Přejít na obsah

Zkušenosti s požadavkem "být u auta celou dobu během servisu (opravy)"


Tom Tnt

Doporučené příspěvky

tiež som mal takého zákazníka čo hľadel pomaly až do výpustného otvoru na ol.vani ..a čo sa nestalo? ..v nádobe na zachytávanie oleja bola na vrchu ostatá stará podložka,olej sa na nej rozstriekol naokolo a pekne trafilo aj zákazníkové biele značkové tričko :D ...otočil sa a so smutným výrazom tváre odišiel do mesta si kúpiť iné ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mne je to u prdele. Ja uz jezdim ke znamemu do servisu kde kdyz to trva dele mu auto dovezu domu den predem a kdyz je to na kratko jedu k nemu kde u auta jsem taky. Je partner Elite. Da mi tam presne co a kdy chci ja. Pripadne vyber dilu mi poradi ze svych zkusenosti. Nemusim se kvuli kazde hovadine objednavat dopredu a auto vetsinou udelano na pockani. Ne jako v AS kde se clovek objednava 14 dni dopredu, auto jim tam musi min. Na pul dne nechat, auto mu vrati s okopanymi prahy apod. za cenu ne zrovna lidovou. Ten znamej sice nema prsaty varicky kafi, prijimaci techniky v nazehlenych kosilych. Za to ma mou duveru a uplne jine ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100lidí = 100názorů...

1.nikde jsem nezaznamenal, že tohle téma je jen o autorizovaných servisech

2.být přítomen u opravy vlastního majetku by mělo být na vyžádání možné (když Vám staví barák tak taky kontrolujeme co a jak dělají a je to staveniště ne???????

3.vyčištění turba mi nabídl sám servis (bohužel lidé které znám a se kterými jsem chodíval na pivo - takže tady taky jistota neni žádná), když se po pár km rozletělo svedli to na způsob jízdy, když jsem zacálovat repasované, po pár km ulítaly lopatky - něco tam asi nechali, pak jsem měsíc čekal na pojišťovnu, dali mi další repasované turbo, po pár km začalo auto neskutečně houkat, po měsíci jsem zajel jinam kde mi řekli že to bude těsnění, tak zase k mému"domácímu" servisu ať mi přetěsní spoje, vylezlo z nich že všude nechali stará těsnění, po týdnu opět houkání - přetěsnili jen to co se jim zdálo špatné. Pí dalším týdnu (včera), auto jelo divně, jsem zvědav co bude zase v háji. Už mě to docela nebaví a mám chuť jim nezaplatit ani korunu a jet auto nechat dát dohromady jinam!

Potom se nemůže nikdo divit, ze lidí chtějí být u všeho přítomní. Ano nerozumím technice auta (motoru, převodovce, spojce atd.), ale vydím co dělají, jak dělají a ze tedy vyndá něco rozbitého a dá tam něco jiného, že vyleje starý olej a naleje tam to co mu přivezu, nebo co někde vyndá z regálu. A když řeknu ze vsechno přetěsnit, tak že nedá těsnění jen na prvni spoj...
Nejsem paranoidní, ani nejsem nějaký kretén co zbyde někoho poučovat a šikanovat, ale po mé poslední zkušenosti s autem si teď najdu někoho, kdo mi dovolí být u auta a "čumět" i za cenu, že mu dám nějakou korunu do kapsy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k bodu (2) - tam je zasadni rozdil. ten barak je tvůj, pozemek je tvůj. když si tam natluces (a nebudes mit helmu), je to jen tvůj problem. ti stavari z toho nebudou mit nejaky problem.

 když takhle musí někdo byt v servisu, je to trosku něco jiného - je to prostor toho servisu, a kdyby se tam nekomu něco stalo, tak to jde za tím servisem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, su sluzby kedy je lepsie byt u toho osobne, ako napr. thajska masaz... Niektori aj s happy-endom...

Ale u aut to uz prehanate niektori. Proste v dielni nemate co robit. Ak mate konspiracno-paranoidne predstavy o servisoch, nechapem preco ste nemali podobne bludne asociacie pri kupe auta. Predsa vsetky auta su dnes odflaknute.

Kupte si kone a urcite budete moct byt pri vymene podkov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jen k těm turbínám.Dnes je tady na trhu "X" firem,co dělají repase,ale jen málo které to umí.Někteří jen překupují,jiní tahají z PLR .Říkám,je to děs,proto jsme se z toho vyléčili,bereme jen osvědčené repasy-ano,malinko dražší než ty polské a jiné,ale musím říct,naprosto zatím bezproblémové.

