juraj07 Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Bercyy aj mne to rano sklbe ale je to dane bohatou zmesou po studenom starte a motor sa s tym trocha bije, a inak na ohriatom motore mi to zaskubalo len raz som mal taky pocit ze to skube... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikSK Vloženo 3. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2014 Bercyy to "dochnutie" myslím tak, že zaradím 1, pridám plyn, púšťam spojku, auto sa začne rozbiehať a v tom skape, pokiaľ hneď znovu nestlačím spojku až na podlahu, so zapnutou klímou to robí podstatne častejšie, mám taký pocit ako keby bolo trochu rozhodené časovanie vplyvom predĺženia reťaze, postupne sa to zhoršuje, teplota na šklbanie nemá vplyv, v diagnostike narastá počítadlo "misfire". Tu ma zaujímajú postrehy majiteľov "vyťahanejších" retiazok vo vzťahu k týmto efektom TSI, Momentálne mám 40k km, reťaz menená pri 20k, HTP malo pravidelný chod aj po 120k km a pridusilo ho iba pri poruche zapaľovacej cievky, ale nedochlo ani na 2 vlace z 3 , 2 dni som jazdil s odpojeným vstrekom kým prišla cievka..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Je pravdepodobné že sa začína prejavovať predĺženie reťaze spolu s ohlodaným kolieskom na kľuke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bercyy Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Jj to je pravda, ze aj ja som si to sklbanie vsimol hlavne pri studenom motore. Popravde som si myslel, ze je to menej kvalitnyn benzinom, lebo vtedy, ked som to spozoroval, som natankoval inde nez zvyknem. To dochnutie pro rozbehu je zaujimave. Viem, ze sa to neda zrovnavat, ale ked si spomeniem napr. na skodu 110L, kde som taketo nieco zazival, tak tam nebol problem s casovanim, ale s nastavenim bohatosti zmesi + karburator(vstrekovacia tryska, nadtavenie plavaka, atd). Nemoze to aj tu byt sposobene niecim podobnym? Posunute casovanie, by sa prejavilo aj nekultivovanym chodom, nestartovanim, atd. Nemoze byt problem niekde v riadiacej jednotke aku zmes a kedy tam ma dat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Bercyy môže to byť na 25% benzín nekvalitný ale na 75% je to bohatá zmes po ColdStarte a 1.2TSI nakoľko je to malý motor tak keď sa s tým trocha bije tak to trhá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Bohatá směs je jedna z příčin, ale ne ta nejvážnější - vytahanej řetěz je příčina druhá a zároveň mnohem vážnější. Kdyby nebyl řetěz vytahanej jak traky, tak by bohatší směs ničemu nevadila, ŘJ by to stačila vykompenzovat, jenže jak je ale vytáhnutej řetěz, dochází vinou jeho prodloužení k opoždění zavírání ventilů = nežádoucí nadměrný pootočení vačky proti správný poloze vůči klice pak vede k vynechání zážehu v některým válci - proto motor škube. Podobný problémy, i když ne tak výrazný, mi dělal BMM motor ve formanu, kde je poloha vačky snímaná přes rozdělovač, ale vačka je hnaná taky řetězem - ale i když je kratší než v TSI, vytahuje (vytahoval) se taky a jeho zvuk bylo i za chodu nezaměnitelně slyšet. Při prudkým přidání plynu se rozvoďák zavlnil, předstih prudce zakolísal a i když zapalování i vstřikování už řídila elektronika, auto cuklo. Když se plyn přidával pomalu, žádná cukačka se nekonala... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Na 1.3 OHV je poloha klikové hřídele snímána přímo na setrvačníku. To platí pro BMM i MPI. Pouze verze s karburátorem mají snímač v rozdělovači. To ale nic nemění na tom, že s vytaháním řetězu se vačka začala zpožďovat/předbíhat. Tebou popsaný problém by vyřešila pouhá výměna svíček, jestli motoru jinak nic nebylo. BMM bylo naprogramované tak, že při prudkém přidání plynu dost silně obohatilo směs a mizerné svíčky to "utopilo". BMM bylo víc než jiné motory citlivé na stav zapalovací stoustavy. Horší stav svíček a kabelů se projevoval hlavně při startech studeného motoru za nízké teploty, kdy to jelo na "sytič". TSI naštěstí tak hrozně neobohacuje ani za mrazu, snad podobné problémy řešit nebudeme. Když to pravidelně chcípá při rozjezdu, chtělo by to napíchnout doagnostiku při rozjezdu kouknout co se to tam děje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 Atnarfus je ten Atnarfus z Feliciaklubu čo mal zelenú a červenú hot chilli 1,6 Feliciu ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atnarfus Vloženo 4. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2014 A stále má, protože to pořád ještě nezrezlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Ja som na tom obdobne , a pri tom čo denne zažívam s týmito novými verglami to tak bude ešte dlho , zlatá Felicia... