Přejít na obsah

spojka rachotění


lospeteros

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Zdravim, mam rovnaky problem ako lospeteros. O2-FL 2010, 2.0 TDI (motor BMM, cize TDI PD), najazdene 104tis. Ked stojim na mieste vsetko je ok, ked je spojka uplne zoslapnuta, vsetko je ok. Ked je spojkovy pedal v polke drahy, zacne to rachotit. Je to lozisko alebo dvojhmota? Dakujem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ospravedlnujem sa, kod motora je BKD (neviem preco som drzal v hlave BMM). Podla VIN decodera modelovy rok 2010, ale v 2010 sa uz vyrabali CR diesle, toto je stale PD bez DPF. Ak by to bolo lozisko, oplati sa to rozoberat a menit len lozisko alebo radsej uz celu spojkovu sadu? (co je dost palka) ... Dakujem za pomoc. 

Editováno: , autor: scypho
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby sme si dobre rozumeli a neprišlo k nejakému omylu...

 

to "axiálne ložisko" je súčasťou dvojhmotnostného zotrvačníka..ty máš na mysli určite "ložisko vypínacie" ...a to sú 2 rozdielne veci...takže,ak to je jediná vec čo ti vadí na spojke a inak všetko funguje,tak by som to neriešil...

 

ak máš MR10,tak auto mohlo byť kľudne vyrobené po 22KT/2009 a inovácia toho zotrvačníka pri tvojej motorizácii prišla až od 04/2010

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

libero dakujem za fundovanu odpoved. Auto jazdi v pohode. Dnes sme vypozorovali, ze pri pridani plynu na volnobehu to uz nerobi. Skusal som aj na 3 ke dochadzat do krizovatky bez plynu a pri tom stlacat spojku, nic som vsak nepocul. 

Este mi neda opytat sa, ci sa moze to lozisko rozpadnut (poskodit motor)? Resp nevies ci ten hluk je prejavom jeho poskodenia? Tak ci onak, dakujem este raz za odpovede. Posetrim a casom to dam radsej vymenit, dovtedy to snad vydrzi :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

rozpadnúť nie..teda ešte som o tom nepočul  :dj:  ...ten hľuk nie je prejavom jeho poškodenia,ale je veľkou trecou plochou..preto ŠA ten zotrvačník inovovala tým,že nasadila to axiálne ložisko s malým priemerom ;)

Je tento setrvačník ten inovovaný? 03L 105 266 CA  kde se dá o něm něco přečíst?Nikde jsem nic nenašel. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyuzijem tuto temu, az nezakladam novu :)

Stretol sa niekto s "volou na spojke"? Najviac je to poznat ked sa rozbieham z 1-tky a ked sa meni smer jazdy, teda napriklad som siel dopredu, zaradim spiatocku a chcem ist dozadu, pomaly pustam spojku a citim, ze motor nezabere plynule, ale je tam take trhnutie. Presne to vystihuje popis ako ked sa na starych bicykloch brzdilo pedalmi, cloveka slapal dopredu a ked chcel zabrzdit a otocil pedalmi do protismeru, bola tam urcita vola v tych prevodoch... Tiez ked idem na 5. resp. 6 tak mam pocit, ze prevodovka dost "huci" ... Asi ped pol rokom sa menila dvojhmota+spojka+lozisko... planujem s tym ist k p. Sixtovi, ale mam to nejakych 500 km tam 500 km spat takze je to trosku obtiazne :(

 

330 000 km, 1.9 tdi 4x4 6.q JLS ...

Editováno: , autor: Martttin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...