Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Dnes bol aktualizovaný cenník Pola. Včera v noci som sa pozeral a na webe VW bola v ponuke ešte 105 koňová verzia, a dnes už tam má silnejšia 1.2 TSI 110 koní. Tiež píšu, že je to Euro 6 motor a aj jeho kombinovaná spotreba je do pod 5 litrov, takže to naozaj vyzerá na EA211.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Běžně se MY "lámal" o celozávodní dovolený, aspoň v Bolce to tak obvykle bývalo - do CZD se vyráběl starší model, během dovči údržba plus agenturní pracovníci linku "předělali" případně doplnili a nástup po dovolený už byl spojenej s nájezdem výroby novýho modelu nebo modelovýho ročníku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

juraj, ty jsi hrozný plašič. :kol-28:  Na to videu je normální typický zvuk motoru 1.2 TSI. Ještě bych doplnil Kubina v tom smyslu, že to cvakání, kromě vysokotlakého palivového čerpadla, dělají i vstřikovače benzínu (je to typické pro přímý vstřik benzínu). Viz toto video:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to fakt neměla. Přímovstřikové zážehové motory mají u škodovky označení FSI, přeplňované TSI. Potřeboval bys doplnit znalosti, na foru jsou v sekcích "Ostatní" k dispozici různé učební pomůcky, postahuj si je a prostuduj. Je tam mnoho zajímavých informací a to nejen o motorech. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

31 000 km 1.2 TSI 63kw, rv. 2010. pri každom "medzistarte" teda ked uz motor bezal, zhasol som a zasa nastartoval tak krasne rapci.... az kym teplota oleja nedosiahne 70 C

zaujimave je ze nerobi to pri uplne studenom starte ale uz ked motor bezal. som znechuteny ked potrebujem ist kratku trasu, potom vypnut motor a zas zapnut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

31 000 km 1.2 TSI 63kw, rv. 2010. pri každom "medzistarte" teda ked uz motor bezal, zhasol som a zasa nastartoval tak krasne rapci.... az kym teplota oleja nedosiahne 70 C

zaujimave je ze nerobi to pri uplne studenom starte ale uz ked motor bezal. som znechuteny ked potrebujem ist kratku trasu, potom vypnut motor a zas zapnut

Toto byl i můj případ a v servisu zpočátku dělali mrtvé brouky a nakonec se rozvody měnily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...