Publikováno Únor 5, 201312 r Zdravíčko.Chtěl bych se zeptat na zkušenost s lakem Corrida (8T8T) u nového Roomstera (09/2012). Po dvou měsících v provozu v zimě na Slovensku mám dost poškozený lak na mnoha místech, viz přiložené foto na ukázku. Abych se přiznal, jsem z toho dosti zaskočený, takové poškození jsem nečekal. Podnikl jsem reklamaci u autorizovaného prodejce. Mám podezření na podobný jev jako zde u tohoto nešťastného majitele Opelu http://opelauto.webnode.cz/.Má tady někdo zkušenost s takovýmto poškozením od kamínků u tohoto laku?Budu rád za jakoukoliv zkušenost, která mi pomůže v jednání s výrobcem. Děkuji.MichalTady přikládám ukázku poškození, jejich jinak více i na kapotě, LP dveřích aj. Upraveno Únor 19, 201312 r od MRoom
Únor 5, 201312 r Neco je spatne, sice mam metalizu, ale toto nemam ani po 8 letech a pul mil. km. Drzim palce na reklamaci...
Únor 6, 201312 r No nevím nevím,taky jsem měl od kamínků oťuky,ale až tak velké nikdy nebyly : (přiložené foto není ve velké kvalitě - specielně jsem oťukaný lak od kamínků nefotil) Každopádně bych se nenechal odbýt v servisu,jen netuším jak se k tomu postaví v MB.
Únor 8, 201312 r Tohle dělá žulová drť používaná silničářema jako tzv. "inertní posyp" = má tak ostrý hrany, že od gumy auta před váma vymrštěný zrno velikosti hrachu je schopný sedřít lak až na podkladovej plnič. Mám od toho kapotu poďobanou jak od vzduchovky.
Únor 9, 201312 r Autor Problém je, že to nemám jen na kapotě, ale nejnověji i na boční střeše (nad levými předními dveřmi) pod podélným nosičem třeba. Víceméně levá strana, což je pochopitelné, ale i podběhy, viz foto v prvním příspěvku. Pochopil bych "ďubky", ale já to mám i tak, že je vidět úder od kamínku a okolo dále odpadlý lak. Viz makro níže. For Ekkar_z_Bastlírny : Máš tedy také tak rozsáhlé poškození laku?
Únor 9, 201312 r Takovýchhle sekanců až na plnič, zamáznutých lakovou tužkou, aby to neřvalo, už mám na kapotě snad 10 - od rozměrů cca 1x1mm až po 5x5mm kráter, pod kterým mám dokonce prohnutej plech - následek loňský cesty na hrad Pernštejn, kde mě na příjezdový komunikaci do parkoviště takhle pokřtil blbec s koktou 4x4, rozjíždějící se s hrabáním všech 4 kol. Jeden takovej asi 2x2mm velkej mám dokonce na střeše nad horním okrajem čelního skla... Samotnej lak je tak tenká vrstvička, že to prejskne málem samo od sebe. Holt ekologie a vodou ředitelný sračky... Upraveno Únor 9, 201312 r od Ekkar_z_Bastlírny
Únor 9, 201312 r Na žádném autě toto až vyjímky nemám, nejezdím totiž těsně za vozidly přede mnou a už vůbec né jako buzerant. Akorát občas nadávám na idioty, co se udělají, když mě v koloně jako jediné auto na těsno předjedou a dále v té koloně poslušně pokračují, udělám si zase mírný odstup a předjede mě další buzerant, který pak přede mnou v té koloně pokračuje několik kilometrů. Takovým přeju otřískanou kapotu až na plech !
Únor 9, 201312 r dicku,to Ti je ovšem houby platné,když dostaneš zásah od protijedoucího auta ,či na dálnici,tam to občas taky pěkně lítá...