Také jsme některé těsnění nechávali staré-ale jen proto,že zákazník měl hluboko do kapsy a nechtěl platit.Dnes už neděláme ani tohle.Nestojí to za to a pak vznikají zmíněné problémy.Víte,ono je to i o tom,že dnes spousta lidí prostě nechtějí platit za"zbytečnosti" a těžko sejim to vysvětluje.Když má vyplácnout "deset turbo,olej,těsnění at"pak se snaží ušetřit kde to jde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v servisu je auto taky me:-D kdyz na to narazis!! Uz vidim, jak si nechas postavit barak a ani jednou se tam neprijdes podivat. Budes mit vse, jak mas, ale zda to bude funkcni?? Pochybuji, ze to pri prebrani domu vse vyzkousis a poznas zavady?? Jinak urcite znaly clovek nepoleze pod auto, ale bude stat okolo. Jde o podstatu, aby to provedli skutecne a ne jen na fakture!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád dělal v mercedesu a šel pryč, protože mu bylo až špatně z toho co se dělalo. Díly v krabici s logem Mercedes (v těch se vracely původní díky zákazníkovi) a v krabici díky např. Starline, Febi, Bosch...


Haha. V jakém městě dělal? Něco podobného se dělo běžně v ostravském MB.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

100lidí = 100názorů...

1.nikde jsem nezaznamenal, že tohle téma je jen o autorizovaných servisech

2.být přítomen u opravy vlastního majetku by mělo být na vyžádání možné (když Vám staví barák tak taky kontrolujeme co a jak dělají a je to staveniště ne???????

3.vyčištění turba mi nabídl sám servis (bohužel lidé které znám a se kterými jsem chodíval na pivo - takže tady taky jistota neni žádná), když se po pár km rozletělo svedli to na způsob jízdy, když jsem zacálovat repasované, po pár km ulítaly lopatky - něco tam asi nechali, pak jsem měsíc čekal na pojišťovnu, dali mi další repasované turbo, po pár km začalo auto neskutečně houkat, po měsíci jsem zajel jinam kde mi řekli že to bude těsnění, tak zase k mému"domácímu" servisu ať mi přetěsní spoje, vylezlo z nich že všude nechali stará těsnění, po týdnu opět houkání - přetěsnili jen to co se jim zdálo špatné. Pí dalším týdnu (včera), auto jelo divně, jsem zvědav co bude zase v háji. Už mě to docela nebaví a mám chuť jim nezaplatit ani korunu a jet auto nechat dát dohromady jinam!

Potom se nemůže nikdo divit, ze lidí chtějí být u všeho přítomní. Ano nerozumím technice auta (motoru, převodovce, spojce atd.), ale vydím co dělají, jak dělají a ze tedy vyndá něco rozbitého a dá tam něco jiného, že vyleje starý olej a naleje tam to co mu přivezu, nebo co někde vyndá z regálu. A když řeknu ze vsechno přetěsnit, tak že nedá těsnění jen na prvni spoj...
Nejsem paranoidní, ani nejsem nějaký kretén co zbyde někoho poučovat a šikanovat, ale po mé poslední zkušenosti s autem si teď najdu někoho, kdo mi dovolí být u auta a "čumět" i za cenu, že mu dám nějakou korunu do kapsy!





k bodu (2) - tam je zasadni rozdil. ten barak je tvůj, pozemek je tvůj. když si tam natluces (a nebudes mit helmu), je to jen tvůj problem. ti stavari z toho nebudou mit nejaky problem.

 když takhle musí někdo byt v servisu, je to trosku něco jiného - je to prostor toho servisu, a kdyby se tam nekomu něco stalo, tak to jde za tím servisem.



