Publikováno Únor 14, 201312 r http://www.auto.cz/v...rapid-lpg-72636 myslel jsem že se to nedělá do TSi......škoda že toho neřekli víc v tom videu...a cena není špatná.......za přestavbu..... Upraveno Únor 14, 201312 r od Luďa Upraven název z RapiS na RapiD
Únor 14, 201312 r .. ated ruku na srdce.. ty by sis to do 1.2Tsi dal?? motor, ktery ma problemy sam se sebou ? Das tam LPG za par mesicu ti zacnou rachotit rozvody, nebo se ti pokazi neco jinyho.. co myslis, ze ti ve skodovce asi reknou az tam prijedes na reklamaci.. a navic, Tsi potrebuje k chlazeni vstriku benzin, tzn. ze uspora neni tak markantni.. proste Tsi neni motor na lpg.. kdyz uz tak si pockat na octavku CNG, nebo pasata
Duben 7, 201312 r takže poznatek ze včerejšího autosalonu.. elpigaz dělaá všechny motory Tsi na LPG.. cena 1.2 Tsi je někde kolem 32t korun. spotřeba je cca 7l LPG a 1.5l benzínu. Měli na autosalonu modrého rapida Tsi, ajeto 30t km na LPG, plyn tam byl namontován od nového auta. Dle vyjádření technika mají smluvní autosalony škoda, které akceptují lpg v novém voze, takže není problém s případným rachocením rozvodů atd.. elpigaz přebírá záruku na věci, které může potencionálně plyn poškodit, vše ostatní je na smluvním servise...
Duben 7, 201312 r tak to není vůbec zlá informace, Elpigaz dělají tuším v Zábřehu, což by nebylo případně zase tak daleko
Duben 7, 201312 r Sice je dobrá informace, že to jde a že je na to záruka, ale kde je ta úspora na palivu? 7l LPG = 3.5l benzínu + 1.5l benzínu, to je 5 litrů, úsporným řidičům to žere 6 až 6.5 litru, tzn úspora 35 až 50 haléřů na km, návratnost v nedohlednu... Jenom můj názor, nikomu nic nenutím
Duben 7, 201312 r no ono to přepočítávání není tak jednoduché, páč když úsporný řidič pojede normálka za 6-6,5 l BA, tak na LPG nepojede s 1,5 l BA přívstřiku, páč i ten přívstřik je řízen zátěží, takže klidně může být někde kolem 0,9 l.
Duben 7, 201312 r Mám na to stejný názor. Úspora max. 50,- Kč na 100 km již není tak lákavá jak jsme byli zvyklí. To už se vyplatí opravdu lidem co najezdí mraky km. Uvidíme časem, co ještě vymyslí. Kdyby to vstřikování kapalné fáze nestálo takovej ranec, bylo by to určitě lepší řešení. Asi by to chtělo se zaměřit tímto směrem.
Duben 7, 201312 r To je možný.... Každopádně to zdaleka není tak rentabilní jako u HTP, nebo 16V, na tom se asi shodneme...
Duben 7, 201312 r Malta. Táto má služební Octavii 1.2 77kw a když jede normálka jak říkáš úsporně, tak Šumava - Praha a zpět 5,5 l/100km. Ale ve dvou lidech bez nákladu. Jak se do toho posatí 4 lidi, nebo se za to zapřáhne vozík, tak to jde nahoru, ale to půjde i ten přívstřik benzínu, kdyby to bylo na LPG. prostě tady musí ten přívsřik pořád fungovat, je tady kvůli vstřikům a na kvůli ventilům. Škoda že není pro náš trh i verze 1.6 atmosféra. Vůbec nevím kam se ty auta s tímto motorem vyváží.
Duben 7, 201312 r tak souhlasím, do Tsi bude LPG jen pro fandy... my, kteří už ted tuší, že od př. roku, kdy bude nová Fabia a kdy pravděpodbně pujde 1.4 63kW do důchodu, budeme muset bud jít do základního HTP (asi ne...) nebo se mrknout po konkurenci... včera jsem se díval na IX35, jejich 2.0 motor se nabízí za 35000 na LPG a platí na něj tovární záruka.. ovšem vše se odvíjí od ceny paliva.. pokdu tedka stojí nejlevnější benzin v Brně 35.50 a LPG 17.70 s tím, že ve Veselí je běžně za 16 korun a v Praze 15.90, tak o to bude uspora i na Tsi větší.. já jezdím se svojí 1.4 za cca 7.5l LPG a to se s tím vůbec nes...ru.. Upraveno Duben 7, 201312 r od JirkaBrno
Září 9, 201312 r Panove, proc se vubec musi v Tsi motorech pri jizde na lpg pristrikavat i benzin do benz. vstriku? Prece kdyz jede auto na lpg, tak jsou benz. vstriky v klidu? A kdyz jsou v klidu, neni duvod, aby se zadreli.
Září 9, 201312 r Jenže ty benzínové vstřikovače jsou umístěny ve spalovacím prostoru a benzínem se ochlazují, takže když není přívstřik benzínu, nejsou ochlazovány a zapečou se.
