Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

před 19 hodinami, LucasCZE napsal:

Ta vypada celkem dobre. Na www.obautodily.cz ji maji za 2 099 Kc, ale k dopravnemu uctuji prirazku 200 Kc. Kde jsi kupoval? Ve Skodovce?

v uh na krame,je tu clovek co dela jenom skoda dily a ma je skladem

před 1 hodinou, Wittmann napsal:

a chlapi zase autobaterií a olejů.

No a s věkem se to asi mění :) Až klekne stávající za necelých 15 stovek, tak přijde na řadu tohle za 11 stovek :prc:

 

_vyr_3988009b.jpg

tomu říkám pěkná koupě a vsadím se, že oproti "značce" živnotnost rozhodně poloviční nebude. Ona bude spíš +/- stejná

Zdravim.

Ja len taka otazka ak mozem.

Po vymene baterie, treba nieco kodovat (ze je nova bateria)?

Kdesi som nieco take cital...

Vdaka.

V 10/01/2017 at 17:45, foxdivemaster napsal:

v uh na krame,je tu clovek co dela jenom skoda dily a ma je skladem

 

Napis mi prosim nazev toho obchodu, jejich webovky, adresu, proste neco. Klidne jen do SZ. Do UH to mam kousek. ;)

Psal jsem do battery-import.cz jak je to s Vartou a co doporučí na kratší trasy.

Délka: 27,8 cm

Šířka: 17,5 cm

Výška: 19 cm

Baterie nabízíme primárně od tří výrobců: Varta, Exide a Banner. Výrobce Varta používá u svých akumulátorů tenké ražené olověné desky a díky tomu jsou tyto baterie poměrně výkonné, v menších rozměrech vhodné i na silnější motory, ovšem už méně vhodné na náročnější provoz tvořený popojížděním na kratší vzdálenosti a častějším startováním. Takový druh provozu mnohem lépe snášejí baterie s technologií silnějších odlévaných desek od amerického výrobce Exide a rakouského Banneru. Tyto akumulátory disponují rychlejší rekuperací energie, což znamená, že budou po nastartování dobity alternátorem do maxima za mnohem kratší dobu jízdy. Nejlépe v tomto směru vychází Banner, který bude dobit do maxima za nějakých 8 minut jízdy, v závěsu je poté Exide s 12 minutami a Varty se svými 16-18 minutami jsou poté vhodné spíše na delší trasy. Ideální je vybírat vhodnou značku baterie právě podle Vašeho typu provozu.

Viz. odkazy:

http://www.battery-import.cz/varta-silver-dynamic/autobaterie-varta-silver-dynamic-77ah--12v--e44/

http://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-premium/autobaterie-exide-premium-77ah--760a--12v--ea770/

http://www.battery-import.cz/autobaterie-banner-power-bull/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/

Technologicky je v dnešní době špičkou právě rakouský výrobce Banner. Vartu bych doporučil spíše na delší trasy, kvůli pomalejší rekuperaci energie.

Pokud chceš platit za značku, tak si kup značkovou. O tom jak dneska drží, nebo spíš nedrží akumulátory, je na netu popsáno od lidí xkrát. Někomu značkování vydrží třeba 7 let a jinýmu neznačková to stejný. Jindy jde značková po 2 letech do kopru stejně jako neznačková. Spíš je to loterie a u tý "neznačkový" třeba o 1000kč levnější :) 

rarach89 z tych styroch co si sem dal by som vzal EXIDE Premium 77Ah EA770

pripadne  od EXIDE este EXIDE Premium 72Ah EA722 za necelých 2tkc

od škodovky economy  72AH-640A by som nevzal urcite, to bude pravdepodobne predrazena VARTA  BLACK Dynamic, alebo BLUE Dynamic, ostatne tak ako vsetky diely škoda economy    

 

 

:D tato economy je vyrabana aj Exidom, v Spanielsku.

Upraveno od sk0d@

moze byt... (EXIDE Excell)

ale za cenu 2175kc mi EXIDE ponuka 77Ah 760A (EXIDE Premium)

a nie ako škoda economy (2240kc) 72Ah 640A  (VARTA BLACK Dynamic, BLUE Dynamic, EXIDE Excell) proste druhu radu

   

[emoji3] tato economy je vyrabana aj Exidom, v Spanielsku.

Ano, moje je Made in Spain.
  • 7 měsíců později...

Čau borci, rád bych se zeptal na autobaterii, kterou bych rád vyměnil. Škodu Octavii (Ambiente) 1.4 TSI 90 kW jsem koupil před třema měsíci jako jetou a pětiletou. Díval jsem se ve vozidle na autobaterii, abych zjistil technické informace ohledně výměny a zjistil jsem, že tam mám baterii 44Ah ... (VARTU).  Přesně takovou slabou baterii jsem měl ve staré jedničkové fábii (kde nebyla ani klima, nebo el. stahování oken...). Mám prostě pocit, že je slabá, nevím, možná se pletu. Chtěl bych koupit do boucna novou baterii, třeba 52, nebo 60Ah, ale zase nevím, jestli to není zbytečné a jestli vůbec zvládne vyšší kapacitu dobíjet alternátor... ? Máte s výměnou baterie někdo zkušenosti ? Jakou baterii v Ah máte vy ? Předem díky za info !

