lospeteros Vloženo 17. Únor 2013 Sdílet Vloženo 17. Únor 2013 zdravím potřebuji poradit při sešlápnutí spojky lehce něco začne rachotit došlápnu víc přestane nevím co to muže být jinak všechno funguje mám 160 najeto octavia2 103kw 2006 rv díky petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 19. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2013 Zdravim, mam rovnaky problem ako lospeteros. O2-FL 2010, 2.0 TDI (motor BMM, cize TDI PD), najazdene 104tis. Ked stojim na mieste vsetko je ok, ked je spojka uplne zoslapnuta, vsetko je ok. Ked je spojkovy pedal v polke drahy, zacne to rachotit. Je to lozisko alebo dvojhmota? Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2013 obidvaja budete mať dvojhmotu SACHS ...je tam problém s axiálnym ložiskom v tom zotrváku...len by ma ešte zaujímalo,kedy to máš scypho presne vyrobené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 19. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2013 (editace) Ospravedlnujem sa, kod motora je BKD (neviem preco som drzal v hlave BMM). Podla VIN decodera modelovy rok 2010, ale v 2010 sa uz vyrabali CR diesle, toto je stale PD bez DPF. Ak by to bolo lozisko, oplati sa to rozoberat a menit len lozisko alebo radsej uz celu spojkovu sadu? (co je dost palka) ... Dakujem za pomoc. Editováno: 19. leden 2014, autor: scypho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 19. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2013 aby sme si dobre rozumeli a neprišlo k nejakému omylu... to "axiálne ložisko" je súčasťou dvojhmotnostného zotrvačníka..ty máš na mysli určite "ložisko vypínacie" ...a to sú 2 rozdielne veci...takže,ak to je jediná vec čo ti vadí na spojke a inak všetko funguje,tak by som to neriešil... ak máš MR10,tak auto mohlo byť kľudne vyrobené po 22KT/2009 a inovácia toho zotrvačníka pri tvojej motorizácii prišla až od 04/2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 libero dakujem za fundovanu odpoved. Auto jazdi v pohode. Dnes sme vypozorovali, ze pri pridani plynu na volnobehu to uz nerobi. Skusal som aj na 3 ke dochadzat do krizovatky bez plynu a pri tom stlacat spojku, nic som vsak nepocul. Este mi neda opytat sa, ci sa moze to lozisko rozpadnut (poskodit motor)? Resp nevies ci ten hluk je prejavom jeho poskodenia? Tak ci onak, dakujem este raz za odpovede. Posetrim a casom to dam radsej vymenit, dovtedy to snad vydrzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 rozpadnúť nie..teda ešte som o tom nepočul ...ten hľuk nie je prejavom jeho poškodenia,ale je veľkou trecou plochou..preto ŠA ten zotrvačník inovovala tým,že nasadila to axiálne ložisko s malým priemerom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 20. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2013 Ale pre nieco muselo zacat hucat/hrkotat ... ci bezne opotrebenie zvysilo volu? Skusim to pojazdit este, nieje to az taky strasny hluk, len ma to zaskocilo ... dakujem este raz za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Tak auto bolo u mechanika. Stale ma presviedcal, ze to nieje dvojhmota ale vypinacie lozisko. Rozobral to, vymenil lozisko, zlozil a furt to rachoce... diky Libero, mal si pravdu. Vedel by si mi prosim este potvrdit, ze toto je ten spravny zotrvacnik? http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-7-7 Dakujem. . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 najlepšie bude,ak si to necháš vytipovať v ŠA podľa VIN čísla,alebo zavolaj to tých CC-autodielov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 9. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2013 Byl mě doporučen p.Sixtou setrvak 03L 105 266 CA ,našel jsem ho ale jen zde http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dily/03l-105-266-ca.html mohl by být levnější.Mám ho objednaný tak jsem zvědav co to bude dělat po výměně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 rozpadnúť nie..teda ešte som o tom nepočul ...ten hľuk nie je prejavom jeho poškodenia,ale je veľkou trecou plochou..preto ŠA ten zotrvačník inovovala tým,že nasadila to axiálne ložisko s malým priemerom Je tento setrvačník ten inovovaný? 03L 105 266 CA kde se dá o něm něco přečíst?Nikde jsem nic nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scypho Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 Ten zotrvacnik, co si pastol link vyzera byt urceny pre CR diesle (podla kodu motora). Ja som to nechal tak. Auto jazdi v pohode, pokial SA tvrdi, ze to netreba vymienat, tak do toho nebudem strkat prsty ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 19. leden 2014 Sdílet Vloženo 19. leden 2014 (editace) Vyuzijem tuto temu, az nezakladam novu Stretol sa niekto s "volou na spojke"? Najviac je to poznat ked sa rozbieham z 1-tky a ked sa meni smer jazdy, teda napriklad som siel dopredu, zaradim spiatocku a chcem ist dozadu, pomaly pustam spojku a citim, ze motor nezabere plynule, ale je tam take trhnutie. Presne to vystihuje popis ako ked sa na starych bicykloch brzdilo pedalmi, cloveka slapal dopredu a ked chcel zabrzdit a otocil pedalmi do protismeru, bola tam urcita vola v tych prevodoch... Tiez ked idem na 5. resp. 6 tak mam pocit, ze prevodovka dost "huci" ... Asi ped pol rokom sa menila dvojhmota+spojka+lozisko... planujem s tym ist k p. Sixtovi, ale mam to nejakych 500 km tam 500 km spat takze je to trosku obtiazne 330 000 km, 1.9 tdi 4x4 6.q JLS ... Editováno: 19. leden 2014, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.