Únor 9, 201312 r Od tý doby co se jako "inert" nepoužívá škvára z kotelen, ale žulová drť jsou třískance do laku na běžným pořádku. A rozhodně si nemyslím, že se lepím někomu na prdel jak buzna, protože nejhorší svinstva mi na kastli udělal PRAŽSKEJ BUZERANT, co se neumí rozjíždět na nezpevněným povrchu - já v ten moment stál a on byl dva metry přede mnou, jenže dupnul na plyn jak Loeb v RZetě a já schytal na čenich všecko, co od toho zmrda odletělo...
Únor 10, 201312 r stanmar, no jasně takyže nejvíce šrámů mám od protijedoucích vozidel, něco jsem zaslechl, že snad ve Švédsku je poviiný 50 m odstup od zasebou jedoucích vozidel-to by naši buzeranti neunesli :-)
Únor 10, 201312 r však povinná vzdálenost se u nás dodržovat taky musí, ty lepiče bych liskal, nesnáším to
Únor 10, 201312 r Ono lepič a lepič - jak chceš předjíždět? Já pokud chci někoho předjet, tak rozhodně nevyjíždím z pruhu už když jsem 50m daleko, ale najedu si postupně tak 3-4m za něj a pak teprve "vystřelím" doleva. Obzvlášť když je hustší provoz to ani jinak nejde - prostě na předjížděcí manévr dlouhej půl kilometru není čas...
Únor 10, 201312 r když ksem koupil toura tak po první zimě jsem měl něco podobného, dojížděl jsem tehdy do práce přes CHKO kde se nesolí, schytal jsem pár spch od sypače s drtí - ten šulin co s tím jezdil užíval absolutní přednosti v jízdě s radlicí, místní cestlepiči užívají hodně ostrou drť asi před 5 lety z toho byla aféra okresního formátu zkrz defekty. Teď dojíždím do Prahy a po 300km je auto zase jak solnička tak nevím co je lepší ... Upraveno Únor 10, 201312 r od ben06
Únor 10, 201312 r Když jsem měl na minulém autě metalízu, tak byla kapota zrovna tak poďobaná jako má MRoom. Až na bílý podklad. Sváděl jsem to, že je metalíza moc tvrdá a otřískává se jak smalt na hrnci. Bya moc pěkná tmavomodrá metalíza a po umytí se mě kolejdoucí ptali jestli je to Laurin&Klement, v té době luxus. Ale po letech byl jak po neštovicích. Teď mám obyč modrou a 2. zimu a zatím žádné vady. Jezdím asi tak stejně.
Únor 10, 201312 r stanmar, no jasně takyže nejvíce šrámů mám od protijedoucích vozidel, něco jsem zaslechl, že snad ve Švédsku je poviiný 50 m odstup od zasebou jedoucích vozidel-to by naši buzeranti neunesli :-) Ono taky ve Švédsku (a nejen tam) jsou hlavně řidiči jinak vychovaní....to bude ten hlavní důvod... Když si nechám mezeru jako bezpečný odstup (jak už je zde výše napsáno) tak mi to vydrží tak 5-10min než se mi tak nacpe nějaké TUPÉ HOVADO...
Únor 11, 201312 r Ono lepič a lepič - jak chceš předjíždět? Já pokud chci někoho předjet, tak rozhodně nevyjíždím z pruhu už když jsem 50m daleko, ale najedu si postupně tak 3-4m za něj a pak teprve "vystřelím" doleva. Obzvlášť když je hustší provoz to ani jinak nejde - prostě na předjížděcí manévr dlouhej půl kilometru není čas... tak předjet to je něco jiného, ale někteří se dokážou lepit celou cestu bez předjetí
Únor 11, 201312 r JJ to je narodni folklor. Jezdit s odstupem nejde, protoze ti tma skoci auto za tebou a ty muzes zase odstupovat. A tak dokola. Ale zpet k odlupovani laku. Obavam se, ze reklamace je marna. Nekde je tady vlakno, kde se resi vsemozny kryty predni hrany na zimu. to je sice hnusny, ale asi jedinny reseni. ale pokud pujdes do zaloby na silnicare, tak drzim palec.
