Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dle meho nazoru je 5tis pojistny limit velmi malo. cloveku se muze postestit hned zacatkem roku a pak je dost dlouha doba na to chytnout sutr i podruhe behem stejneho roku, zejmena u osob s vysokym najezdem km.

obetovat par stovek navic na lepsi pojisteni se dle mne rozhodne vyplati, aspon ma pak clovek klid....

Vloženo

a proto je rozumne to vubec neresit a automaticky si davat ten vyssi limit.

to mas stejne jako s pojistkou domu/bytu, kdyz se ti 5let nic nestane, tak si to automaticky snizis na polovinu? asi ne.

Vloženo

Hodně záleží na druhu pojištění a limitu pojištění. Někdy je brán limit na 1 rok a někdy je brán limit na jednu pojistnou událost.

 

Jinak není nutné navštívit autorizovaný servis. Dnes je doba, kdy si můžete určit vlastní servis kde si necháte auto opravit. Je to už stanovené Evropskou Unií a spousta pojišťoven se podle toho neřídí a spoléhá se na neinformovanost běžného člověka. Najděte si, co znamená "Bloková vyjímka".

Vloženo

Já třeba dělám mobilní montáže a jezdím k zákazníkům domů nebo do práce. S autem nikam nejezdím, zákazník na něj celou dobu vidí a po montáži jedu domů. Zákazníkovi tedy odpadá shánění náhradní dopravy do servisu pro auto.

 

Každý má své metody a dá se říct, že jezdím celou ČR. Nejvíce však Vysočina, Východní Čechy, Praha a Olomoucko.

 

Jinak nevím, proč tady zmiňuješ cenu. Když máš připojištění skla a jde to přes pojišťovnu, tak tam jsou ceny dané podle tabulek a cenu tedy určuje pojišťovna. Každá pojišťovna má ale trochu jiné ceny. +- 500,-Kč.

 

Něco jiného je při placení v hotovosti za výměnu skla, nebo zcelování. Tam si cenu můžu určit sám.

Vloženo

Žraloku: Všichni víme, co znamená bloková vyjímka v teorii víme, ale i to, co ovšem znamená bloková vyjímka v praxi při následném řešení reklamace v autorizáku. Tedy o blokové vyjímce si myslím své.

Vloženo

Tak jsi asi neměl štěstí na servis. Měním skla firmám na nových autech, na kterých je úvěr, leasing a zatím vše bez problémů a o záruku nepřišli. Naposledy jsem dělal auto na který byl německý leasing, pojištění a jiné věci o kterých tady nebudu psát. Nikdo to nechtěl opravit a každý chtěl po firmě platbu v hotovosti. Mě stačilo pár mailů a 2 telefony a šlo to vše přes pojišťovnu.

 

Je to jen o přístupu majitelů servisů a jejich ochotě udělat o pár papírů navíc.

Vloženo

Sklo jde vyměnit kdekoliv i na ulici. Když náhodou prší, tak není problém najít přístřešek kde se to vymění a v nejhorším případě si můžu vzít zahradní párty stan a pod ním to jde taky udělat. Samozřejmě vše s dokladem a zárukou.

Vloženo

Jsem na tom stejně, v autorizáku jim nevěřím ani pozdrav. Nedávno jsem tam byl se známým a na moji otázku co je to ta zdířka AUX mi suveréně odpověděl, že diagnostická zásuvka.

Vloženo

to jde, já se poprvé pohádal s prodejcem cca v roce 2004, kdy si kamarádka s přítelem jela koupit auto ( vybrali si Cordobu ). A ten jim tam začal mazat med kolem huby. No byl jsem klidnej, ale když se kamarádka zeptala na spolehlivost apod. tak řekl že Seat šel hodně nahoru a nyní je na úrovni Audi, to už jsem nevydržel a řekl jsem mu že vyloženě lže a už to jelo :) No kamarádka si auto koupila, přišlo bez plastového krytu motoru a v zimě něco příšerně vrzalo od nápravy. Autorizák na nic nepřišel, pak v nějaký prdeli nabourala, dala to do prvního servisu ( nebyl to autorizák ) a tam jí hned řekli, že to vrzání způsobuje opačné nasazení nějaké gumy ( už od výroby ) než má správně být :) Takže tak...