Září 10, 201311 r Jj, benzinové vstřiky jsou při jízdě na benzín ochlazovány benzínem,jelikož z nádrže jde benzín o teplotě jaká je v okolí, kdežto ve spalovacím prostoru je teplota vysoká, pokud při jízdě na plyn zastavíme vstřikovače benzínu, dojde k uhoření vstřiků(u motorů MPI ne, tam jsou na sacím potrubí, takže žádný problém), takže např. na 30 vstřiků plynu se benzínové aktivují 5-6 vstřiky v tom stejném čase,takže jdou lehce spolu, aby se předešlo problémům....jinak zájemce o vozy Hyundai chci upozornit, že značkové servisy po 2 denním školení absolutně neví co se systémy dělat, dokáží zničit motor i po 11 tisících km,jednak neumí auta vůbec nastavit(musí jim je centrálně nastavovat na dálku, což je samozřejmě úplná pitomost, ale oni na to za pár let možná přijdou, spíš ne, protože už montáže nedělají, když jo, je to bez té záruky 5 let, což my umíme taky,ovšem s nastavením auta tak jak má být,)takže na to pozor...
Září 10, 201311 r A nešlo by to Karle napřed přestavět na MPi a pak tam dát plyn? Prostě ty vstřiky vyndat a zaslepit, nebo je tam nechat ať se klidně zničí a napojit vstřikování plynu do sání? Stejně když se jezdí na plyn tak člověk přímé vstřikování nemá. Před nedávnem jsem koukal na nějaký motor od VW (nemůžu si vzpomenout jaký, ale byl to klasika co se teď začíná montovat) a ten má kombinované vstřikování, každý válec jak přímé vstřikování tak ještě další v sání a různě se střídají podle zátěže atd. Ono mít 1.2 TSi v plynu bez přívstřiku benzínu by bylo fakt super a zatraceně levné ježdění.
Září 10, 201311 r KaJe,ten motor o kterém píšeš,že má kombinované vstřikování,je z 3.generace EA 888 a to 1.8 TSI a 2.0 TSI.
Září 10, 201311 r Jo jo, to bude asi ono, věděl jsem, že je to větší obsah. Celkem mě to překvapilo, takhle to kombinovat.
Září 12, 201311 r Vím že to sem uplně nepatří, ale jak to má VW koncern pro tovární CNG u 1.4 EcoFuelTSI? Podle "jména" motoru by to měl být přímý vstřík a pokud vím tak benzín nepřivstřikuje... Tak by mě opravdu zajímalo jak to tam mají vyřešené s přehřívaním vstřikovačů...
Září 12, 201311 r Dnes už existují systémy, které mají stejné vstřiky pro benzín i plyn...jen se přepíná dávkování směsi..palivo jak benzin, tak plyn,jak LPG tak zemní má nízlou teplotu, takže se pak nic neděje....ale to nejsou temata pro zdejší uživatele, tady se spíš řeší aby bylo zařízení co nejlacinější pro pořízení...takže převládají polské systémy za pár korun, opravy pak stojí více než ceny zařízení....
Září 12, 201311 r No ja bych to tak jednoznačně neviděl,a hlavně tady pořad nekritizoval Poláky,Takove "světoborne" Landi Renzo ma problemy se vstřikama v tovarních Octaviich a neni jich zrovna malo a vyměna vstřiku neni zrovna levna narozdil od těch "zatracovanych" Poláku,takže ani drahši zařízení ti nezaruči že se ti třeba nepřidřou vstřiky. Upraveno Září 12, 201311 r od bitttpower
Září 12, 201311 r Je fakt, že poslední dobou je to tady spíše diskuze o Landi Renzo, jak píše bitttpower, a to ve stylu odcházejí vstřikovače a multiventily. Tak mi přijde, že Landi šlo asi kvalitou naproti Polákům.
Září 12, 201311 r karel.lpg: použivá nějaký výrobce tyto "multipalivové" vstřikovače mimo tovární zástavby CNG a Nizozemské kapalné vstříkovaní LPdi od Vialle?
Prosinec 7, 201311 r byl jsem u známého na kafču a přijel tam jeho obchodní partner měl udělanýho golfa 1,2tsi na plyn od vialle a moc si to pochvaloval. starty přímo na plyn, žádnej problém se vstřikama (údajěně přímo od siemensu přímo na plyn a na benzín), prostě vypadal spokojeně. najeto cca 80tis. fakt je že to měl dělaný v německu a auto na německých spz. nevím jaký tam mají daňový úlevy, protože ta přestavba vyjde v čr na 60tis. ale u nového auta se asi určo vyplatí.
Prosinec 7, 201311 r Tak to nezni vůbec špatně ,teda až na tu cenu.Kdovi jak to bude ze spolehlivosti toho systemu a zdali to motor zdarně ustoji třeba i ve vyššim najezdu km.
Prosinec 7, 201311 r Takže italská novinka od BRC....vstřikování kapalné fáze přes originální benzínové vstřiky...zatím jen v itálii, ale jistě se to dostane i k nám, odkaz na www.brc.it, viz první strana...
Prosinec 7, 201311 r říkal jsem si když jsem psal příspěvek. škda že jsem nenapsal jestli něco podobného nechystá brc - a vida. nejsem sice odborník na lpg , pouze uživatel, ale přijde mi že tudy vede cesta na přímovstřiky, a třeba i časem padne cena
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.