Únor 19, 201312 r Autor Zdravím, Takže věc se má tak, že autorizovaný servis Škoda reklamaci uznal jako oprávněnou v plném rozsahu a navrhl opravu přelakováním. Nejsem si však jistý, zda oprava pouze častí, na kterých se odpadnutí laku projevilo je pro mne zhodnocením resp. že se tato věc nebude opakovat v budoucnu i na jiných částech vozidla. Vstoupil jsem tedy do jednání přímo s prodejcem Škoda Auto a.s. u kterého jsem vozidlo zakoupil pro možnost uplatnění nároku na výměnu za nové vozidlo. Čeká mne jednání s manažery společnosti, víceméně jsem tedy stále na začátku. Děkuji všem, kteří na mé téma reagovali a zdarec.
Únor 22, 201312 r no výměna auto nehrozí na to jsi pro ně "malý" zákazník vidím to na přelakování jednotlivých dílů nebo levnější varianta rozstřiků jelikož to není metla je to i levnější něž lakovat celý díl a nepůjde to tak poznat Upraveno Únor 22, 201312 r od KoNG
Březen 11, 201312 r Chtěl bych se zeptat mám taky červenou Corridu a dneska jsem byl pro objednanou opravnou tužku HFA380074 ve Škodovce a jaké bylo překvapení moje i technika že tam jsou 2 tužky barva + bezbarvej lak. Tak teďka nevím jestli má corrida navíc speciální lakování bezbarvým lakem jako metalíza a nebo má jenom barvu. Jak teďka použít tu opravnou sadu na krátery od šutrů až na plnič a jak na škrábance kde je ještě barva, abych něco nezdrbal a nezbrušoval bezbarvej lak.
Březen 11, 201312 r Dneska se všecky barvy povrchově finišujou bezbarvým lakem - kvůli lesku a tvrdosti. Samotná akrylátová barva nemá dostatečnou tvrdost (kde jsou ty doby, kdy se auta stříkaly starou dobrou vypalovací nitrokombinačkou???) aby odolala takovým nárazům - to je právě vidět na těch místech, kde kamínek odrejpne lak, že barva pod ním je měkká sračka...
Březen 11, 201312 r Takže jestli má corrida podle tebe ještě ochranej bezbarvej lak tak jakej je teda nejlepší postup na odstranění kráteru až na plnič (moje představa je plnič jenom zabarvit od barvy a potom díru vyplint bezbarvým lakem) a postup na škrábance-odřeniny (když jsou mokré tak jsou v barvě a suché jsou potom bílé) kde nechybí barva (jenom přejet bezbarvým lakem) je moje představa správná? Mohl by se prosím podělit o správnej postup nějakej odborník protože technik mě toho moc neřekl (ten bezbarvej lak tam asi dávat nemusíte). Díky Aleš.
Březen 19, 201312 r No tak pánové, nikdo nic neví, nikdo neporadí, ale v rádoby tématech kde se zapíná denní svícení, jakej olej, můžu tam dát gumy z traktora mám je totiž v garáži po zetoru, jo tak tam je rušno, ale poradit jak opravit lak po zimě, aby se to povedlo co nejlíp, nikdo nic.
Březen 27, 201312 r Autor Zdravíčko. Tak jsem tu dnes naposledy v tomto tématu - abych jej definitivně uzavřel. Nebylo to jednoduché, ale vše je vyřešeno k mé naprosté spokojenosti a podle mých požadavků. Rozhodně bych zde chtěl všechny ujistit, že vlastnictvím vozu Škoda, jako domácího automobilu, mají všichni zákaznici - i ti malí jako já - oproti jiným automobilkám výhodu v jednání s prodejci jako samostatnými právními subjekty, byť certifikovanými Škoda Auto. Každý má v případě nespokojenosti s postupem prodejce, servisu, možnost obrátit se na Odd. péče o zákazníky přímo výrobního závodu Škoda Auto (přes zák. linku). Mohu jenom konstatovat, že jejich přístup a zájem na vyřešení situace je na vysoké profesionální úrovni a nemám jiných slov, než uznání resp. na výrobce Škoda Auto a.s. jako takového.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.