že jsem psal první zleva, pro ty, co mají problém s počty je to ten s bílým vrškem na přiloženém fotu první zprava ?.)) Ja tam videl druhy.Tak jsem blbe koukal, ale pocitat do dvou zatim umim Citovat
traveller Vloženo 22. Únor 2008 Autor Vloženo 22. Únor 2008 Ja tam videl druhy.Tak jsem blbe koukal, ale pocitat do dvou zatim umim To je dobře.. rád bych se někdy stavil na tu úpravu Citovat
TDIfun Vloženo 22. Únor 2008 Vloženo 22. Únor 2008 To je dobře.. rád bych se někdy stavil na tu úpravu Citovat
pointfrost Vloženo 23. Květen 2008 Vloženo 23. Květen 2008 takže má cvakat nebo nemá cvakat ja nastartuju .. tři sekundy ticho a pak už cvaká pořád a dost hlasitě Citovat
Marcel Volovský Vloženo 27. Únor 2010 Vloženo 27. Únor 2010 Zdravíčko. Mám trable s výkonem motoru při vyšších otáčkách. Můj soused diagnostikoval závadu na ventilu N18. Při prohledávání netu jsem objevil, že někteří jej nazývají N75 a někteří N18 (a tím pádem v tom mám chaos). Na obrázku je to ten ventil vpravo s bílým vrškem. Tak který to je? navíc mi soused říkal, že nový ze Škodovky stojí 4500 Kč, je to možné? Je to na TDi 81 kW rok výroby 99, motor AHF. Díky za info N75 elektromag.ventil ovlada podtlakovej ventil na turbu, je propojenej podtlakovou hadičkou, v Plzni jde koupit za cca 1000kč orig. Pierburg Citovat
juri23 Vloženo 31. leden 2011 Vloženo 31. leden 2011 (editace) TDIfun, vidim ze ty sa do toho vyznas, chcel by som sa ta opytat cisto teoreticky ak je N18 v haji tym padom ti nepridava spaliny spat do sania a tym sa ti moze znizit vykon reps. dat auto do nudzoveho resimu? pretoze ja mam EGR zaslepeny len zarazkami na vyfukovom a sacom potrubi, N18 mi teda nema co pridavat do sania, no napriek tomu auto ide tak ako ma.... no a otazka je taka ci to valstne nieje to iste ked je N18 v haji a ked je egr zaslepene, pretoze ani v jednom pripade ti nejdu spalina naspat do sania.... dufam ze ma pochopis ako to myslim lebo je to dost nezrozumitelne napisane +++ toto som sa docital na dieselpower... co je na tom pravdy?, lebo som z toho jelen, nech sa vyjadri fakt niekto kto sa do toho vyzna. citujem: Zaslepení ventilu má za následek přepnutí ŘJ do nouzového režimu číslo 1.ŘJ octavia má 4 stupňů nouzových režimů z hoho až 2 signalizuje blikání žhavení.Blíže jsou režimy popsány v ESI.ŘJ si za jízdy zkouší EGR ventil(po zapnutí pokles hmotnosti vzduchu)a v případě že nefunguje EGR jak má sníží výkon na nouzový stupeň 1 (motor nejede jak má,zvýší se NO2-smrdí).EGR ventilu jde snížit funkci přes VAG asi o 15 procent pomocí loginu 12233.Hodnota 100 procent odpovídá hodnotě 32768 a jde zvýšit na hodnotu 32768 což je asi 85 procent funkce EGR.Havarijní stupně jsou popsány v ESI Sis nebo servisním manuálu Škoda originál.V knize Jak na to je nehledejte.To snižování funkce EGR se tady řešilo už loni.Třeba pohledat Editováno: 4. Únor 2011, autor: juri23 Citovat
Rudolf66 Vloženo 1. Květen 2011 Vloženo 1. Květen 2011 nevím, jak ti poradit. U mně to vypadá přesně tak, jak na fotce na začátku tohoto vlákna. Já vyměnil ventil 1H0906627A a je mi celem fuk, zda to byl N18 nebo N75. Na těch 4 snímcích je to první zleva. Při pohledu zpředu je vlevo N18 (vede z něj doleva silnější hadice do EGR). Vpravo je pak ventil N75. Citovat