Mala chyba panove. Pozemek a bud. barak-stavba je sice investora. Ale stavba resp. misto stavby se pred zahajenim stavby predava stavebni firme resp. stavbyvedoucimu a po jejim ukonceni se predava zpet. Po celou dobu stavby, za bezpecnost prace atd. za vpustene osoby zodpovida stavbyvedouci. Po tu dobu jen on je panem stavby bez ohledu na to, co komu patri. To jen pro objasneni. I kdyz je to off topic. Ale poradek musi byt.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není to chlapci paranoia, chápu, že tu bude pár lidí co je od fochu rozdávat silácké řeči o tom, jak jsme hrozný,jak jsme nemocní apod. Chápu, že to pro lidi co servisují a dají opravě patřičnou péči, jsou pouhé plky pár pitomců, ale pro nás je to docela problém...
Opět mluvím za sebe, já přijedu do servisu s problémem a čekám že to servis vyřeší, opraví, já zaplatím a je to... Že vezme špatně repasované turbo, že mi řeknou, že běžně turbo čistí, tak to beru jako fakt a ne jako žert.

Jak říkám, pokud někdo má se servisem špatnou zkušenost, a záleží mu na autě, tak si podruhé už chce ohlídat, co se s jeho autem děje...o ničem jiném to není a nemá smysl se o tom dál přít. Já osobně mám se servisy zatím špatné zkušenosti, prakticky ani jeden z 6ti doposud navštívených servisů (neautorizovaný) neudělal svou práci kvalitně - jestli to bylo vinou práce, nebo špatných dílů to nevím, ale jako koncového zákazníka mě to nezajímá...


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasny,dojdu na dilnu zeptam se co a jak chvilku treba kouknu a jdu ale cumet pod ruky je uplne na hovno akorat ten clovek je nervni a zbytecne se to protahuje a pak delaj treba chyby,zes proste nenasel servis dobry je proste smula,musis se branit,zazil jsem s turbem neco podobneho jak ty a nebylo to nic prijemneho ale ver ze kdybych byl u opravy tak tam budu stat 3dny a stejne by to nic neovlivnilo krom moji vyplaty za 3dny volna,dyt je to nesmysl cele,dojdu do servisu sepisu zakazku predvedu auto,pri prevzeti to zkontroluju a kdyz to neni ok tak neprebiram-reklamuji atd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, to je pravda, já bych tam taky nebyl celou dobu, ale příště si dám na některé věci prostě jasný požadavek byt u toho... S tím převzetím po opravě, to je takový učebnicový příklad - jenže auto bylo v cajku a po 130km se to pokaždé rozesralo a když se to stane po čtvrté za sebou a auto že 3 měsíců mám v užívání cca 3 týdny to je už masakr i na kliďasa jako jsem já... Zatím jsem nezaplatil ani korunu (až na to vyčištění turba co mě stálo 5000kč a po dvou cestách do práce se rozletělo na milion kusů a ještě jsem se dozvěděl že neumím jezdit - po skoro 9ti letech ježdění s tímhle jedním vozem)

Je to boj a budu se teď opakovat, že najít servisáka, co za něco stojí, je spíše náhoda a štěstí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdraví m pánové

Ctěl bych říct že jsem dlouholetým škodovkářem . Měl jsem několik škodovek od felicie, fabie, octavie, superbu I i II 

no moc. Vždy podotýkám vždy jsem byl přítomen v autorizovaném servisu u mých vozů které jsem servisoval.

Máte všichni pravdu že nemám BOZP a jiné tady vámi zmińované návleky atd...

Pokud si koupím auto třeba Supa II za 800 tak si u servisu chci být, pokud né tak jedu tam kde mi to bude umožněno, a řeknu vám pokud řeknu že

jedu prič tak většinou mi je umožněno že si mohu u vozu být, s tím že riziko všech vámi popsaných rizik je na mě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, Sabiza napsal:

Pokud nepodepíšeš papír, který zbavuje servis zodpovědnosti na úrazech, které mohou při návštěvě servisu nastat, tak ne, rizika nejsou na Tobě, ale na servise.

 

Obávám se, že generální pardon na BOZP takto neleze dát. Sice můžeš něco podepsat, ale při případném úrazu to nikoho nebude zajímat - prostě tam nemáš co dělat a příslušná osoba si to odskáče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

je mi to jasné je to jeden z mála servisů kde to takto je. Většinu oprav se snažím dělat sám ale občas člověk do servisu musí. Já tam jezdím pravidelně na geometrii, přezouvání a plnění AC. Kdysi mě pouštěly v jednom autorizovaném servisu ŠKoda  do zákulisí protože mě znali z dob kdy jsem tam chodil na praxi. Ted už tam nikdo z těch lidí nedělá takže mám bohužel smůlu. Jsem na auto dost háklivej takže pokud to jde jedu do best drivu kde u opravy můžu být. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...