Vloženo

Proč? Protože to jsou předražení šejdíři, netvrdím, že všude a všichni. Ale jsou to servisy, které nemusí o svého  zákazníka tolik bojovat a u Škody to platí dvojnásob když se jich tady tolik prodává (páč lidi tam během záruky musí). Malej servis musí o své zákazníky bojovat, resp. si udržet ty stávající. Nedovolí si něco naúčtovat a přitom to neudělat (jak je u AS běžné). Je pravda, že já mám své dva menší servisy kde funguje i osobní přístup, ochota atd. a platí, že v těchto servisech se auta ještě opravují nemění jen díly podle diagnostiky a čeká se na to jestli to vyjde. Neúčtují si za 1litr oleje 800 kč. Vsuvka - zajímavé že jsem tuhle vezl šéfa do AS Ford a platil za LL olej Mobil 5W30 200 kč/litr. Známej tady na fóru tak u O2, 1,8 TSI si nechal z vlastní iniciativy při 90tis km při servisce vyměnit i rozvodovej řetěz se všema komponentama. Dohromady 30tis a oni se nestyděli mu naúčtovat 90 kč za výměnu prasklé žárovky u SPZ - podotýkám těch 90 za práci, za žárovku dal navíc 30 nebo kolik. To by si můj servis nedovolil , páč by se musel hanbou propadnout. Pak když přijdeš na reklamaci, tak poslouchat ty jejich vymyšlené báchorky jen aby se tě zbavili, protože se jim to nechce řešit, že se s tím nikdy nesetkali, slyší poprvé, je to normální atd. Jsi u nich jen další v řadě.

Vloženo

Petrrr: tak zase jsme nekoupili Veyrona, aby te u servisky hostili Dom Perignonem. :)

mne predrazeni zas tak moc neprijdou. blby prezuti gum, o cca 50 Kc drazsi nez no name pneuservis. co se tyce hodinove ceny za praci, tak se mne zda, ze ty ceny maji docela nizky, ale po pravde mne to zatim nezajima, jelikoz co jsem zatim resil, slo ze zaruky...

 

skodovka si uctuje za litr oleje 800Kc, jses si jistej? no ale mas moznost si dovest svuj olej ne?, takze neni problem. cena servisnich prohlidek bude +- stejna jako u jinych znacek. s ochotou personalu jsem mel problem jedinkrat, kdyz technika ke kteremu vetsinou chodim zastupoval nejakej jeho kolega. no, nespokojenost jsem nasledne sdelil slecne, ktera mi po navsteve servisu volala a chtela zhodnoceni. pri pristi navsteve uz jsem opet resil se svym clovekem a nebyl problem.

muj servis, kdyz vezu auto, mne vzdy, podotykam vzdy zaveze svym vozem do prace, a pokud potrebuji, tak mne odpoledne u prace vyzvedne a doveze pro auto a to podotykam, jsem vyjma koupe aut u nich neutratil ani korunu! vzdy slo vse na zaruky i u druhyho auta, co jsem u nich servisoval.

  • o 8 měsíců později...
Vloženo

jaké máte zkušenosti s tou simply clever škrabkou na sklo? Já si ji nemůžu vynachválit nicméně teď po druhé zimě vidím krásně poškrábané sklo...nejdřív jsem si myslel že jsem projel někde pavučinou ale jsou to regulérní vodorovné škrábance...nejvíce v horní části ale dají se najít všude.....paráda....

Vloženo

Za to ovsem nemusi byt na vine skrabka ale jemne castice spiny ktere ti tam s namrazou ulpi. Ja se ji snazim pouzivat co nejmene. Max vyuzivam rozmrazovac. Nekdy to ovsem bez skrabky nejde. Jemne skrabance mam taky po 2,5 zimach.

Vloženo

to mi je jasný že za to může třeba prach...nikdy jsem s tím ale v minulosti neměl problém takže buď se víc práší (to je možný na frekventovanější silnici) nebo je to pitomá škrabka nebo pitomý sklo :D

Vloženo

100% sklo, na tom jsem se zde už schodl s kolegou.

 

Po těch cca 8 měsících uživání, jsem ještě u žádného auta neměl takhle dojebané sklo. Všude nějaká ťupka, ďůlek apod.

To sklo prostě nic nevydrží...

 

Jinak co se týče škrabky, tak upřímně, lepší jsem ještě fakt neměl...

Vloženo

Jo, škrabka je super. O kvalitě skla bych taky přemýšlel, dnes je vše možné. Hold neřešit, stejně dřív nebo později přilítne šutrák a sklo se na pojistku vymění. Pokud už by sklo stálo opravdu za prd, tak pokud šutrák nepřilítne, tak stejně přilítne. :-)

Vloženo

Tak tak, v servisu přilítne kladivo a je to...., takhle se mi to stalo na OI. A sklo mám na Rapidu taky jak hvězdnou oblohu, samá ťupka. Sklo jsem snad ještě neškrábal, používám radši vždy rozmrazovač a až když je to rozpuštěný, pak teprve vlhký marast seškrábnout.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...