Kenny McCormick Vloženo 2. Únor 2013 Vloženo 2. Únor 2013 Zdravím všechny, mám trošku problém s výběrem ventilu na Octavii TDI 1999 81kw AHF. Nevyznám se v těch označeních a potřebuju poradit kterej ventil mám koupit. Ulomená je ta horní plastová trubička na kterou se nastrkuje hadička vedoucí k EGR ventilu.. Na některých forech jsem četl že to prý někdo zaslepuje i schválně, ale já bych to rád měl tak jak to má být. Podle mě by to mohl bejt tenhle http://www.skoda-dil...18-de-4360.html ale píšou že je od roku 2001 výš.. Přikládám fotky na kterých je ten ventil červeně označenej. Prosím o každou radu. Za každej názor děkuju :-) Citovat
Vitros Hodonín Vloženo 13. Únor 2014 Vloženo 13. Únor 2014 Nikde jsem nenašel rozumné vysvětlení... Jaký je rozdíl mezi ventily N75 a N18? Můj konkrétní problém je Octavia 2004 81kw. Mám vadný ventil N75. Dostal jsem se ke třem rozdílným věcem. 1: ne moje auto rozhodne N75, který tam momentálně je. 2: n75 dávat pouze do r.v. 2000 - nad 2001 dávat n18 3: n75 a n18 je úplně to samé a je to jedno. Nevím, jak se z toho vymotat a co je správná odpověď. ( původní stav je mi jasný... n75 by měl být reg. turba a n18 chcípák..,) ale nevím či jsou zaměnitelné a co je lepší..... Citovat
Pawouk Vloženo 13. Únor 2014 Vloženo 13. Únor 2014 Duplicitní vlákno jsem sloučil a tady máš vysvětlení funkcí jednotlivých ventilů: Citovat
TommyJost1990 Vloženo 12. Březen 2014 Vloženo 12. Březen 2014 Zdravim nechtěl sem zasirat nějak vlákna motoru tak sem to hodil sem Mam dotaz ohledně ventilu N75 a N18 dají se prohodit? Potřeboval bych zjistit zda n75 funguje jak má.. Auto mi totiž padá do nouzáku při cca 2500 až 3000 otáčkách. je to 1.9 tdi 81 kw .. A pak me zajíma co je to za hadičku co je na fotce. je nějak rozdrbana či ošoupaná. Díky za každou radu:) Citovat
Jantarvočuch Vloženo 22. Březen 2014 Vloženo 22. Březen 2014 (editace) žádná hadička nesmí bejt nadrblá,to je snad jasný je to podtlaková hadička,stačí aby jedna byla naprasklá a už ti to nepojede tak jak má a navíc to bude padat do nouzáku,vždycky prvně začít výměnou těch hadiček.....všech....potom teprve laborovat o ventilech... Editováno: 24. Březen 2014, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat
GOLF10 Vloženo 5. Listopad 2014 Vloženo 5. Listopad 2014 (editace) Mohl bych poprosit ,potřeboval bych poradit když mi hlásí 1,9 tdi ALH závadu -19 586-EGR systém p 3130-35-10-Regulation Range Exceeded. (informace o závadě popis systém vedení výfuk. plynu-mez regulace překročena možné příčiny-EGR ventil N18 vadný svítí kontrolka,doporučený postup-EGR ventil kontrola/výměna) S naftou nemám vůbec zkušenost ,ale pomáhám známýmu vyčistil jsem egr + sání zkontroloval podtlak. hadičky jednu vyměnil,dal nový těsnění pod sání a pod egr ventil. Může to dělat ventil N18 nebo je to něco jinýho? Editováno: 5. Listopad 2014, autor: GOLF10 Citovat
lubo85 Vloženo 28. Únor 2015 Vloženo 28. Únor 2015 zdravim chlapci jen dotaz mohl bych nahradit tento Ventil N75 zn. PIERBURG 7.02184.01.0 za orig n 75 ? který mám špatny, co jsem tak prolítnul tak by to určitě šlo díky všem za odpověď Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.