Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravím potřebuji poradit při sešlápnutí spojky lehce něco začne rachotit došlápnu víc přestane nevím co to muže být jinak všechno funguje mám 160 najeto octavia2 103kw 2006 rv díky petr

  • 6 měsíců později...

Zdravim, mam rovnaky problem ako lospeteros. O2-FL 2010, 2.0 TDI (motor BMM, cize TDI PD), najazdene 104tis. Ked stojim na mieste vsetko je ok, ked je spojka uplne zoslapnuta, vsetko je ok. Ked je spojkovy pedal v polke drahy, zacne to rachotit. Je to lozisko alebo dvojhmota? Dakujem. 

obidvaja budete mať dvojhmotu SACHS ...je tam problém s axiálnym ložiskom v tom zotrváku...len by ma ešte zaujímalo,kedy to máš scypho presne vyrobené

Ospravedlnujem sa, kod motora je BKD (neviem preco som drzal v hlave BMM). Podla VIN decodera modelovy rok 2010, ale v 2010 sa uz vyrabali CR diesle, toto je stale PD bez DPF. Ak by to bolo lozisko, oplati sa to rozoberat a menit len lozisko alebo radsej uz celu spojkovu sadu? (co je dost palka) ... Dakujem za pomoc. 

Upraveno od scypho

aby sme si dobre rozumeli a neprišlo k nejakému omylu...

 

to "axiálne ložisko" je súčasťou dvojhmotnostného zotrvačníka..ty máš na mysli určite "ložisko vypínacie" ...a to sú 2 rozdielne veci...takže,ak to je jediná vec čo ti vadí na spojke a inak všetko funguje,tak by som to neriešil...

 

ak máš MR10,tak auto mohlo byť kľudne vyrobené po 22KT/2009 a inovácia toho zotrvačníka pri tvojej motorizácii prišla až od 04/2010

libero dakujem za fundovanu odpoved. Auto jazdi v pohode. Dnes sme vypozorovali, ze pri pridani plynu na volnobehu to uz nerobi. Skusal som aj na 3 ke dochadzat do krizovatky bez plynu a pri tom stlacat spojku, nic som vsak nepocul. 

Este mi neda opytat sa, ci sa moze to lozisko rozpadnut (poskodit motor)? Resp nevies ci ten hluk je prejavom jeho poskodenia? Tak ci onak, dakujem este raz za odpovede. Posetrim a casom to dam radsej vymenit, dovtedy to snad vydrzi :) 

rozpadnúť nie..teda ešte som o tom nepočul  :dj:  ...ten hľuk nie je prejavom jeho poškodenia,ale je veľkou trecou plochou..preto ŠA ten zotrvačník inovovala tým,že nasadila to axiálne ložisko s malým priemerom ;)

Ale pre nieco muselo zacat hucat/hrkotat  :kol-48: ... ci bezne opotrebenie zvysilo volu?

Skusim to pojazdit este, nieje to az taky strasny hluk, len ma to zaskocilo  :kol-17:  ... dakujem este raz za pomoc.

  • 2 měsíce později...

Tak auto bolo u mechanika. Stale ma presviedcal, ze to nieje dvojhmota ale vypinacie lozisko. Rozobral to, vymenil lozisko, zlozil a furt to rachoce... diky Libero, mal si pravdu. Vedel by si mi prosim este potvrdit, ze toto je ten spravny zotrvacnik? http://www.cc-autodily.cz/setrvacnik-se-spojkou-7-7  Dakujem.

 

najlepšie bude,ak si to necháš vytipovať v ŠA podľa VIN čísla,alebo zavolaj to tých CC-autodielov

  • 2 měsíce později...

rozpadnúť nie..teda ešte som o tom nepočul  :dj:  ...ten hľuk nie je prejavom jeho poškodenia,ale je veľkou trecou plochou..preto ŠA ten zotrvačník inovovala tým,že nasadila to axiálne ložisko s malým priemerom ;)

Je tento setrvačník ten inovovaný? 03L 105 266 CA  kde se dá o něm něco přečíst?Nikde jsem nic nenašel. :kol-32:

Ten zotrvacnik, co si pastol link vyzera byt urceny pre CR diesle (podla kodu motora). Ja som to nechal tak. Auto jazdi v pohode, pokial SA tvrdi, ze to netreba vymienat, tak do toho nebudem strkat prsty :) ... 

Vyuzijem tuto temu, az nezakladam novu :)

Stretol sa niekto s "volou na spojke"? Najviac je to poznat ked sa rozbieham z 1-tky a ked sa meni smer jazdy, teda napriklad som siel dopredu, zaradim spiatocku a chcem ist dozadu, pomaly pustam spojku a citim, ze motor nezabere plynule, ale je tam take trhnutie. Presne to vystihuje popis ako ked sa na starych bicykloch brzdilo pedalmi, cloveka slapal dopredu a ked chcel zabrzdit a otocil pedalmi do protismeru, bola tam urcita vola v tych prevodoch... Tiez ked idem na 5. resp. 6 tak mam pocit, ze prevodovka dost "huci" ... Asi ped pol rokom sa menila dvojhmota+spojka+lozisko... planujem s tym ist k p. Sixtovi, ale mam to nejakych 500 km tam 500 km spat takze je to trosku obtiazne :(

 

330 000 km, 1.9 tdi 4x4 6.q JLS ...

Upraveno od Martttin

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.