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 (editace) Ako to, že na Morave pýtajú za výmenu rozvodov 5700 Kč aj s dolným pastorkom, 6600 Kč aj s vodiacimi lištami (cca 200, resp. 250 Eur) a všetci slováci v BA pýtajú fajnových 350 Eur, s výmenou oleja 400, nech to para tlačí?? Nehovoriac o tom, že čech to urobí lepšie, ak nie je komunista samozrejme. Informácie o cene z prvej ruky, materiál + práca. Editováno: 5. Říjen 2014, autor: rootpereyda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Asi to nebude jen tou národností, ale daleko spíš "velkoměstem", na který se Blava snaží si hrát. Zkus se poptat v Malackách a nebo ještě o kus dál od Prešporka, určitě najdeš nižší cenový požadavky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 však si to nechaj na Morave urobiť..čo ti v tom bráni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 ja by som šiel do Malacek :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Tiež nechápem pointu tohto porovnávania. Zisti si, že koľko stojí podobný servisný úkon v Prahe! A aby to bolo bolo ešte zaujímavejšie, zisti si, že koľko stoja rovnaké neakčné modely Škodovky u nás a v ČR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 (editace) Pointa tohto porovnávania spočíva v 100 Eurách na pivo po výmene rozvodov v Čechách. A okrem toho nepredpokladám, že v Prahe to bude drahšie ako v Bratislave. Ide aj o to, že v Čechách majú iné servisné pokyny ako na Slovensku. Na Slovensku sa im ani nesníva o dolnom pastorku, v Čechách to menia ako samozrejmosť. Na Slovensku v servise ti povie, že práca bude trvať 8 hodín a za to chce 240 Eur pochopiteľne. Nech mi niekto povie, či takáto oprava môže mechanikovi trvať 8 hodín?!! Šikovný človek na Morave to asi zvláda za 4, čo je aj reálny čas na takúto prácu. Editováno: 6. Říjen 2014, autor: rootpereyda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bercyy Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 ODHLIADNUCH OD PRIMARNEHO PROBLEMU, KTORY RIESIS, PODNIKANIE NA SLOVENSKU SI VYSTIHOL BRAVURNE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 SADA ROZVODU kde sú dve vodiace lišty , horné vačkové koliečko , dolné koliečko , skrutky , napínák , reťaz stojí 66,34€ + molypasta potrebná na montáž 13,82€ , tmel na veká a vaňu 18,72€ a maximálne ešte gufero kľuky 31,06€ ... práca je tam 5,9NH tj 167€ práca čiže cca 300€ podľa dohody a rozsahu . 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 To som chcel k tomu dodať, totiž v servise ti povedia, že ti daju novy napinak a reťaz a veci okolo toho, ale nepovedia seriu a hlavne ťa nevedia UISTIŤ, že dostaneš FINALNE riešenie problemu, napr. "Dame vam seriu 229A, resp. 229B a už nikdy s tym problem mať nebudete". Ešte ak by sa pošťastilo najsť servis, ktory "ochotne" nameria 74,1 mm (nie jak vedia ludom namerať 73,9!!!), aby ti následne ochotne a za peniaze ŠA vymenili komplet rozvody, samozrejme FINALNE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 máš to v záruke ? čo vlastne potrebuješ urobiť? všetko má svoje riešenie ... nové spodné koliečko s reťazou bude už podľa mňa ok ale treba tomu ešte na 100% čas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 záruku není třeba řešit a je to jenom o tom, najít v pohodě servis. Pantáta měl také vytahaný řetěz, auto myslím rok po záruce a v servisu v Pardubicích mu byly rozvody vyměněny zcela zdarma. Např. zase v Lysé nad Labem o problému s řetězem nevěděli "prý" nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rootpereyda Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Dik za podporu chalani, na buduci rok to vyriešim, ak to dovtedy neskoči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 ja by som šiel do Malacek :-D išeul Macek do Malacek ...................................... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Išou Macek do Malacek, retazečku ménit , zabudol si sadu doma moseu sa pon vrátit eeeeeeeeeeeej maaaacejko macejkoooo ko ko ko ko retaz je na ceenko ko ko ko ko teeenka jak struuna na na na na chrci jak svina na na na na... (mala kulturna vlozka) , pawouku nenaser se 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juraj07 Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Přesně tak, když se sem dává video studeného startu TSI z prvních roků výroby, tak sem pro porovnání dávám studený start letos vyrobeného TSI EA 111 a zvuk je naprosto v pohodě podle mě:Tak toto je zvuk ako môj Room po studenom štarte..reťaz dá o sebe vedieť ale nezachrastí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.