Baterie je v první řadě na startování. Stahování oken a už vůbec ne klima baterii nezatěžují, protože se zpravidla používají při běžícím motoru a to spotřebu kryje alternátor.

Větší kapacitu alterátor dobíjet zvládne, protože se nedobíjí celá kapacita, ale jen spotřebovaná část a z velké i malé baterky se používáním spotřebovává stejně energie.

Pro nastartování benzínového motoru je kapacita dostačující (vznětový motor potřebuje o něco víc energie).

Větší baterií nic nezkazíš, možná budeš mít lepší pocit, pravděpodobně si ale v ničem nepomůžeš...

Jak už jsem psal jinde - mám OII 1.4 TSI r.v. 5/2010  se stejnou a stále původní baterkou a zatím s ní není problém. Nevidím tedy důvod, proč tam dávat silnější a nejspíš i dražší.

Urcite bych baterku nemenil jen kvuli pocitu. Ta z vyroby totiz vydrzi nejvic a kazda dalsi uz vetsinou tak kvalitni neni.

 

Az stavajici baterie bude odchazet, klidne tam muzes dat vetsi kapacitu. Ale zalezi, jak auto provozujes. Ja napr. obcas nekde necham nekolik hodin hrat hudbu, takze jsem si tam dal myslim 77 Ah (mam ale uplne jiny motor). Pokud mas baterii jen na nastartovani, tak bych snad ani silnejsi baterii neresil. ;)

Ještě mně napadla jedna věc, baterii vybírej podle startovacího proudu, ten točí startérem, kapacita ne. ;-)

Máš benzín a nižší výbavu. Můžeš tam nacpat 77Ah, ale to je pro tvoje auto zbytečný. Já mám L&K 1.8TSI a je tam 61Ah....což je na tu výbavu dost hraniční, tuhle zimu plánuju výměnu https://www.battery-import.cz/autobaterie-banner-power-bull/autobaterie-banner-power-bull-professional-p77-40--77ah--12v-pro-p77--40-technologie-ca-ca/ . Ale to jenom z toho důvodu, že jsem v předchozích dvou letech už musel párkrát startovat kabelama a v servisu už před rokem po měření říkali, že je baterka nad hrobem.

Takže bych ti doporučil něco kolem těch 60-63Ah. Cenovka je kolem dvou tisíc, takže bych to moc neřešil. Důležitý je jaký vzdálenosti jezdíš, protože v tom je pak zásadní rozdíl.

Výrobce Varta používá u svých akumulátorů tenké ražené olověné desky a díky tomu jsou tyto baterie poměrně výkonné, v menších rozměrech vhodné i na silnější motory, ovšem už méně vhodné na náročnější provoz tvořený popojížděním na kratší vzdálenosti a častějším startováním. Takový druh provozu mnohem lépe snášejí baterie s technologií silnějších odlévaných desek od amerického výrobce Exide a rakouského Banneru. Tyto akumulátory disponují rychlejší rekuperací energie, což znamená, že budou po nastartování dobity alternátorem do maxima za mnohem kratší dobu jízdy. Nejlépe v tomto směru vychází Banner, který bude dobit do maxima za nějakých 8 minut jízdy, v závěsu je poté Exide s 12 minutami a Varty se svými 16-18 minutami jsou poté vhodné spíše na delší trasy.

  • 1 měsíc později...

Tak jsem se rozhodl pro Vartu Blue Dynamic 52Ah (470A), rozměrově je naprosto stejná jak původní a original Varta 44Ah (220A) a pěkně vklouzla do origošu plátěného obalu. Jen mě trošku zaráží, že origoš baterka vydržela "jen" 5 let. Asi se původní majitel o ní nějak nestaral... Je jasné, že jsem tu původní baterku zkoušel nabít, ale bohužel asi za tři dny měla po naměření 12,1 V což je málo a bylo to poznat i při startu ... Cesta do práce 9 km, takže si myslím, že by měla celkem udržet co má, ale bohužel... Výměna nevyhnutelná ...

Ty máš 1.4 TSI, že? Já tam mám stále původní original  - ovšem ne Vartu, ale Banner 44Ah 220A DIN. A to už sedm a půl roku starou.



.... Nejlépe v tomto směru vychází Banner, který bude dobit do maxima za nějakých 8 minut jízdy, v závěsu je poté Exide s 12 minutami a Varty se svými 16-18 minutami jsou poté vhodné spíše na delší trasy.

To je hodně zajímavé, kde si k této informaci přišel? Je pravda, že VARTA mi v autě vydržela jen 2,5 roku kdy převažovaly převážně krátké hlavně zimní jízdy. Od značkové baterie jsem očekával víc.

Nieco sa mi mari, ze tie cisla bola v nejakom teste.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.